Tua sana tuli aamulla sanasta kolotus.Työtoverini ( mies ) kun hieroskeli jalkojaan kysäisin kolottaako noh toinen koiranleuka vieressä tuumaa jos kolottaa siihen kyllä apu löytyy laitappa pipo päähän ja käväiseppä kotona etsimässä sitä koloa niin saat kolotukseen avun,noh minä että se siitä kolotuksesta.
Minä yksin yrtitän pärjätä 9 miehen kanssa naisenlogiikalla.
Kolo
4
470
Vastaukset
Oletko sinä siellä enemmän työkaveri kuin nainen vai päinvastoin?
Mielestäni hyvällä huumorilla, hymyllä ja pilke silmäkulmassa pärjää missä tahansa.
Itse olen huomannut, ettei miestenkään maailmassa kaikkeen tarvitse vastata tai kaikkia juttuja kommentoida. Toisaalta katse ja hymy ovat hämmästyttävän usein paras vastaus. Niillä voi kertoa monenlaista ja ottaa kantaakin.
Toisaalta ei myöskään loukkaa, vaikka olisikin kyllästynyt jonkun tietyn vähemmän älykkään ihmisen seksistisiin muka-hauskoihin juttuihin.
Miestenkin maailmassa on mielestäni ihan mukavaa elää - naisena. ;))- sinih52
olen kyllä työtoveri ja ilman huumoria täällä ei selviä pipo ei saa olla tiukalla, miesten maailmassa parempi työskennellä kuin naisten
- mies
sinih52 kirjoitti:
olen kyllä työtoveri ja ilman huumoria täällä ei selviä pipo ei saa olla tiukalla, miesten maailmassa parempi työskennellä kuin naisten
Olen kuullut samaa sanottavan naisten taholta.
Itse olen ollut naistyöpaikoissa muutaman kymmenen vuotta ja kyllä silläkin viihtyy, kun ei ota vakavasti.
Eikä ole kuulevinaan kaikkea.
- n52
juttu lentää ja saa hyvät naurut. Saat myös varmasti välillä olla tarkkana,että hei oliko tuo huuli =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613