Numeroni vaihtuu ensi viikolla

Anonyymi

En tiedä haluatko edes sitä?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halua.

      • Anonyymi

        Sovitaan niin sitten.


    • Anonyymi

      Tietysti haluan!

    • Anonyymi

      Riippuu kenen nro. Edellistäkään ollut.

    • Anonyymi

      Poistin edellisenkin joten mitäpä luulet?

      • Anonyymi

        Ottaen huomioon, että olet ikävä-palstalla, niin haluat.


    • Anonyymi

      Haluun minä

    • Numeron saaminen edellyttäisi kommunikointia ihan IRL. Tuskin kukaannnumeroitaan täällä julkaisee.

      Itse poistin minun hänen numeron älypuhelimeen siirtyessäni vaikka omasta puolestani olisin sitä mieluusti käyttänytkin!

      • Anonyymi

        IRC puolella, IRCnet, Quakenet, mitä näitä onkaan, näissä keskusteluissa pystyy vaihtamaan tietoja kuten puhelinnumeroita anonyyminä ilman mitään sähköposteja ja sellaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        IRC puolella, IRCnet, Quakenet, mitä näitä onkaan, näissä keskusteluissa pystyy vaihtamaan tietoja kuten puhelinnumeroita anonyyminä ilman mitään sähköposteja ja sellaisia.

        Totta, en muistanut näitä kun en itse kirjoittele anonyymisti. Aikaisemmin anonyymisti vain täällä, mutta nyt mulla on tää rekattu nimimerkki.


    • Anonyymi

      Toisinaan olen itsekin miettinyt että vaihtais numeroa mutta siinä on niin järjetön homma.

      Joskus jouduin kaksi kertaa vaihtaan numeroani erään sairaalloisen mustasukkaisen miehen takia.
      Jouduin laittaan salaiseksi uuden numeroni. Nykyisin salaan vain osoitteeni, koska asun niin että jos hän tietäisi osoitteeni ja haluaisi tehdä samoja juttuja kuin aikaisemmin niin nyt minulla ei olisi häneltä suojaa. Ei ovisummeria, eikä useaa kerrosta asuntoja ennen minun ikkunoita. Olisin hyvin suojattomassa tilanteessa. Maantasolla asumisessa on ongelmana se että ilkivaltaa tekevät pystyvät häiritsemään vaikka koko yön naputtamalla ja paukuttamalla ikkunoita ja ovia...


      En kuitenkaan ole enää vaihtamassa numeroani jos ei ole ihan pakko. siinä on oma työnsä jokaiseen paikkaan ilmoittaa uusi numero ja uusia erilaisia paikkoja mihin on rekisteröinyt itsensä puhelinnumerollaan jonne päääsee sisälle vain antamalla koodin joka tukee sms viestillä omaan numeroon,


      Yks päivä mietin että on ainakin 30 eri paikkaa johon pitäisi oma uusi numero ilmoittaa ja kaikki virallisia eikä vapaa-ajan paikkoja. liikaa hommaa

    • Anonyymi

      En halua. Eikö se ole jo tullut täysin selväksi. Olit vain viihdettä minulle.
      Keskittyisit omaan puolisoosi.
      Ja käyttäisit työaikasi työntekemiseen, etkä muiden häiritsemiseen ja puhelimessa lörpöttelyyn.
      Olet vastenmielinen roikkuja.

      • Anonyymi

        Ja silti sinäkin kaipaat häntä täällä. Meneekö tuo kommenttisi läpi edes itsellesi? Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei. Se on ainoa mitä jäljellä hänestä.

    • Anonyymi

      Asian voi esittää ilman tunteiden loukkaamista?!

      • Anonyymi

        Tulkitset aloituksen väärin jos havaitset siinä jotain loukkaavaa?


    • Anonyymi

      Tulkitsit itse väärin. Ei täällä puhuttu aloituksesta mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      299
      3304
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe