Ensimmäinen tatuointini.

80- luvulla oli pieni kiva ja rauhallinen rantakaistale nykyisen laiturin tilalla kävelykadun päässä.
Sitä piti thai- perhe. Mamma teki saatanan hyvää soppaa ja hääri pienessä katoksessa kaikenlaista. Mies oli lyhytkasvuinen kääppäri joka hoiteli tilaukset aurinkotuoleille ja vuokraili vesijettiään.
Äijälla oli vanha Norton- prätkä johon oli itse hitsaillut neliöputkesta sivuvaunun. Tällä hän prutkutteli joka päivä torille tarvikkeita noutamaan. Kyytiin hyppäsi aina takkuinen piski joka siellä pyöri.

Parin ystäväni kanssa rannalla kollöttelimme nauttien virvokkeita ja sätkätupakkaa jonka vetoa silloin vielä katsottiin hieman läpi sormien. Likkasiakin oli mukana ja kaunista niiden kirmailua rantahiekassa olikin katsoa.

Molemmilla kavereillani oli paljon tatuointeja ja puhe kääntyi minun neitseelliseen nahkaani jonka koin jo hieman piruiluksi.

Nousin ylös ja menin kysymään kääppäriltä mistä saisin tatuoinnin koska se on saatava nyt ja heti. Ukko kehotti hyppäämään Nortonin takarahille ja piski hyppäsi sivuvanuun ja kohta jo paukuttelimme menemään.
Aikainen oli vielä aamu kun ukkeli firman takaovea kolkutteli. Avaamaan tuli uninen hippi joka sanoi että tulisimme vartin päästä uudelleen.
Menimme ja otin olkavarteeni säälittävän pienen perhosen jota sitten hieman suurentelin kotomaassa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kummallista että asialliset viestit poistuu ja tatuointistudion omistavalla miljonääri-senseillä ei ole tähänkään aiheeseen yhtään minkäänlaista kommenttia.
      Suolikaksnelonen on ihan pilalla tämän epäonnistuneen automoderoinnin vuoksi. Kaikenmaailman törky jää mutta asialliset kommentit poistuu.

      • Anonyymi

        Kommenttia 28x:n perhostatskasta?


      • Hienoa että hra Anonyymi tunnisti muinaisen kirjoitukseni "kopion".
        Nimimerkkini 28x oli mielestäni liian sitoutunut tälle Pattaya- palstalle, sitäpaitsi olin jo unohtanut salasananikin.
        Tämä uusi nimimerkkini on hieman monimuotoisempi jolla voinen ehkä paremmin osallistua laajakatseisempaan yhteiskunnalliseeen keskusteluun.

        Toivotan kaikille hienoille Pattaya- faneille mämmi- pupu- ja suklaamunarikasta Pääsiäistä!
        Nämä saavat aina meidät muistelemaan Vapahtajamme Taivaaseen nousemista.......:-)


    • hienoa hra 28x, ja seikkailu jatkuu....

      • Anonyymi

        Niinpä tuntuu jatkuvan seikkailut.

        Seikkailuja voi seurata tarkemmin klikkaamalla smurffinazia, niin selviää mikä hulluus tänne palstalle on pesiytyny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tuntuu jatkuvan seikkailut.

        Seikkailuja voi seurata tarkemmin klikkaamalla smurffinazia, niin selviää mikä hulluus tänne palstalle on pesiytyny.

        täällähän on jo kaksi erityisen hullua ja muut hullut päälle.. miksi ei sitten sopisi yksi lisää.?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe