Mielenkiinto palstaan

Anonyymi

Hävisi nopsaan taas yhden uudistuksen tultua..hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti.
Monilla nimmareilla, hauskimpia "Massa.Johnson" - "Bob" - Bobgeldof useimmiten.
Mutta mutta: Jos ei tiedä kenelle vinoilee ei enää kivaa?
Mutta pitäkää ihmiset hauskaa!!

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielähän sinulla näkyi olevan mielenkiintoa.

    • Anonyymi

      Miksi reisteröity saa olla anonyymi ?

      • Saahan anonyymikin rekisteröidä itsensä. Sitä valinnan vapautta ...


    • Anonyymi

      Ei ois tarvinnut ilmottaa mut kivat sulle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mistäköhän ne löytävät kalaa ruuaksensa....kun näytti järvi olevan jäässä.


      • Anonyymi

        Etkö tiennyt, että talvella Sääksien nokkaan kasvaa kaira, sellainen kierre juttu, jolla ne poraavat reikiä jäähän. Nokka jäätä vasten ja juoksevat ympyrää, reikä syntyy.
        Sitten yksi Sääksi menee kauimmalle reiälle, potkii ja hämmentää reikää, jolloin kalat pakenevat kohti muita reikiä.
        Niiden äärellä odottaa useampikin Sääksi ja nokkaisee kalat ylös. Emo kuljettaa ne pesälle.

        T. Luonnoton asiantuntija


      • Linnuilla on siivet joilla 10-20 km taittuu tuokiossa, luontoliveen sääksillä matkaa suliin virtapaikoille luulisin noin 10-15 km,
        Jäät lähtevät Linnasaaren nurkilta tänävuonna vapun tienoilla, mutta rannat sulavat vähän aiemmin joista voi saada kutu haukia ym.


    • Anonyymi

      Nimim. "korppis" toisessa ketjussa valitteli myös, että hänen mielenkiintonsa palstaan hävisi, kun joutuu keskustelemaan vain anonyymien kanssa.

      Jos motiiveina osallistua keskusteluihin on ainoastaan toisille vinoileminen ja siitä mielihyvän saaminenen, niin silloin tämä uudistus on hyvä.

      Minua henkilökohtaisesti, nämä tylsät tikat eivät kosketa.
      Asettaudun edelleen tikkatauluksi tietäen, että yksikään tikka ei osu tauluun.
      Turhaan heittelijät työtään tekevät.

      kylmätotuus kuittaa

      • Anonyymi

        Tuntuu sinunkin motiivisi olevan toisille vinoileminen. Olet kirjoittanut kymmeniä kommentteja joissa vinoilet ja nälvit Korppista. Että katsoppa peiliin seuraavan kerran kun auot päätäsi motiiveista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu sinunkin motiivisi olevan toisille vinoileminen. Olet kirjoittanut kymmeniä kommentteja joissa vinoilet ja nälvit Korppista. Että katsoppa peiliin seuraavan kerran kun auot päätäsi motiiveista.

        Kylmäkkö muistuttaa tuulettaja/pylkeröä, samanlaista nälvimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmäkkö muistuttaa tuulettaja/pylkeröä, samanlaista nälvimistä.

        Syntipukkien etsiminen on tietysti päivän teema Pitkäperjantaina.
        Onneksi kyseinen ilkimys on siirtynyt Harrasteosioon. Hän ei enää tunkeudu vastahakoiseen seuraan.
        Hyvää Pääsiäistä ja hyvää mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu sinunkin motiivisi olevan toisille vinoileminen. Olet kirjoittanut kymmeniä kommentteja joissa vinoilet ja nälvit Korppista. Että katsoppa peiliin seuraavan kerran kun auot päätäsi motiiveista.

        Muistit peukuttaa 3 kertaa. Hyvä sinä!

        kylmätotuus kuittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmäkkö muistuttaa tuulettaja/pylkeröä, samanlaista nälvimistä.

        Sama vastaus sinulle kuin edelliselle Anonyymillekin.


        t. kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu sinunkin motiivisi olevan toisille vinoileminen. Olet kirjoittanut kymmeniä kommentteja joissa vinoilet ja nälvit Korppista. Että katsoppa peiliin seuraavan kerran kun auot päätäsi motiiveista.

        Kiitos tuntematon, tosin kylmis on alkanut elämään harhojen vallassa ja kuvittelee minun olevan anonyymi peukuttaja. Yövalvomiset ovat vaaraksi terveydelle.


    • Anonyymi

      Anonyymi-marisemis-keskustelun ohella (pitää sitäkin olla jos se harmittaa), keksitäänpä uusia mielenkiintoisia aloitusaiheita. Itse tasaisesti aloitan mietteitäni, jotka ovat mielen päällä milloinkin. Toisiin otetaan kantaa, toiset jäävät nollaksi.

    • Anonyymi

      Anonyymi Ihanainen

      Voihan jokainen halutessaan kirjoittaa lisänikin tekstin alkuun ja/tai loppuun.

      Ihanainen

    • Anonyymi

      Anonyymi Hassuttelija

      Näin voi jatkaa keskustelua yhdessä ja tietylle kirjoittajalle viestitellen.

      Tällaistako tarkoitit, Ihanainen?
      Lämpimiä ja ihailevia terveisiä sinulle,

      Hassuttelija

      • Anonyymi

        Itses kanssako keskustelet. Hekoheko


      • Anonyymi

        Hyvä idea, keljuilut oikeaan osoitteeseen.


    • Anonyymi

      Hello!

      Minä oon koko ajan luullut, että muutetaan niin, että on Pakko rekisteröityä ja mustilla nimimerkeillä ei muutoksen jälkeen enää voi kirjoittaa.
      Onneksi luulin väärin ja tänne voi tulla naputtelemaan ilman rekisteröityä nimimerkkiä.
      Ei niin suurta eroa entiseen, jos ihmiset alleirjoittaa kirjoituksensa.
      Vähän hankalampi seurata ketjua, mutta kun ei voi mitään niin ei voi mitään.

      Tämmöset eväät nyt, yritän sopeutua.

      T: Heikunkeikku

      • Miksi näyttelet Heikunkeikkua?
        Näytteletkö usein muitakin nimmareita?

        H.


      • Anonyymi

        On ollut mielenkiintoista seurata miten vuosien varrella tulleet muutokset on vaikuttaneet kirjoittajiin. Ensin kiukutellaan ja uhotaan poistumisella, kohta ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja sopeudutaan uuteen systeemiin.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        Miksi näyttelet Heikunkeikkua?
        Näytteletkö usein muitakin nimmareita?

        H.

        Uskon, että tiedät, etten kirjoita muilla nimimerkeillä kuin Heikunkeikkuna.
        Tää systeemi passaa mulle. Muista viis.

        En näyttele.
        En ymmärrä miksi kysyt tuollaista.
        Onks krapula tai jotain?

        Heikunkeikku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että tiedät, etten kirjoita muilla nimimerkeillä kuin Heikunkeikkuna.
        Tää systeemi passaa mulle. Muista viis.

        En näyttele.
        En ymmärrä miksi kysyt tuollaista.
        Onks krapula tai jotain?

        Heikunkeikku

        Enhän minäkään voi enää tietää mitään.
        SIksi minä kyselen kuka kenenkin nimmareita milloinkin käyttää.

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        Enhän minäkään voi enää tietää mitään.
        SIksi minä kyselen kuka kenenkin nimmareita milloinkin käyttää.

        H.

        Ooksä koskaan ees tiennyt mistään mitään.
        :)
        Kyllähän aikaisemminkin olisi joku voinut minänä kirjoittaa, kuhan olisi vaan tällännyt kirjoittajaksi mun nimimerkkini. Nyt allekirjoitan tekstin alle nimeni ja toki joku muukin voisi nimeäni käyttää väärin.
        Hyvin on tähän asti mennyt. Jollakin tavalla luotan, ettei mua aleta kiusailemaan :)
        Eikä kannatakaan, koska hirmuisen hirmusti siitä vihastuisin.

        Mennään nyt vaan näillä eväillä, kuten aikaisemmin kirjoitin. Tulen ihmisten kanssa livessä hyvin toimeen, erilaistenkin. Kyllä täällä palstallakin luulis mahtuvan kirjoittamaan sekä siniset että mustat.
        Niin pikkusieluinen ei saisi olla, että jatkuvasti piikitellään mustanikkisiä. Ei kaikki piikittele, mutta hyvin moni kylläkin.

        Että lakkaa kyselemästä typeriä muka sädekehä pään päällä ja tee se Kalasääksipesä aloitus. Riimittömänä. Olis jotakin tähdellistä tekemistä sullakin :)

        Heikunkeikku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että tiedät, etten kirjoita muilla nimimerkeillä kuin Heikunkeikkuna.
        Tää systeemi passaa mulle. Muista viis.

        En näyttele.
        En ymmärrä miksi kysyt tuollaista.
        Onks krapula tai jotain?

        Heikunkeikku

        Kyllähän me uskotaan, että Heikunkeikku kirjoittaa vain Heikunkeikkuna.

        Mutta millä sen todistaa, että jokaisen Heikunkeikun allekirjoituksen takana olisi sama Heikunkeikku. Aina siihen jää väkisinkin epäilyksen vara. Toisaalta taas minulle ainakin on ihan sama kuka siellä on, anonyymi mikä anonyymi, kun en sinua henkilökohtaisesti tunne muutenkaan.

        Olisi vain varmaan ikävää sinulle, jos joillakin toisilla palstoilla Heikunkeikun allekirjoituksella joku suoltaisi näpeistään jotain ala-arvoista tekstiä.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Kyllähän me uskotaan, että Heikunkeikku kirjoittaa vain Heikunkeikkuna.

        Mutta millä sen todistaa, että jokaisen Heikunkeikun allekirjoituksen takana olisi sama Heikunkeikku. Aina siihen jää väkisinkin epäilyksen vara. Toisaalta taas minulle ainakin on ihan sama kuka siellä on, anonyymi mikä anonyymi, kun en sinua henkilökohtaisesti tunne muutenkaan.

        Olisi vain varmaan ikävää sinulle, jos joillakin toisilla palstoilla Heikunkeikun allekirjoituksella joku suoltaisi näpeistään jotain ala-arvoista tekstiä.

        Toivotaan nyt kuitenkin, että kukaan ei ala minuna kirjoittelemaan muille palstoille.
        Jos joku tahtoo käyttää toisen nimimerkkiä, niin arvelen että käyttäisivät sitten jotakin muuta nimimerkkiä kuin mun nimimerkkiä.
        Olen sen verran mitätön kirjoittelija tällä palstalla, että ehkä joku muu "tärkeämpi" nimimerkki vie voiton mun nimimerkistä.

        Hyvää Pääsiäistä.
        Tänään täällä Vaasassa on trullipäivä. Saa nähdä, käykö mun ovella trulleja.
        Suklaamunia on ostettu.

        Heikunkeikku


    • No ei ole yllä ihmekään, kun joku valopää on keksinyt itselleen "anonyymi- nimmarin, ja paukuttanut sillä palstan täyteen.
      Se on kevät joillekin vaikeaa aikaa.

      • Anonyymi

        "k-kotton"
        En tiedä oletko tietoinen, mutta jos ei ole rekisteröitynyt kirjoittaja, niin enää ei voi laittaa nimimerkkiä siihen, mihin ennen, vaan aina tulee valmiiksi nimimerkiksi "Anonyymi". Systeemi muuttunut toissapäivänä.
        Eli minusta ylläpito on se valopää, eikä me mustat kirjoittelijat:)

        Minä, kuten myös moni muu kirjoittaja allekirjoittaa kommenttinsa omalla entisellä nimimerkillään.
        Näin teen minäkin, kun muuta konstia ei enää ole.

        Eli Heikunkeikku täällä sinua tervehtii.
        Hyvää Pääsiäistä k-kottonille toivottelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "k-kotton"
        En tiedä oletko tietoinen, mutta jos ei ole rekisteröitynyt kirjoittaja, niin enää ei voi laittaa nimimerkkiä siihen, mihin ennen, vaan aina tulee valmiiksi nimimerkiksi "Anonyymi". Systeemi muuttunut toissapäivänä.
        Eli minusta ylläpito on se valopää, eikä me mustat kirjoittelijat:)

        Minä, kuten myös moni muu kirjoittaja allekirjoittaa kommenttinsa omalla entisellä nimimerkillään.
        Näin teen minäkin, kun muuta konstia ei enää ole.

        Eli Heikunkeikku täällä sinua tervehtii.
        Hyvää Pääsiäistä k-kottonille toivottelen.

        En ole vähään aikaan availlut tätä, kun tämä meni pelkäksi politiikanjahannaksi.
        Nyt sitten avasin, niin täällä anonyymi toisensa perään, kyllä se ajatuksia tuotti.
        Vai semmosen muutoksen ovat tehneet, ei ihan onnistuneimmalle näytä, kun aloittajan anonyymi, ja vastaajana pelkästään anonyymyja.
        Muuten helpottunut olo, kurkipariskunta saapui toissapäivänä. Aika myöhään, mutta ovat jo niin vanhoja. Lunta vielä yleisesti, heikot olis sapuskat, jos en veisi jyviä, kalanperkauksia ja keitettyjä pottuja.


      • Anonyymi
        k-kotton kirjoitti:

        En ole vähään aikaan availlut tätä, kun tämä meni pelkäksi politiikanjahannaksi.
        Nyt sitten avasin, niin täällä anonyymi toisensa perään, kyllä se ajatuksia tuotti.
        Vai semmosen muutoksen ovat tehneet, ei ihan onnistuneimmalle näytä, kun aloittajan anonyymi, ja vastaajana pelkästään anonyymyja.
        Muuten helpottunut olo, kurkipariskunta saapui toissapäivänä. Aika myöhään, mutta ovat jo niin vanhoja. Lunta vielä yleisesti, heikot olis sapuskat, jos en veisi jyviä, kalanperkauksia ja keitettyjä pottuja.

        Joo, tämmöseksi täällä on systeemit muuttuneet.
        Anonyymejä pilvin pimein. Onneksi osa tosiaan allekirjoittaa tekstinsä, että vähä pysyy kärryillä.

        Mua harmitti, kun edellisen kommenttini ehdin lähettää ja vasta lähetämisen jälkeen harmittelin, kun en huomannut laittaa loppuun kyselyä sun Kurjistas. Onneksi telepatiani toimi ja kerroit ilman mun kysymistäni.
        On niin mukavaa ajatella, että sinä niin hyvin pidät kurjista huolta ja keität vieläpä perunoitakin. Ei moni viitsisi vaivautua, mutta sinäpä viitsit ja siitä 10 pistettä ja muutamat kipaleet sulkia hattuusi.

        Täälläkin on vielä lunta, mutta melkein kaikki sulaneet. Nyt kevään tulo näyttää jo mukavalta. Ehdin jo pelekäämään, tuleeko kesää ollenkaan. Kyl´se tulee näillä näkymin.

        T. Heikunkeikku


    • Anonyymi

      -sama palstahan tämä on, mut kaikki muuttuu eikä mikään jää ennalleen, se on maailman tosi joka pitää. Pääsiäinenkin muuttunut, kun kaikki paikat ovat auki lähes normaalisti, paitsi kirjasto, joka on ihan normaalisti kiinni. Nikinhän voi laittaa textinsä perään, jos ei halua rekisteröityä. äijä-

    • Anonyymi

      Hyvä että hunksi käyttää sinistä nikkiä. Ei muuten tunnistaisi kuka jankuttaa.

    • Alkoi tympiä jatkuva mollauksien yritys. Milloin pitää hävetä, milloin on väärän ikäinen.
      70 palstalla on ihan ok. kirjoittajia.
      En vielä ole väärän ikäinen.
      Kunhan loputkin täältä muuttaa seuraavalle palstalle pitänee muuttaa kahdeksankymppisiin. Sen jälkeen ei ole enää vaihtoehtoa joten pitänee perustaa oma palsta. Olen jo yhden palstan perustanut joten kai sekin sujuu. Palsta on elossa ja voi hyvin.

      • Sopeutumisvaikeuksia?


      • Tellukka kirjoitti:

        Sopeutumisvaikeuksia?

        Ei ehkä niinkään, kyllästymistä vain.
        Samapa tuo, ei palsta yhtä naista tai miestä kaipaa.
        Sinua joskus voin kaivatakin, vaikkapa sinun kriittisiä kommenttejasi.
        Eikä nämä ole mitkään jäähyväiset, kirjoittelen mihin sattuu huvittamaan.


      • Älä turhaan pelkää, en minä ainakaan tule seitenkymppisiin.
        Siellä on osa jo melkein kahdeksankymppisiä, niin yli viidentoista vuoden ikäero on näillä palstoilla liian suuri.
        Ei täällä tällaisia muutoksia olisi tarvittu. Parempi, jos jonkinlainen päältäkatsoja, joka siivoaisi tänne kuulumattomat kirjoitukset pois.


