Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x.
Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä josta likat soittelivat äidilleen Suomeen joka päivän tapahtumista. Puhelut olivat ehkä vartin mittaisia enkä kustannuksia niin ajatellut.
Kotomaassa avasin puhelinlaskuni. Se oli rapiat 1 000 euroa.
Kuinka on tilanne nyt?
Puhelut Thaimaasta Suomeen.
17
78
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän Natzi-Laiffi-Vili-2010 toisilla foorumeilla on ihan mailmanmatkaaja jopa avaruutta myöden ja päättipä nyt tällaisen kysymyksen heittää.
- Anonyymi
line on hyvä, itsekin käytän. sitten on myös wifi puhelut, löytyy kaikista vähän paremmista puhelinmalleista. maksaa vain suomi puhelun normi maksun.
- Anonyymi
Whats App ja mesepuhelut ja monet muut kuten Skypepuhelut on ilmaisia jos on Wifi ilman datakattoa. Olikohan se euron luokkaa minuutti mitä nyt Elisa mainosti Thaimaassa tekstiviestimainoksella.
Kännipäissäni soittelin Suomeen joskus 2006 Pattayalta ja oli kahdella lomalla peräkkäin noin 1500 euron laskut odottelemassa. Operaattorit on aivan roistoja. Onneksi nuo wifipuhelut tulee syrjäyttämään perinteiset mobiilipuhelut kokonaan ja jo nyt, kun niitä vaan käyttää. - Anonyymi
Uunot menee 28x:n vedätykseen.
- Anonyymi
Mitä sie persei sensi höpäjät? 28 kertoo vain eletystä elämästä tarinoita kauniissa muodossa. Harmittaako sinua se että sinulta on jäänyt elämä elämättä ja sinulla ei ole tarinan tarinaa vai se että ilmaisukykysi ei riitä? Ei ole yhtäkään tarinaa täällä mitä et olisi sanonut hullujen tuotannoksi, vaikka ne on ihan arkipäiväisiäkin, paitsi jos sivupersoonasi numpa kertoo jotakin ääliömäistä, niin ne jutut sulle kyllä kelpaa ja uppoaa. Et ole koskaan kertonut mikä sun perimmäinen ongelmasi on. Terveys pilalla? Kumppani lähti? Päihdeongelma? Pitkäaikaistyöttömyys? Yksinäisyys vai ne kaikki yhdessä? Minä sanoisin että nuo kaikki yhdessä. Osuiko oikeaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sie persei sensi höpäjät? 28 kertoo vain eletystä elämästä tarinoita kauniissa muodossa. Harmittaako sinua se että sinulta on jäänyt elämä elämättä ja sinulla ei ole tarinan tarinaa vai se että ilmaisukykysi ei riitä? Ei ole yhtäkään tarinaa täällä mitä et olisi sanonut hullujen tuotannoksi, vaikka ne on ihan arkipäiväisiäkin, paitsi jos sivupersoonasi numpa kertoo jotakin ääliömäistä, niin ne jutut sulle kyllä kelpaa ja uppoaa. Et ole koskaan kertonut mikä sun perimmäinen ongelmasi on. Terveys pilalla? Kumppani lähti? Päihdeongelma? Pitkäaikaistyöttömyys? Yksinäisyys vai ne kaikki yhdessä? Minä sanoisin että nuo kaikki yhdessä. Osuiko oikeaan?
Mitä maksaa puhelut?
Klikkaa Nazias ja lue jumalauta mitä jätkä jauhaa muilla foorumeilla.
Katso mikä tuotos nazipojulla japohdi yksinäisyyttäs. Kiitän lämpimästi hra Anonyymiä tuotoksieni mainostamisesta vaikka olen havaitsevinani taustalla vihamielisyyden joka johtunee ties mistä.
Korostan kuitenkin että elämä- ja niiden arvot ovat yksilöllisiä valintoja joita ei pitäisi arvostella hyökkäävästi.
Jonkinlainen sananvapaus meillä kuitenkin vielä vallitsee vaikka sitä ollaan suitsimassa aika voimakkaasti varsinkin poliittisella tasolla.
Olen kiinnostunut hieman kaikista elämän osa- alueista ja nyt eläkkeelle siirryttyäni minulla on aikaa niihin paneutua.
Pattaya on kuitenkin sydäntäni lähellä; se on antanut minulle paljon hienoja ja kauniita muistoja joita tulen täydentämään jatkossakin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä maksaa puhelut?
Klikkaa Nazias ja lue jumalauta mitä jätkä jauhaa muilla foorumeilla.
Katso mikä tuotos nazipojulla japohdi yksinäisyyttäs.Jaa että pitäisi alkaa stalkkaamaan kaikkia eri kirjoittajia ja etsimään heitä muilta palstoilta, yhdistelemään heitä ja heidän korviaa kuvista ja sitten alkaa laatia heistä arvioita työkseen? Missä maailmassa sinä sensei elät?? Nettikirjoittajien elämässä vai omassasi ja jos elät omassasi niin kertoisikto että missä välissä sinä ehdit elää omaa elämääsi??
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitän lämpimästi hra Anonyymiä tuotoksieni mainostamisesta vaikka olen havaitsevinani taustalla vihamielisyyden joka johtunee ties mistä.
Korostan kuitenkin että elämä- ja niiden arvot ovat yksilöllisiä valintoja joita ei pitäisi arvostella hyökkäävästi.
Jonkinlainen sananvapaus meillä kuitenkin vielä vallitsee vaikka sitä ollaan suitsimassa aika voimakkaasti varsinkin poliittisella tasolla.
Olen kiinnostunut hieman kaikista elämän osa- alueista ja nyt eläkkeelle siirryttyäni minulla on aikaa niihin paneutua.
Pattaya on kuitenkin sydäntäni lähellä; se on antanut minulle paljon hienoja ja kauniita muistoja joita tulen täydentämään jatkossakin.Moi moi nazi / 28x !
Muistelen mielihyvällä sinun.... sallinet sinuttelun... kirjoituksia nimimerkillä 28x täällä Thaimaan palstoilla. Oikein miellyttää on, kun nyt olet taas aktivoitunut.
Mielenkiintoni ja aikani ei kuitenkaan riitä siihen... suosituksista huolimatta... että mitä olet muualle kirjoitellut. Pahoitteluni tästä.
Jotta annahan tulla lisää tarinaa tänne, että kiitoksia jo vain etukäteen . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi moi nazi / 28x !
Muistelen mielihyvällä sinun.... sallinet sinuttelun... kirjoituksia nimimerkillä 28x täällä Thaimaan palstoilla. Oikein miellyttää on, kun nyt olet taas aktivoitunut.
Mielenkiintoni ja aikani ei kuitenkaan riitä siihen... suosituksista huolimatta... että mitä olet muualle kirjoitellut. Pahoitteluni tästä.
Jotta annahan tulla lisää tarinaa tänne, että kiitoksia jo vain etukäteen .Jatkan vielä... että olipas hassun hauskaa, sanoisinko jopa jotta että... köh... köh... ironista....
"En ole robotti" -tarkistuksessa vastauksessani sinulle minun piti tunnistaa kuvista traktoreita! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä... että olipas hassun hauskaa, sanoisinko jopa jotta että... köh... köh... ironista....
"En ole robotti" -tarkistuksessa vastauksessani sinulle minun piti tunnistaa kuvista traktoreita!Tarkennan vielä... eräs nimimerkeiltään mainitsematon ควาย tykkää aina silloin tällöin liittää viesteihinsä mm. traktoreiden kuvia... niinku hymiöinä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan vielä... eräs nimimerkeiltään mainitsematon ควาย tykkää aina silloin tällöin liittää viesteihinsä mm. traktoreiden kuvia... niinku hymiöinä ;)
สยนจขขชคต
🐒🚜😎😨🍺👹👅🍼🐖💖
Tämmöttii köh tööts, nyt savusaunaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
สยนจขขชคต
🐒🚜😎😨🍺👹👅🍼🐖💖
Tämmöttii köh tööts, nyt savusaunaan.Ohhoh .... vain 13 minsaa !!!
Joku taas vedättää ja aivopesee
Senssu reppanaa 6 - 0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
สยนจขขชคต
🐒🚜😎😨🍺👹👅🍼🐖💖
Tämmöttii köh tööts, nyt savusaunaan.Pikkasen on Senssulla vielä thai fonteilla kirottaminen hukasessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkasen on Senssulla vielä thai fonteilla kirottaminen hukasessa.
Kirottaminen hukasessa ฏพถภาสนจขชชมาร
- Anonyymi
Olen todellinen Thaimaa asiantuntija, puhun thaita ja laoa hiljaa ja kovvoo.
Operaattori lähettänyt teille virheellisen tiedon puhelun hinnoista Suomi simmillä, ei ole tarvinnut edes käydä oikeutta kun on laskut korjattu.
Eikö tämä tieto ole levinnyt Lerppalan hoitokotiin Hiekkaharjuun ? - Anonyymi
Minulla on ollut Aissin 123 call liittymä noin 7 vuotta. Tammikuussa kävin kysymässä Telewiz-liikkeessä tämän hetken edullisinta etuliitettä soitettaessa Suomeen. Sanottiin 003. Viime vuonna taisi olla 005. Kaikkiin Suomi-numeroihin ei voi Skypellä soittaa. Hinnaksi sanottiin 10 thb/minuutti. No kun olen Suomessa, lady soittaa Linellä. Sekä Suomi- että thaipuhelimessa on Line-sovellus. Linellä on kiva lähettää kuvia, helpottaa tuotteiden ostamista Thaimaassa ja Suomessa. Mikä parasta voi puhua livenä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752883- 602857
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172773- 412092
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792067- 532061
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31124Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019