Häpeättekö te omaa nimeänne?

Miksi olette anonyymi nikin varjossa täällä. Häpeättekö omaa nimeänne.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi anonyyminä saa kirjoittaa asiallisia kirjoituksia. Maailmassa olisi paljon enemmän diktaattoreita ja muita pienempiä tyranneja ja kaikenlaisia vääryyksiä, jos anonyymikirjoittelua ei olisi.

    • Anonyymi

      Tosin ei antanut esiintyä sinuna kun ois pitäny rekisteröityä. Jouduin nyt olemaan anonyyminä. Mut oisin kyllä kirjottanu että LumperiA on se ennen onnistunu Anttinakin täällä kirjotella.

    • Ano kyselee iteltään ja vastailee itelleen ja sitten vielä riitelee ihtensä kanssa. Mitähän muuta keksii vielä?

    • Nyt oon ainoa täällä joka uskaltaa kirjautua ja käyttää ommaa nimmeensät äällä! Moni on yrittäny kirjotella nimelläni . Missähän ne raukat nyt piileksii? Jos tosiaan on niin ruma nimi niin parempi on sitten että häppeette sitä ja anona kirjottelette itellenne.

      • Anonyymi

        Mitähän sitä tuossakin viestissä oli sääntöjen vastaista kun poistettiin. Kerroin vaan että anonyyminähän sitä täällä joutuu kirjoittamaan jos ei rekisteröidy. No kai ne poistaa tänkin viestin.


    • Tuo anonyymiys kuvaa jotenkin epärehellisyyttä! Ei uskalleta inttää rehellisesti omalla nimellä jos vaikka tulleeki vastaan kylillä ja on haukkunu tuhmasti toista täällä.

    • Anonyymi

      Nimeni on Hilma Hajuvako, enkä häpiä sitä ollenkaan

      • Sinut tunnistin heti anonyymiksi. Tuoksahteleppa ja kunnolla tai et.


    • Anonyymi

      Minä oon LumperinAntti (keksitty nimi). Häpeän itseäni. Tykkään ilkeillä täällä. Puhun paskaa kaikista pitkin kyliä. Yritän olla kaikki tietävä joka asiassa,mutta oikeesti en tiiä mistään mitään, millonkaan.

      • Anonyymi oot! Eläpä yritä olla minuna.


    • Anonyymi

      Yksi Pölöhö Kustaa ei ainakaan nimeään häpeä.

    • Anonyymi

      Pitäisi ymmärtää hävetä jos nimi on Kärnä tai Tampio!.

      • Anonyymi

        Aatelisluettelosta näitä sukunmiä ei ainakaan löydy,jostakin ritariluetelosta ehkä voisi löytyä jos tietää värin.


    • Kumpiko oot ano Kärnä vai Tampio kun et uskalla kirjautua nimelläsi?

      • Minen loisi koskaan. Oon ahkerimpia mitä maa päällään kantaa.


      • Anonyymi

        Seisooko Lumperilla kun saat aina viimeisen sanan?


      • Anonyymi

        Voi olla niinkin, ettei kukaan halua enää kommentoida hänen alkujaankin kömpelöitä kommenttejaan. Pitäähän hänellekin antaa onnistumisien kokemuksia. Bonuksena vielä se mahdollinen erektio... ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seisooko Lumperilla kun saat aina viimeisen sanan?

        seisoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla niinkin, ettei kukaan halua enää kommentoida hänen alkujaankin kömpelöitä kommenttejaan. Pitäähän hänellekin antaa onnistumisien kokemuksia. Bonuksena vielä se mahdollinen erektio... ;)

        Kiitos!


      • Anonyymi

        Ollos hyvä... ;)


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        seisoo.

        Ei kait se ennää tuommosella ikäloppu ukolla seiso.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait se ennää tuommosella ikäloppu ukolla seiso.

        No ei seiso sitte.


    • Olipa teillä kiinnostavia viestejä ja vieläpä tottuuvvenmukasiakin. Jatkakaa sammaan tahtiin niin pääsette vaikka taivaseen tai jonnekki muualle. Hyvvää kessää ja kuumia ilimoja - Toivoo Otto Pörjenpoika Antti Lumperi!

      • Anonyymi

        Niinpä niin... ;)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe