Meidän suvussa avioliitot kestävät, sinun kanssasi ei. Tein itse virheen kun otin yhteyttä. Anteeksi ja hyvästi.
Anteeksi nainen
15
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ja ole hyvä.
- Anonyymi
Niin kestävät meilläkin mutta en ole sinusta kiinnostunut.
Itse kehittelit pilvilinnoja!- Anonyymi
Niin mitään linnoja varsinkaan pilvistä tai hiekastakaan ei kannata rakennella omaan mielikuvitukseen, luottaa vain realiteetteihin.
Tuo on kätevä sanonta, jos ei ole aivan varma että pitäisikö kiittää vai toisenko pitäisi kiittää, sanoo kummatkin kohteliaisuudet yhdellä lauseella varmuuden vuoksi kumminkin päin, eli: Kiitos ja Ole hyvä. - Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Ole hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä.
Näkemiin
- Anonyymi
Ei me oltu menossakaan naimisiin joten kukas se pilvilinnoja rakentelee???
- Anonyymi
Niin haluat olla naimisissa vaimosi kanssa ja että minä olisin tyttöystäväsi. Kuinka kauan aiot jatkaa tätä?
- Anonyymi
jos pääsisin vihille sen miehen kanssa, niin uskon sen kestävän. Ollaan varmaan kumminki suhteellisen samanlaisia.
- Anonyymi
Tota, öööö... onnittelut?
Meijän suvussa rengastetaan vaan lintuja😂
- Anonyymi
Kiitos, ole hyvä, näkemiin, kaikki 3 kerralla samaan lauseeseen kun sanailee sitten, tulee selväksi asiat.
- Anonyymi
Mun lähisuvussa on yks ainoo eronnu pariskunta. Kaikki muut "eronneet" on erottanu vaan kuolema.
- Anonyymi
Harmittaa siis kun et voi erota :D
- Anonyymi
Ei haittaa. Onnea "onnelliseen" avioliittoon :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42605
- 49589
- 25555