      • Anonyymi

        Ei pääse kaikki kasikymppisiin puhumattakaan ysikymppisiin. Vain vahvimmat selviää sinne asti.


      • k-kotton kirjoitti:

        Älä turhaan pelkää, en minä ainakaan tule seitenkymppisiin.
        Siellä on osa jo melkein kahdeksankymppisiä, niin yli viidentoista vuoden ikäero on näillä palstoilla liian suuri.
        Ei täällä tällaisia muutoksia olisi tarvittu. Parempi, jos jonkinlainen päältäkatsoja, joka siivoaisi tänne kuulumattomat kirjoitukset pois.

        En minä sinua pelkää, olet mukava kirjoittaja. En pelkää ketään, kyllästyttää, mutta eihän se loppupelissä kenenkää syy ole.
        Kyllä 60-70-vuotiasissa on suuria eroja molemmissa ikäluokissa. On paljon sellaisiakin jotka eivät uskalla koskea tietokoneeseen. Tuttu ala-asteen opettaja ei oppinut millään tietokoneen käyttöä, hän oli lukenut kauhujuttuja kuinka netissä liikkuu kaikenlaista, voivat viedä rahatkin.


      • Anonyymi

        Tapasin noin viikko sitten tosi skarpin kasivitosen. Kertoi mukavia tarinoita vanhasta suvustaan. Olen aina pitänyt hyvistä tarinoitsijoista.

        Eilen katsoin Irja Askolan haastattelun. Mieten miellyttävä puhuja!
        Tarkkaan mietittyä ajatuksenjuoksua.

        Beng


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        En minä sinua pelkää, olet mukava kirjoittaja. En pelkää ketään, kyllästyttää, mutta eihän se loppupelissä kenenkää syy ole.
        Kyllä 60-70-vuotiasissa on suuria eroja molemmissa ikäluokissa. On paljon sellaisiakin jotka eivät uskalla koskea tietokoneeseen. Tuttu ala-asteen opettaja ei oppinut millään tietokoneen käyttöä, hän oli lukenut kauhujuttuja kuinka netissä liikkuu kaikenlaista, voivat viedä rahatkin.

        Poikasena ne 15 vuotta vanhemmat oli jo nuoria miehiä ja naisia. 40-50 iässä ne tuntui melkein samanikäisitä., kun samoissa töissäkin oltiin.Nyt, Kun on yli kuuskymppinen, niin kasikymppiset, onhan ne jo vähän höppänöitä, ainakin tuntuu siltä, joihin pitää kohteliaasti suhtautua, ja hymillä.
        Ei niiltä kannata mitään vakavasti odotettavaa odottaa.


    • Anonyymi

      Odotan mielenkiinnolla sitä hetkeä jolloin vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa, tämäkin palsta tulee siistiytymään ihan silmissä jahka suoltajat joutuu aisoihin, jokunen taisi olla jo virpomassa kun sitä männäviikolla nostin. t. kojotti

      • Anonyymi

        Kojotti.
        Miten siistisit?
        Rajoittaisitko paljonkin sananvapautta?
        Pitääkö ajatella ja kirjoittaa kuten sinä?
        Pitääkö olla samat arvot kuin sinulla.
        Kerropa, mitä tänne et halua kirjoitettavan.
        Minua joskus on huvittanut ne rajoittamiseeni tähtäävät kirjoitukset.
        Ei paljon, mutta juuri vaalien alla.
        Miksikä agitaattoriksi joku minut nimitteli. Huvitti sikäli, kun aika moni oli persuuntunut niin henkeen ja vereen ja näiden kirjoituksethan olivat yhtä hekumaa. Ja kun persu en ole ja tuon eri vinkkeliä ja samoin olen eri puolueista nostanut mielestäni hyviä poliitikkoja ja huomauttanut nimelläkin perustellusti niistä, jotka ovat pettäneet äänestäjänsä, mikä heille on tietenkin katkeraa, niin joku turhautuu moisesta ja joutuu ylikierteille.
        Näistä silmäänfiilaajistako ei saa pahhaa sannaa sanoa, vaikka varoillamme elävät ja nauttivat etuisuuksista ihan aiheetta ja pitkään.

        Beng


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe