En tiedä haluatko edes sitä?
Numeroni vaihtuu ensi viikolla
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Sovitaan niin sitten.
- Anonyymi
Tietysti haluan!
- Anonyymi
Riippuu kenen nro. Edellistäkään ollut.
- Anonyymi
Poistin edellisenkin joten mitäpä luulet?
- Anonyymi
Ottaen huomioon, että olet ikävä-palstalla, niin haluat.
- Anonyymi
Haluun minä
Numeron saaminen edellyttäisi kommunikointia ihan IRL. Tuskin kukaannnumeroitaan täällä julkaisee.
Itse poistin minun hänen numeron älypuhelimeen siirtyessäni vaikka omasta puolestani olisin sitä mieluusti käyttänytkin!- Anonyymi
IRC puolella, IRCnet, Quakenet, mitä näitä onkaan, näissä keskusteluissa pystyy vaihtamaan tietoja kuten puhelinnumeroita anonyyminä ilman mitään sähköposteja ja sellaisia.
Anonyymi kirjoitti:
IRC puolella, IRCnet, Quakenet, mitä näitä onkaan, näissä keskusteluissa pystyy vaihtamaan tietoja kuten puhelinnumeroita anonyyminä ilman mitään sähköposteja ja sellaisia.
Totta, en muistanut näitä kun en itse kirjoittele anonyymisti. Aikaisemmin anonyymisti vain täällä, mutta nyt mulla on tää rekattu nimimerkki.
- Anonyymi
Toisinaan olen itsekin miettinyt että vaihtais numeroa mutta siinä on niin järjetön homma.
Joskus jouduin kaksi kertaa vaihtaan numeroani erään sairaalloisen mustasukkaisen miehen takia.
Jouduin laittaan salaiseksi uuden numeroni. Nykyisin salaan vain osoitteeni, koska asun niin että jos hän tietäisi osoitteeni ja haluaisi tehdä samoja juttuja kuin aikaisemmin niin nyt minulla ei olisi häneltä suojaa. Ei ovisummeria, eikä useaa kerrosta asuntoja ennen minun ikkunoita. Olisin hyvin suojattomassa tilanteessa. Maantasolla asumisessa on ongelmana se että ilkivaltaa tekevät pystyvät häiritsemään vaikka koko yön naputtamalla ja paukuttamalla ikkunoita ja ovia...
En kuitenkaan ole enää vaihtamassa numeroani jos ei ole ihan pakko. siinä on oma työnsä jokaiseen paikkaan ilmoittaa uusi numero ja uusia erilaisia paikkoja mihin on rekisteröinyt itsensä puhelinnumerollaan jonne päääsee sisälle vain antamalla koodin joka tukee sms viestillä omaan numeroon,
Yks päivä mietin että on ainakin 30 eri paikkaa johon pitäisi oma uusi numero ilmoittaa ja kaikki virallisia eikä vapaa-ajan paikkoja. liikaa hommaa - Anonyymi
En halua. Eikö se ole jo tullut täysin selväksi. Olit vain viihdettä minulle.
Keskittyisit omaan puolisoosi.
Ja käyttäisit työaikasi työntekemiseen, etkä muiden häiritsemiseen ja puhelimessa lörpöttelyyn.
Olet vastenmielinen roikkuja.- Anonyymi
Ja silti sinäkin kaipaat häntä täällä. Meneekö tuo kommenttisi läpi edes itsellesi? Sivusta tämä.
- Anonyymi
Toivottavasti ei. Se on ainoa mitä jäljellä hänestä.
- Anonyymi
Asian voi esittää ilman tunteiden loukkaamista?!
- Anonyymi
Tulkitset aloituksen väärin jos havaitset siinä jotain loukkaavaa?
- Anonyymi
Tulkitsit itse väärin. Ei täällä puhuttu aloituksesta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398