Kolmea sorttia

serkkutyt

Älykkäät ihmiset keskustelevat ideoista/oivalluksista;
keskinkertaiset keskustelevat tapahtumista;
tyhmät keskustelevat ihmisistä.

Tuollainen vanha viisaus tuli mieleeni palstaa lukiessa.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että muitakin variatioita löytyy.

11

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma aloituksesi koskee ihmisiä. Tehdään siitä johtopäätökset.

    • Entä sitten, jos kaikista noista keskustelee.
      Vaikea kuvitella, että kukaan keskittyisi keskustelemaan aina pelkästään johonkin noista kolmesta vaihtoehdoista.

    • Anonyymi

      Eivät ne välttämättä keskustele niistä. Enemmänkin kertovat niistä itse. Riittää kun toinen osapuoli kuuntelee tai lukee.

    • Anonyymi

      Milloin täällä on keskusteltu?

      Keskustelut käydään ihan muiden palveluntarjoajien sivustoilla kuin suomi24;ssä.
      Täällä on toinen toistaan parempi ja kolmas lyö heidät paremmuudellaan, neljäs heittää pari sanaa sekaan, mutta ei käsittele aihetta, kuten ei ne kolme aimpaakaan.

      Heitellään sanoja ja herjaa!
      En nyt löydä herjattavaa, heitän vain näitä sisällöttömiä sanoja.

    • Anonyymi

      Minä söin, minä siivosin, minä näin, minä kuulin, minä luulin, minun ÄO on korkea.

    • Keskinkertaisena on kiva ilmaista itseään, kuten....

      Raukasee, tulin juuri mökiltä lehtisavotasta. Urakan jälkeen kinkkugroisantti kahvin kera maistui taivaalliselta aurinkoisella laiturilla.

      Ideoin ihan itessein ja syyllistyn joskus jopa keskustelemaan muistakin kuin itsestäni 😊

      • Anonyymi

        Ei se ole groisantti vaan croissantti. Tulee ranskan sanasta croissant, joka äännetään: kruasong.

        Että sillä tavalla.



        Asiaan puuttui: uatu


      • Anonyymi

        Korppikselle ei mennyt perille taaskaan, mutta aatulle kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korppikselle ei mennyt perille taaskaan, mutta aatulle kiitos.

        Tyhmät keskustelevat ihmisistä 😆


    • Anonyymi

      Itsestään kirjoittajat tuskin yltävät edes alimpaan kastiin.

      • Anonyymi

        TE muita haukkuvat ja juoruilevat olette sitten kastittomia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe