Hyvää iltaa.....
<3
Vois varmaan keitottaa.....
26
83
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaa.
- Anonyymi
Olipas ahdistava laulu.
- Anonyymi
Tykkäsit saundista.
- Anonyymi
Tositosi....
HYVÄ...
CCR:ää....
Iltaa ja yötä...missä sitten vietätkin...😀🤗😯😴T:Elluhallo..
Juotavana viinaa ja olutta....
<3- Anonyymi
Juo silleen ettei tule paha olo mulle ruukaa riittää olut kolmatta juon ja jätän siihen mutta miehethän pystyy juomaan enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Juo silleen ettei tule paha olo mulle ruukaa riittää olut kolmatta juon ja jätän siihen mutta miehethän pystyy juomaan enemmän.
Jos alkaa närästämään, niin lopetan...
<3
:)- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Risto ottaa ensin Mug-shotin. Ittestään.
Sitte voit siirtyy keittopusseines ja hopealusikoines roviolles Päänsisäis-Kokkos-Kukkos-Tele-maan. ;)
T. E8 - Anonyymi
Mitä se viina mitä juot on?
- Anonyymi
Ai siis vodkaa kai jotain sekoitit sekaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ai siis vodkaa kai jotain sekoitit sekaan.
Suomi viinaa raakana.........
<3
Mitä väliä...
:)- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Suomi.........
<3
Ei oo varaa muuhun.....Heidi keittää Varmasti Mielellään sulle lisää Suomi-litkuja.
Hakekaa Kipsalta yhessä lisätäytettä ylähuulern ja Humalaisilta irtoräpsyttimiin.
Ja muista OSTAA se Tiede-lehti samalla. Me naisethan sulle jo tuleeki. ;) - Anonyymi
En kyllä itse pystyisi mulle riittää olut. Join kolme.
Anonyymi kirjoitti:
Heidi keittää Varmasti Mielellään sulle lisää Suomi-litkuja.
Hakekaa Kipsalta yhessä lisätäytettä ylähuulern ja Humalaisilta irtoräpsyttimiin.
Ja muista OSTAA se Tiede-lehti samalla. Me naisethan sulle jo tuleeki. ;)Parempi se kuin shemale-lehti mikä sulle tulee..........
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Parempi se kuin shemale-lehti mikä sulle tulee..........
<3Kannattais s(k)unkin vahtii vaan sitä omaa postilootaas.
Mä ku en oo mikään dragsu, transu enkä ees tommonen Silja -nuorena hukkunu androgyyni. ;) - Anonyymi
Mitä sinä tulet Ristoa haukkumaan hän on varmasti parempi sinua kuin sinä joka et muuta osaa tehdä kuin solvata.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä tulet Ristoa haukkumaan hän on varmasti parempi sinua kuin sinä joka et muuta osaa tehdä kuin solvata.
Näin on........
<3
- Anonyymi
Kuka likka ottaa tänään keittoo??
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Päivällä otin jo lihakeittoo😂
Miten sä saat senkin valumaan naamanahkas alla? ;)
- Ai niin. Sehän oli Nimismiehen sulle tarjoomaa. ;) - Anonyymi
Vielä on maljaa jäljellä...mikäs on tilanne nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa278840Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 48715
- 52699
- 28647
- 49609
