Onko masennuksen perusteella mahdollista saada eläkkeensaajan hoitotukea? Lääkkeisiin menee rahaa ja sitten kotona tarvitsee apua.
Hoitotuen.
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy suoraan Kelasta - uskoisin, että voi. Samahan se on, onko vamma henkinen vai fyysinen. Uskoisin silläkin olevan merkitystä, miten taitavasti hakemus on laadittu.
Itse olen lapsena saanut astman vuoksi sairaanlapsen hoitotukea. Lääkkeet ja sairaanhoitokuluthan siinä on perusteena täytynyt olla. - Anonyymi
Kelan sivuilla on kyllä kerrottu, milloin sitä voi saada.
- Anonyymi
itse en saanut hoitotukea vaikka avustaja on minulla jokapäiväisessä käytössä, mm. ruokien teko ja pesu,hygienia,siivous yms ja kodin ulkopuolella myös.
lääkäritkin ihmettelevät että miksi ei myönnetty.
ei auttanut edes valitukset eikä lääkärin lausnnot.
vammat on ruumiin osien toimintakyvyn puute jaloissa ja toisessa kädessä,sekä vuosien saatossa tullut muistihäiriöt jne.jne
- Anonyymi
https://www.kela.fi/elaketta-saavan-hoitotuki
Lue tuolta ja hekemus sisään. Sittenhän sen näkee, myöntävätkö. - Anonyymi
eivät myöntäneet tukea neliraaja halvauksessakaan. ihmettelemme että kuka tuota tukea edes voi saada?
- Anonyymi
Hoitotukea saa mm. kunnalliseen kotihoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963517Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252816Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022249TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946