Hyvää iltaa.....
<3
Vois varmaan keitottaa.....
26
52
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa.
- Anonyymi
Olipas ahdistava laulu.
- Anonyymi
Tykkäsit saundista.
- Anonyymi
Tositosi....
HYVÄ...
CCR:ää....
Iltaa ja yötä...missä sitten vietätkin...😀🤗😯😴T:Elluhallo..
Juotavana viinaa ja olutta....
<3- Anonyymi
Juo silleen ettei tule paha olo mulle ruukaa riittää olut kolmatta juon ja jätän siihen mutta miehethän pystyy juomaan enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Juo silleen ettei tule paha olo mulle ruukaa riittää olut kolmatta juon ja jätän siihen mutta miehethän pystyy juomaan enemmän.
Jos alkaa närästämään, niin lopetan...
<3
:)- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Risto ottaa ensin Mug-shotin. Ittestään.
Sitte voit siirtyy keittopusseines ja hopealusikoines roviolles Päänsisäis-Kokkos-Kukkos-Tele-maan. ;)
T. E8 - Anonyymi
Mitä se viina mitä juot on?
- Anonyymi
Ai siis vodkaa kai jotain sekoitit sekaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ai siis vodkaa kai jotain sekoitit sekaan.
Suomi viinaa raakana.........
<3
Mitä väliä...
:)- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Suomi.........
<3
Ei oo varaa muuhun.....Heidi keittää Varmasti Mielellään sulle lisää Suomi-litkuja.
Hakekaa Kipsalta yhessä lisätäytettä ylähuulern ja Humalaisilta irtoräpsyttimiin.
Ja muista OSTAA se Tiede-lehti samalla. Me naisethan sulle jo tuleeki. ;) - Anonyymi
En kyllä itse pystyisi mulle riittää olut. Join kolme.
Anonyymi kirjoitti:
Heidi keittää Varmasti Mielellään sulle lisää Suomi-litkuja.
Hakekaa Kipsalta yhessä lisätäytettä ylähuulern ja Humalaisilta irtoräpsyttimiin.
Ja muista OSTAA se Tiede-lehti samalla. Me naisethan sulle jo tuleeki. ;)Parempi se kuin shemale-lehti mikä sulle tulee..........
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Parempi se kuin shemale-lehti mikä sulle tulee..........
<3Kannattais s(k)unkin vahtii vaan sitä omaa postilootaas.
Mä ku en oo mikään dragsu, transu enkä ees tommonen Silja -nuorena hukkunu androgyyni. ;) - Anonyymi
Mitä sinä tulet Ristoa haukkumaan hän on varmasti parempi sinua kuin sinä joka et muuta osaa tehdä kuin solvata.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tulet Ristoa haukkumaan hän on varmasti parempi sinua kuin sinä joka et muuta osaa tehdä kuin solvata.
Näin on........
<3
- Anonyymi
Kuka likka ottaa tänään keittoo??
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Päivällä otin jo lihakeittoo😂
Miten sä saat senkin valumaan naamanahkas alla? ;)
- Ai niin. Sehän oli Nimismiehen sulle tarjoomaa. ;) - Anonyymi
Vielä on maljaa jäljellä...mikäs on tilanne nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823