Moi, mikähän mahtaa olla suositus vanhalle keltaiselle Bella 440 TL:lle? Jos jollain on vene, jossa tyyppikilpi paikallaan niin sais varmaa tietoa.. Myynti-ilmoituksissa vaihtelee suuresti 20-60hv
Bella 440TL moottorisuositus
7
3855
Vastaukset
Itellä vähän vastaava Lami 440 gtx jossa max on 40. Mulla on 60 ja ihan passeli. Nykyään kait trafi vähän kattoo ettei laiteta yli maxin joten sieltä saa varman vastauksen, jos se pitää rekisteröidä uudelleen. Mulla omistajanvaihdos meni ok kun kone oli jo vanhassa rekkarissa. Alkuperäinen pata luulisin, ainakin samaa ikää.
- Anonyymi
Vene on siitä hauska kapistus, että Bella 440TL veneeseen saa laittaa vaikka 16 litraisen 9 sylinterisen veekasin nitrolla, ilokaasulla ja ahtimella.
Lisäksi äänenvaimennusta ei tarvita.
Mutta jos Bellalla haluaa ajella, niin yksin 20hv menettelee ja 60hv alkaa mittaamaan veneen ominaisuuksien rajoja.
- Anonyymi
Philipsin tehosekoitin
- Anonyymi
40-70hp.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista! Olen vielä teriin yhteydessä..
Traficomin taulukossa näyttää löytyvän Bella 440 R ja max. koneteho 40hv (sininen kilpi)
https://www.traficom.fi/fi/liikenne/veneily/vesikulkuneuvon-moottorin-vaihtaminen- Anonyymi
Just saat plaaniin jos nelitahtinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483