Vois varmaan keitottaa.....

Hyvää iltaa.....
<3

26

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltaa.

      • Anonyymi

        Olipas ahdistava laulu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas ahdistava laulu.

        En perehtynyt sanoihin....
        :)
        <3


      • Anonyymi

        Tykkäsit saundista.


      • Anonyymi

        Tositosi....
        HYVÄ...
        CCR:ää....
        Iltaa ja yötä...missä sitten vietätkin...😀🤗😯😴T:Elluhallo..


    • Juotavana viinaa ja olutta....
      <3

      • Anonyymi

        Juo silleen ettei tule paha olo mulle ruukaa riittää olut kolmatta juon ja jätän siihen mutta miehethän pystyy juomaan enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juo silleen ettei tule paha olo mulle ruukaa riittää olut kolmatta juon ja jätän siihen mutta miehethän pystyy juomaan enemmän.

        Jos alkaa närästämään, niin lopetan...
        <3
        :)


      • Anonyymi

        Juu.


    • Anonyymi

      Risto ottaa ensin Mug-shotin. Ittestään.
      Sitte voit siirtyy keittopusseines ja hopealusikoines roviolles Päänsisäis-Kokkos-Kukkos-Tele-maan. ;)
      T. E8

      • Pilasit ketjun........
        <3


    • Anonyymi

      Mitä se viina mitä juot on?

      • Suomi.........
        <3

        Ei oo varaa muuhun.....


      • Anonyymi

        Ai siis vodkaa kai jotain sekoitit sekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis vodkaa kai jotain sekoitit sekaan.

        Suomi viinaa raakana.........
        <3
        Mitä väliä...
        :)


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Suomi.........
        <3

        Ei oo varaa muuhun.....

        Heidi keittää Varmasti Mielellään sulle lisää Suomi-litkuja.
        Hakekaa Kipsalta yhessä lisätäytettä ylähuulern ja Humalaisilta irtoräpsyttimiin.
        Ja muista OSTAA se Tiede-lehti samalla. Me naisethan sulle jo tuleeki. ;)


      • Anonyymi

        En kyllä itse pystyisi mulle riittää olut. Join kolme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heidi keittää Varmasti Mielellään sulle lisää Suomi-litkuja.
        Hakekaa Kipsalta yhessä lisätäytettä ylähuulern ja Humalaisilta irtoräpsyttimiin.
        Ja muista OSTAA se Tiede-lehti samalla. Me naisethan sulle jo tuleeki. ;)

        Parempi se kuin shemale-lehti mikä sulle tulee..........
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Parempi se kuin shemale-lehti mikä sulle tulee..........
        <3

        Kannattais s(k)unkin vahtii vaan sitä omaa postilootaas.
        Mä ku en oo mikään dragsu, transu enkä ees tommonen Silja -nuorena hukkunu androgyyni. ;)


      • Anonyymi

        Mitä sinä tulet Ristoa haukkumaan hän on varmasti parempi sinua kuin sinä joka et muuta osaa tehdä kuin solvata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä tulet Ristoa haukkumaan hän on varmasti parempi sinua kuin sinä joka et muuta osaa tehdä kuin solvata.

        Näin on........
        <3


    • Anonyymi

      Kuka likka ottaa tänään keittoo??

      • Päivällä otin jo lihakeittoo😂


      • Anonyymi
        Notmystyle kirjoitti:

        Päivällä otin jo lihakeittoo😂

        Miten sä saat senkin valumaan naamanahkas alla? ;)
        - Ai niin. Sehän oli Nimismiehen sulle tarjoomaa. ;)


      • Anonyymi

        Vielä on maljaa jäljellä...mikäs on tilanne nyt?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe