Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x.
Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä josta likat soittelivat äidilleen Suomeen joka päivän tapahtumista. Puhelut olivat ehkä vartin mittaisia enkä kustannuksia niin ajatellut.

Kotomaassa avasin puhelinlaskuni. Se oli rapiat 1 000 euroa.
Kuinka on tilanne nyt?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän Natzi-Laiffi-Vili-2010 toisilla foorumeilla on ihan mailmanmatkaaja jopa avaruutta myöden ja päättipä nyt tällaisen kysymyksen heittää.

    • Anonyymi

      line on hyvä, itsekin käytän. sitten on myös wifi puhelut, löytyy kaikista vähän paremmista puhelinmalleista. maksaa vain suomi puhelun normi maksun.

    • Anonyymi

      Whats App ja mesepuhelut ja monet muut kuten Skypepuhelut on ilmaisia jos on Wifi ilman datakattoa. Olikohan se euron luokkaa minuutti mitä nyt Elisa mainosti Thaimaassa tekstiviestimainoksella.
      Kännipäissäni soittelin Suomeen joskus 2006 Pattayalta ja oli kahdella lomalla peräkkäin noin 1500 euron laskut odottelemassa. Operaattorit on aivan roistoja. Onneksi nuo wifipuhelut tulee syrjäyttämään perinteiset mobiilipuhelut kokonaan ja jo nyt, kun niitä vaan käyttää.

    • Anonyymi

      Uunot menee 28x:n vedätykseen.

      • Anonyymi

        Mitä sie persei sensi höpäjät? 28 kertoo vain eletystä elämästä tarinoita kauniissa muodossa. Harmittaako sinua se että sinulta on jäänyt elämä elämättä ja sinulla ei ole tarinan tarinaa vai se että ilmaisukykysi ei riitä? Ei ole yhtäkään tarinaa täällä mitä et olisi sanonut hullujen tuotannoksi, vaikka ne on ihan arkipäiväisiäkin, paitsi jos sivupersoonasi numpa kertoo jotakin ääliömäistä, niin ne jutut sulle kyllä kelpaa ja uppoaa. Et ole koskaan kertonut mikä sun perimmäinen ongelmasi on. Terveys pilalla? Kumppani lähti? Päihdeongelma? Pitkäaikaistyöttömyys? Yksinäisyys vai ne kaikki yhdessä? Minä sanoisin että nuo kaikki yhdessä. Osuiko oikeaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sie persei sensi höpäjät? 28 kertoo vain eletystä elämästä tarinoita kauniissa muodossa. Harmittaako sinua se että sinulta on jäänyt elämä elämättä ja sinulla ei ole tarinan tarinaa vai se että ilmaisukykysi ei riitä? Ei ole yhtäkään tarinaa täällä mitä et olisi sanonut hullujen tuotannoksi, vaikka ne on ihan arkipäiväisiäkin, paitsi jos sivupersoonasi numpa kertoo jotakin ääliömäistä, niin ne jutut sulle kyllä kelpaa ja uppoaa. Et ole koskaan kertonut mikä sun perimmäinen ongelmasi on. Terveys pilalla? Kumppani lähti? Päihdeongelma? Pitkäaikaistyöttömyys? Yksinäisyys vai ne kaikki yhdessä? Minä sanoisin että nuo kaikki yhdessä. Osuiko oikeaan?

        Mitä maksaa puhelut?
        Klikkaa Nazias ja lue jumalauta mitä jätkä jauhaa muilla foorumeilla.
        Katso mikä tuotos nazipojulla japohdi yksinäisyyttäs.


      • Kiitän lämpimästi hra Anonyymiä tuotoksieni mainostamisesta vaikka olen havaitsevinani taustalla vihamielisyyden joka johtunee ties mistä.
        Korostan kuitenkin että elämä- ja niiden arvot ovat yksilöllisiä valintoja joita ei pitäisi arvostella hyökkäävästi.

        Jonkinlainen sananvapaus meillä kuitenkin vielä vallitsee vaikka sitä ollaan suitsimassa aika voimakkaasti varsinkin poliittisella tasolla.

        Olen kiinnostunut hieman kaikista elämän osa- alueista ja nyt eläkkeelle siirryttyäni minulla on aikaa niihin paneutua.

        Pattaya on kuitenkin sydäntäni lähellä; se on antanut minulle paljon hienoja ja kauniita muistoja joita tulen täydentämään jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä maksaa puhelut?
        Klikkaa Nazias ja lue jumalauta mitä jätkä jauhaa muilla foorumeilla.
        Katso mikä tuotos nazipojulla japohdi yksinäisyyttäs.

        Jaa että pitäisi alkaa stalkkaamaan kaikkia eri kirjoittajia ja etsimään heitä muilta palstoilta, yhdistelemään heitä ja heidän korviaa kuvista ja sitten alkaa laatia heistä arvioita työkseen? Missä maailmassa sinä sensei elät?? Nettikirjoittajien elämässä vai omassasi ja jos elät omassasi niin kertoisikto että missä välissä sinä ehdit elää omaa elämääsi??


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitän lämpimästi hra Anonyymiä tuotoksieni mainostamisesta vaikka olen havaitsevinani taustalla vihamielisyyden joka johtunee ties mistä.
        Korostan kuitenkin että elämä- ja niiden arvot ovat yksilöllisiä valintoja joita ei pitäisi arvostella hyökkäävästi.

        Jonkinlainen sananvapaus meillä kuitenkin vielä vallitsee vaikka sitä ollaan suitsimassa aika voimakkaasti varsinkin poliittisella tasolla.

        Olen kiinnostunut hieman kaikista elämän osa- alueista ja nyt eläkkeelle siirryttyäni minulla on aikaa niihin paneutua.

        Pattaya on kuitenkin sydäntäni lähellä; se on antanut minulle paljon hienoja ja kauniita muistoja joita tulen täydentämään jatkossakin.

        Moi moi nazi / 28x !

        Muistelen mielihyvällä sinun.... sallinet sinuttelun... kirjoituksia nimimerkillä 28x täällä Thaimaan palstoilla. Oikein miellyttää on, kun nyt olet taas aktivoitunut.

        Mielenkiintoni ja aikani ei kuitenkaan riitä siihen... suosituksista huolimatta... että mitä olet muualle kirjoitellut. Pahoitteluni tästä.

        Jotta annahan tulla lisää tarinaa tänne, että kiitoksia jo vain etukäteen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi moi nazi / 28x !

        Muistelen mielihyvällä sinun.... sallinet sinuttelun... kirjoituksia nimimerkillä 28x täällä Thaimaan palstoilla. Oikein miellyttää on, kun nyt olet taas aktivoitunut.

        Mielenkiintoni ja aikani ei kuitenkaan riitä siihen... suosituksista huolimatta... että mitä olet muualle kirjoitellut. Pahoitteluni tästä.

        Jotta annahan tulla lisää tarinaa tänne, että kiitoksia jo vain etukäteen .

        Jatkan vielä... että olipas hassun hauskaa, sanoisinko jopa jotta että... köh... köh... ironista....

        "En ole robotti" -tarkistuksessa vastauksessani sinulle minun piti tunnistaa kuvista traktoreita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä... että olipas hassun hauskaa, sanoisinko jopa jotta että... köh... köh... ironista....

        "En ole robotti" -tarkistuksessa vastauksessani sinulle minun piti tunnistaa kuvista traktoreita!

        Tarkennan vielä... eräs nimimerkeiltään mainitsematon ควาย tykkää aina silloin tällöin liittää viesteihinsä mm. traktoreiden kuvia... niinku hymiöinä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennan vielä... eräs nimimerkeiltään mainitsematon ควาย tykkää aina silloin tällöin liittää viesteihinsä mm. traktoreiden kuvia... niinku hymiöinä ;)

        สยนจขขชคต
        🐒🚜😎😨🍺👹👅🍼🐖💖
        Tämmöttii köh tööts, nyt savusaunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        สยนจขขชคต
        🐒🚜😎😨🍺👹👅🍼🐖💖
        Tämmöttii köh tööts, nyt savusaunaan.

        Ohhoh .... vain 13 minsaa !!!
        Joku taas vedättää ja aivopesee
        Senssu reppanaa 6 - 0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        สยนจขขชคต
        🐒🚜😎😨🍺👹👅🍼🐖💖
        Tämmöttii köh tööts, nyt savusaunaan.

        Pikkasen on Senssulla vielä thai fonteilla kirottaminen hukasessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkasen on Senssulla vielä thai fonteilla kirottaminen hukasessa.

        Kirottaminen hukasessa ฏพถภาสนจขชชมาร


    • Anonyymi

      Olen todellinen Thaimaa asiantuntija, puhun thaita ja laoa hiljaa ja kovvoo.

      Operaattori lähettänyt teille virheellisen tiedon puhelun hinnoista Suomi simmillä, ei ole tarvinnut edes käydä oikeutta kun on laskut korjattu.
      Eikö tämä tieto ole levinnyt Lerppalan hoitokotiin Hiekkaharjuun ?

    • Anonyymi

      Minulla on ollut Aissin 123 call liittymä noin 7 vuotta. Tammikuussa kävin kysymässä Telewiz-liikkeessä tämän hetken edullisinta etuliitettä soitettaessa Suomeen. Sanottiin 003. Viime vuonna taisi olla 005. Kaikkiin Suomi-numeroihin ei voi Skypellä soittaa. Hinnaksi sanottiin 10 thb/minuutti. No kun olen Suomessa, lady soittaa Linellä. Sekä Suomi- että thaipuhelimessa on Line-sovellus. Linellä on kiva lähettää kuvia, helpottaa tuotteiden ostamista Thaimaassa ja Suomessa. Mikä parasta voi puhua livenä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe