Saas nährä

Anonyymi

Kokoomus ja vihreät jos ovat hallituksessa ei tukijusseille hyvä heilu.

29

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokkarit ja vihreät ajaa viljelijöille isoa tukipottia!

      • Anonyymi

        - VAI MERKKISTÄ

        MUTTA ISO OMN


    • Anonyymi

      ”Kohti kestävämpää ja reilumpaa maataloutta – Vihreiden maatalouspoliittinen ohjelma.
      -Lisätään nurmiviljelyä koska se sitoo hiiltä ja parantaa maaperää. Nurmet säilyttävät pellot kasvukuntoisina.
      Korvataan maataloustuella perinnebiotooppien (metsälaitumet, niityt, kedot) hoitoon (raivaus, laidunnus ja niitto) tarvittava työ.”
      https://www.vihreat.fi/maatalousohjelma

      Tuntuisi että vihreät haluaa lisätä höpöheinäaloja.

      • Anonyymi

        Ei noilla nurmilla mitään tee kun ei ole mitään elukoita niitä syömäänkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noilla nurmilla mitään tee kun ei ole mitään elukoita niitä syömäänkään

        Kellä on, kellä ei.....


      • Anonyymi

        Höpöheinää tulee ja paljon.

        Sitä ostetaan kovalla rahalla viljelijöiltä!


    • Anonyymi

      minäpä teen mailleni mitä haluan on nääs mun omaisuutta!viherpiiprö tehköön käenpoikasena mit tahtoo,mut se on tahto vaan,ei teko.

    • Anonyymi

      Viheeiden ja demareiden maatalouspoliitiikka on laittaa haittaveerot maatataloudelle ja kiinteistöverot pelloille ja metsille ja leikata kaikkia maatalouden tukia...

      • Anonyymi

        Höpönhöpö,

        nyt alkaa ennennäkemätön ilmastonmuutoksen jarrutus.

        Maanviljelijät on avainasemassa ja heidät houkutellaan monilla eri tavoilla rahallisesti tekemään toimia!


      • Anonyymi

        kiinteistöverot pelloille ja metsille ja leikata kaikkia maatalouden tukia...

        Itse hakkaan kaiken aukoksi ja maat myyntiin kovalla hinnalla kaupunkilaisille. Veroihin menee metsät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiinteistöverot pelloille ja metsille ja leikata kaikkia maatalouden tukia...

        Itse hakkaan kaiken aukoksi ja maat myyntiin kovalla hinnalla kaupunkilaisille. Veroihin menee metsät.

        Mä hakkautan myös metsät ja käärin sievoiset rahat. Sen jälkeen nautin yhteiskunnan mulle myöntämistä ruhtinaallisista metsitys-tuista.


    • Anonyymi

      ”Toteutusilmoitus tehdyistä töistä
      Tehdyistä töistä ilmoitetaan Metsäkeskukselle toteutusilmoituksilla. Niiden perusteella maksetaan aiemmassa vaiheessa haetut tuet.”
      https://www.metsakeskus.fi/kemera-tuet

      Ei niillä metsänhoitotuilla ansaitsemaan pääse kun ne maksetaan hoitotyön jälkeen toteutuneista kuluista.

      • Anonyymi

        Sosisaalituet taas juosevat kaljan juonnista. Ei hesan hulluilla työ paina, muutosta tähän heti.


      • Anonyymi

        Analyysi: Hallituksen aktiivimallissa muhii mojova tilastotemppu – tunti viikossa ponnauttaa työttömän työlliseksi...


    • Anonyymi

      ”Aktiivimallin epäiltiin lisäävän "piilotyöllisyyttä", jolloin mallin mukaan itsensä vaikka vain tunniksi viikossa työllistävä työtön voitaisiin tilastoida työlliseksi.

      Maaliskuun työllisyyslukujen perusteella näin ei ole käynyt, mutta työttömien määrä on joka tapauksessa pudonnut.

      Aktiivimallilaiset eivät erotu myöskään työ- ja elinkeinoministeriön samaan aikaan julkistamasta Työnvälitystilastosta.

      – Malli ei vaikuta työttömien työnhakijoiden lukumäärään, jollei työllisty sitä kautta kokonaan, toteaa neuvotteleva virkamies Petri Syvänen ministeriöstä.”

      https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/636292-tilastokeskus-tyottomyyden-vahentyminen-vaikuttaa-aidolta-aktiivimalli-ei-nayta

    • Anonyymi

      Se riippuu siitä voittaako Lepomäki kokoomuksen lantasiiven.

    • Anonyymi

      Niin mikä riippuu?

      • Anonyymi

        Helsingin tapauksen tuntien sen kulli.


    • Anonyymi

      Vihreät valmistautuvat jo maanomistajilta ostettaviin ilmastonmuutoshankkeisiin. Ne maksavat valtiolle paljon, mutta hei, mitään ei saa enää ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Ilmastonmuutoshankkeet on massivisia koska niillä pelastetaan maailmaa. Maanomistajat on jälleen avainasemassa.

        Helsinginseudun toimenpiteet on naurettavia.....lentoveroksi demarit kaavailevat 6€????


    • Anonyymi

      Ilmastonmuutoshankkeet on massivisia koska niillä pelastetaan maailmaa. Maanomistajat on jälleen avainasemassa.

      Helsinginseudun toimenpiteet on naurettavia.....lentoveroksi demarit kaavailevat 6€????


      Jos asioita hieman suhteutetaan....Ollilan tiemaksuja suunniteltiin autoilijalle tiemaksuja 100 km. Matkalle 20 euroa sivu....1000 x enemmän.päästävälle lentokoneen matkustaja maksaisi sitten.vaim.6 euron lisämaksua..

    • Anonyymi

      Kepu on kohta hallituspuolue! A. Rinne ei pärjää ilman kepua.

      • Anonyymi

        Rinne on omaksunut Vihtori Kosolan 'me teemme mitä tahdomme-linjan'. Älä luulekaan etelärannikon vasemmiston sietävän tätä. Aikoinaan Niukkanen ja Tanner saivat etelärannikon työväen rauhoitettua. Tällä kertaa ei riitä kosmeettiset myönnytykset. Ensimmäisinä myönytyksinä pitää olla Kemin sellubiotehtaan hautaaminen ja maataloustukien puolittaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinne on omaksunut Vihtori Kosolan 'me teemme mitä tahdomme-linjan'. Älä luulekaan etelärannikon vasemmiston sietävän tätä. Aikoinaan Niukkanen ja Tanner saivat etelärannikon työväen rauhoitettua. Tällä kertaa ei riitä kosmeettiset myönnytykset. Ensimmäisinä myönytyksinä pitää olla Kemin sellubiotehtaan hautaaminen ja maataloustukien puolittaminen.

        Kepu on hallituksessa että paukkuu. Demut houkuttelee kepua jopa 5 ministerinpaikalla!


    • Anonyymi

      Kepu ei onneksi pääse hallitukseen Kärnän ulostulon jälkeen. Tieää rankkaa seuraavaa vuosikymmentä tukijusseille.

      • Anonyymi

        Miten kävi?

        Hehehheheeee, hohohohooooo


      • Anonyymi

        Sopi vain toivoa ettei mene hallitukseen koska silloin sinne ei pääse myöskää vasemmisto vihreät ja demarit


    • Anonyymi

      Se on selvää että jos metsän ja maanomistajille maksetaan hiilinieluksi niin samalla tulee kiinteistövero....tyyliin annetaan euro kerätään kaksi.

      • Anonyymi

        Siinä on aukeaa suomessa monella hehtaarilla. Heikko sitoa hiiltä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe