Meidän suvussa avioliitot kestävät, sinun kanssasi ei. Tein itse virheen kun otin yhteyttä. Anteeksi ja hyvästi.
Anteeksi nainen
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ja ole hyvä.
- Anonyymi
Niin kestävät meilläkin mutta en ole sinusta kiinnostunut.
Itse kehittelit pilvilinnoja!- Anonyymi
Niin mitään linnoja varsinkaan pilvistä tai hiekastakaan ei kannata rakennella omaan mielikuvitukseen, luottaa vain realiteetteihin.
Tuo on kätevä sanonta, jos ei ole aivan varma että pitäisikö kiittää vai toisenko pitäisi kiittää, sanoo kummatkin kohteliaisuudet yhdellä lauseella varmuuden vuoksi kumminkin päin, eli: Kiitos ja Ole hyvä. - Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Ole hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä.
Näkemiin
- Anonyymi
Ei me oltu menossakaan naimisiin joten kukas se pilvilinnoja rakentelee???
- Anonyymi
Niin haluat olla naimisissa vaimosi kanssa ja että minä olisin tyttöystäväsi. Kuinka kauan aiot jatkaa tätä?
- Anonyymi
jos pääsisin vihille sen miehen kanssa, niin uskon sen kestävän. Ollaan varmaan kumminki suhteellisen samanlaisia.
- Anonyymi
Tota, öööö... onnittelut?
Meijän suvussa rengastetaan vaan lintuja😂
- Anonyymi
Kiitos, ole hyvä, näkemiin, kaikki 3 kerralla samaan lauseeseen kun sanailee sitten, tulee selväksi asiat.
- Anonyymi
Mun lähisuvussa on yks ainoo eronnu pariskunta. Kaikki muut "eronneet" on erottanu vaan kuolema.
- Anonyymi
Harmittaa siis kun et voi erota :D
- Anonyymi
Ei haittaa. Onnea "onnelliseen" avioliittoon :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823