Kannattaako talven yli talon lämminvesiboilerissa seissyt vesi laskea pois ennen kuin alkaa käyttämään vettä. Onko puoli vuotta vanha vesi täysin käyttökelvotonta ja riski terveydelle.
Vastaukset 4
Vesi on helposti pilaantuva elintarvike, joten talven yli varaajassa seissyt kylmä vesi on täynnä bakteereita! Tyhjennyksen jälkeen varaaja täyteen tuoretta vettä ja lämpö niin kovalle kun saa, uusi tyhjennys ja sen jälkeen normi 55 astetta tai yli.
- Anonyymi
Maapallolla oleva vesi on yli 5 miljardia vuotta vanhaa - ei se puolessa vuodessa pilaannu. Varsinkin kun kytket boileriin lämmön (virran?), kaikki bakteerit kuolevat, kun lämpötila nousee yli 65 asteen.
- Anonyymi
Niin ethän sinä sitä lämmintä varaajavettä kaiketi juo. Kylmäkin puoli kannattaa vähän juoksuttaa. Ehkä kuitenkin hyvä jos annat vrk olla lämmöt varaajassa täysillä
- Anonyymi
Vaikka viesti poistettu niin silti on anonyymi jumissa kun sen nimimerkin siihen itsestään heitti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493