Puhallutin veneen pohjan puhtaaksi vanhoista myrkyistä. Yli 400 venettä puhaltanut tekijä sanoi, ettei pohjassa ollut ollenkaan primer-kerroksia vaan myrkyn alta tuli suoraan gelcoat.
Vene on 25 vuotta vanha ja pohja erittäin siisti, ei tietoakaan lasikuiturutosta tms. kosteusvaurioista. Kuka valehtelee, primer-kauppiaat ja -maalarit vai pohjan puhalluksen tekijä?
Primerin tarve pohjassa huijausta?
2
56
Vastaukset
- Anonyymi
Maalikauppiaat etunenässä. Meillä kokemusta n. 15 lujitemuoviveneestä 40 vuoden ajalta. Ei satoja primerikerroksia, eikä mitään ruttojakaan. Pelkät myrkyt.
Laadukas laminaatti ei saa ruttoa. Riskiryhmään kuuluvat veneet tosin on aika mahdoton seuloa, joten primeröinti on vähän niin kuin varman päälle ottamista.
Suomessa on tuhansittain tupakoitsijoitakin. Eivät kaikki saa keuhkosyöpää.Samaa mieltä edellisen kanssa. Esim. se vaikuttaa paljon onko runko leivottu epoksi vai polyesteri hartsilla. Loppupeleissä on hyvä pelata varman päälle ja pistää se kosteussulku eli epoksi primer varmuudeksi gelcoatin päälle.
Mulla on trailerivene niin sen pohja on puhdas gelcoat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086