Hyvää iltaa.....
<3
Vois varmaan keitottaa.....
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa.
- Anonyymi
Olipas ahdistava laulu.
- Anonyymi
Tykkäsit saundista.
- Anonyymi
Tositosi....
HYVÄ...
CCR:ää....
Iltaa ja yötä...missä sitten vietätkin...😀🤗😯😴T:Elluhallo..
Juotavana viinaa ja olutta....
<3- Anonyymi
Juo silleen ettei tule paha olo mulle ruukaa riittää olut kolmatta juon ja jätän siihen mutta miehethän pystyy juomaan enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Juo silleen ettei tule paha olo mulle ruukaa riittää olut kolmatta juon ja jätän siihen mutta miehethän pystyy juomaan enemmän.
Jos alkaa närästämään, niin lopetan...
<3
:)- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Risto ottaa ensin Mug-shotin. Ittestään.
Sitte voit siirtyy keittopusseines ja hopealusikoines roviolles Päänsisäis-Kokkos-Kukkos-Tele-maan. ;)
T. E8 - Anonyymi
Mitä se viina mitä juot on?
- Anonyymi
Ai siis vodkaa kai jotain sekoitit sekaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ai siis vodkaa kai jotain sekoitit sekaan.
Suomi viinaa raakana.........
<3
Mitä väliä...
:)- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Suomi.........
<3
Ei oo varaa muuhun.....Heidi keittää Varmasti Mielellään sulle lisää Suomi-litkuja.
Hakekaa Kipsalta yhessä lisätäytettä ylähuulern ja Humalaisilta irtoräpsyttimiin.
Ja muista OSTAA se Tiede-lehti samalla. Me naisethan sulle jo tuleeki. ;) - Anonyymi
En kyllä itse pystyisi mulle riittää olut. Join kolme.
Anonyymi kirjoitti:
Heidi keittää Varmasti Mielellään sulle lisää Suomi-litkuja.
Hakekaa Kipsalta yhessä lisätäytettä ylähuulern ja Humalaisilta irtoräpsyttimiin.
Ja muista OSTAA se Tiede-lehti samalla. Me naisethan sulle jo tuleeki. ;)Parempi se kuin shemale-lehti mikä sulle tulee..........
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Parempi se kuin shemale-lehti mikä sulle tulee..........
<3Kannattais s(k)unkin vahtii vaan sitä omaa postilootaas.
Mä ku en oo mikään dragsu, transu enkä ees tommonen Silja -nuorena hukkunu androgyyni. ;) - Anonyymi
Mitä sinä tulet Ristoa haukkumaan hän on varmasti parempi sinua kuin sinä joka et muuta osaa tehdä kuin solvata.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tulet Ristoa haukkumaan hän on varmasti parempi sinua kuin sinä joka et muuta osaa tehdä kuin solvata.
Näin on........
<3
- Anonyymi
Kuka likka ottaa tänään keittoo??
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Päivällä otin jo lihakeittoo😂
Miten sä saat senkin valumaan naamanahkas alla? ;)
- Ai niin. Sehän oli Nimismiehen sulle tarjoomaa. ;) - Anonyymi
Vielä on maljaa jäljellä...mikäs on tilanne nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916