Hintavahko pyörä?

Anonyymi

Jos vaikka katsoo triumphin bonnevilleä niin eipä ole mitään halpoja vekottimia, jos vertaa Japanin vehkeisiin.....

10

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nämä riumpit tehdäänkin nykyään thaimaassa.
      niin niistä tulee hinttavia.
      Ja kun riumpilla kaasutaa, niin on aika kova aasiantunnelma.

    • Anonyymi

      Taitaa olla ihan laatu peli kuitenkin?

      • Anonyymi

        riisinkeittimiä nämä uudet.


      • Anonyymi

        Triump on yhtä legendaarinen pyörä kuin Harley-Davidson ja arvostetttu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Triump on yhtä legendaarinen pyörä kuin Harley-Davidson ja arvostetttu!

        Kyllä H-D on numero uno tietyssä mielessä. Siitä kertoo sekin että monet porukat ajavat nimen omaan H-D:lla.

        Molemmille on omat kannattajansa ja rata ajossa Brittein tuotteet suorittavat keskimäärin nopeampia kierrosaikoja. Mutta jos puhtaasti legendasta puhutaan niin H-D on ykkönen.


      • Anonyymi

        No joo, mutta ei Triumph mikään aliarvostettu ole! Kyllä sitä jenkkeihin on myyty pää tarkoituksena, eli HD:n jälkeen on varmasti arvostetuin. Tänä päivänä on vielä nostanut suosiotaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo, mutta ei Triumph mikään aliarvostettu ole! Kyllä sitä jenkkeihin on myyty pää tarkoituksena, eli HD:n jälkeen on varmasti arvostetuin. Tänä päivänä on vielä nostanut suosiotaan..

        On toki pyörä ei siinä mitään. Korjasin vain tuon kun alettiin puhua jo H-D:n veroisesta.

        Oma Triump arvostukseni pohjautuu Tiger enduroon ysäriltä ennen kuin se vesitettiin. Siis pyörään joka ensimmäisenä luokassaan pystyi 200km/h nopeuksiin ja silloin ei vielä millään tehdasvalmisteisella ylitelty kolmeasataa joten kakkosen ylitys oli arvossaan.


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        On toki pyörä ei siinä mitään. Korjasin vain tuon kun alettiin puhua jo H-D:n veroisesta.

        Oma Triump arvostukseni pohjautuu Tiger enduroon ysäriltä ennen kuin se vesitettiin. Siis pyörään joka ensimmäisenä luokassaan pystyi 200km/h nopeuksiin ja silloin ei vielä millään tehdasvalmisteisella ylitelty kolmeasataa joten kakkosen ylitys oli arvossaan.

        Niin onhan HD:lla oma Omistajien kerho joka on vaikuttanut pyörään... Toki vaatemerkin yms, mutta tätä vaatemerkkiä on myös triumhpin samanlailla kun HD:lla. triumphin kulta-aika oli 50-60-luvulla jossa HD jäi jalkoihin kun kisailtiin, seuraavan kerran kun alkoi nousua oli 90-00 lukua....


    • Anonyymi

      Onko triump miehillä joku samppoo ? oma samppoo ?
      Ku n väri lähtee tukasta, tai koko tukka irtoo?

    • Anonyymi

      Triumph Bonneville T100-120 on todella kallis pyörä, hinta on jopa Harley davidsonin sporsteria kalliimpi käytettynä! Eikä edes ulkomailla kyseistä pyörää saa halvalla, ajatellaan jos Suomessa pyydetään vaikka 2004 T100 7000€ ja ulkomailla vastaava 5000-4000€
      (Bonneville Americaa saa halvemmalla).
      Se että mikä niistä tekee kalliita en ymmärrä, onhan ne tietysti hyvännäköisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1318
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1217
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      240
      990
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      940
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe