Älykkäät ihmiset keskustelevat ideoista/oivalluksista;
keskinkertaiset keskustelevat tapahtumista;
tyhmät keskustelevat ihmisistä.
Tuollainen vanha viisaus tuli mieleeni palstaa lukiessa.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että muitakin variatioita löytyy.
Kolmea sorttia
11
154
Vastaukset 11
- Anonyymi
Oma aloituksesi koskee ihmisiä. Tehdään siitä johtopäätökset.
Entä sitten, jos kaikista noista keskustelee.
Vaikea kuvitella, että kukaan keskittyisi keskustelemaan aina pelkästään johonkin noista kolmesta vaihtoehdoista.- Anonyymi
Eivät ne välttämättä keskustele niistä. Enemmänkin kertovat niistä itse. Riittää kun toinen osapuoli kuuntelee tai lukee.
- Anonyymi
Milloin täällä on keskusteltu?
Keskustelut käydään ihan muiden palveluntarjoajien sivustoilla kuin suomi24;ssä.
Täällä on toinen toistaan parempi ja kolmas lyö heidät paremmuudellaan, neljäs heittää pari sanaa sekaan, mutta ei käsittele aihetta, kuten ei ne kolme aimpaakaan.
Heitellään sanoja ja herjaa!
En nyt löydä herjattavaa, heitän vain näitä sisällöttömiä sanoja. - Anonyymi
Minä söin, minä siivosin, minä näin, minä kuulin, minä luulin, minun ÄO on korkea.
Keskinkertaisena on kiva ilmaista itseään, kuten....
Raukasee, tulin juuri mökiltä lehtisavotasta. Urakan jälkeen kinkkugroisantti kahvin kera maistui taivaalliselta aurinkoisella laiturilla.
Ideoin ihan itessein ja syyllistyn joskus jopa keskustelemaan muistakin kuin itsestäni 😊- Anonyymi
Ei se ole groisantti vaan croissantti. Tulee ranskan sanasta croissant, joka äännetään: kruasong.
Että sillä tavalla.
Asiaan puuttui: uatu - Anonyymi
Korppikselle ei mennyt perille taaskaan, mutta aatulle kiitos.
Anonyymi kirjoitti:
Korppikselle ei mennyt perille taaskaan, mutta aatulle kiitos.
Tyhmät keskustelevat ihmisistä 😆
- Anonyymi
Itsestään kirjoittajat tuskin yltävät edes alimpaan kastiin.
- Anonyymi
TE muita haukkuvat ja juoruilevat olette sitten kastittomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69991- 55958
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43916Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k55705Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21684Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.306641- 33625
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44568Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani175548Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br173539