Kolmea sorttia

Älykkäät ihmiset keskustelevat ideoista/oivalluksista;
keskinkertaiset keskustelevat tapahtumista;
tyhmät keskustelevat ihmisistä.

Tuollainen vanha viisaus tuli mieleeni palstaa lukiessa.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että muitakin variatioita löytyy.
11157
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Oma aloituksesi koskee ihmisiä. Tehdään siitä johtopäätökset.

1Äänestä

Entä sitten, jos kaikista noista keskustelee.
Vaikea kuvitella, että kukaan keskittyisi keskustelemaan aina pelkästään johonkin noista kolmesta vaihtoehdoista.

2Äänestä

Eivät ne välttämättä keskustele niistä. Enemmänkin kertovat niistä itse. Riittää kun toinen osapuoli kuuntelee tai lukee.

Äänestä

Milloin täällä on keskusteltu?

Keskustelut käydään ihan muiden palveluntarjoajien sivustoilla kuin suomi24;ssä.
Täällä on toinen toistaan parempi ja kolmas lyö heidät paremmuudellaan, neljäs heittää pari sanaa sekaan, mutta ei käsittele aihetta, kuten ei ne kolme aimpaakaan.

Heitellään sanoja ja herjaa!
En nyt löydä herjattavaa, heitän vain näitä sisällöttömiä sanoja.

1Äänestä

Minä söin, minä siivosin, minä näin, minä kuulin, minä luulin, minun ÄO on korkea.

Äänestä

Keskinkertaisena on kiva ilmaista itseään, kuten....

Raukasee, tulin juuri mökiltä lehtisavotasta. Urakan jälkeen kinkkugroisantti kahvin kera maistui taivaalliselta aurinkoisella laiturilla.

Ideoin ihan itessein ja syyllistyn joskus jopa keskustelemaan muistakin kuin itsestäni 😊

Äänestä
  • Ei se ole groisantti vaan croissantti. Tulee ranskan sanasta croissant, joka äännetään: kruasong.

Että sillä tavalla.

Asiaan puuttui: uatu

Äänestä

• Korppikselle ei mennyt perille taaskaan, mutta aatulle kiitos.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Korppikselle ei mennyt perille taaskaan, mutta aatulle kiitos.

Tyhmät keskustelevat ihmisistä 😆

1Äänestä

Itsestään kirjoittajat tuskin yltävät edes alimpaan kastiin.

Äänestä
  • TE muita haukkuvat ja juoruilevat olette sitten kastittomia.

2Äänestä

Kommentoi aloitusta

serkkutyt kirjoitti:

Älykkäät ihmiset keskustelevat ideoista/oivalluksista;
keskinkertaiset keskustelevat tapahtumista;
tyhmät keskustelevat ihmisistä.

Tuollainen vanha viisaus tuli mieleeni palstaa lukiessa.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että muitakin variatioita löytyy.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu