Tua sana tuli aamulla sanasta kolotus.Työtoverini ( mies ) kun hieroskeli jalkojaan kysäisin kolottaako noh toinen koiranleuka vieressä tuumaa jos kolottaa siihen kyllä apu löytyy laitappa pipo päähän ja käväiseppä kotona etsimässä sitä koloa niin saat kolotukseen avun,noh minä että se siitä kolotuksesta.
Minä yksin yrtitän pärjätä 9 miehen kanssa naisenlogiikalla.
Kolo
4
470
Vastaukset 4
Oletko sinä siellä enemmän työkaveri kuin nainen vai päinvastoin?
Mielestäni hyvällä huumorilla, hymyllä ja pilke silmäkulmassa pärjää missä tahansa.
Itse olen huomannut, ettei miestenkään maailmassa kaikkeen tarvitse vastata tai kaikkia juttuja kommentoida. Toisaalta katse ja hymy ovat hämmästyttävän usein paras vastaus. Niillä voi kertoa monenlaista ja ottaa kantaakin.
Toisaalta ei myöskään loukkaa, vaikka olisikin kyllästynyt jonkun tietyn vähemmän älykkään ihmisen seksistisiin muka-hauskoihin juttuihin.
Miestenkin maailmassa on mielestäni ihan mukavaa elää - naisena. ;))- sinih52
olen kyllä työtoveri ja ilman huumoria täällä ei selviä pipo ei saa olla tiukalla, miesten maailmassa parempi työskennellä kuin naisten
- mies
sinih52 kirjoitti:
olen kyllä työtoveri ja ilman huumoria täällä ei selviä pipo ei saa olla tiukalla, miesten maailmassa parempi työskennellä kuin naisten
Olen kuullut samaa sanottavan naisten taholta.
Itse olen ollut naistyöpaikoissa muutaman kymmenen vuotta ja kyllä silläkin viihtyy, kun ei ota vakavasti.
Eikä ole kuulevinaan kaikkea.
- n52
juttu lentää ja saa hyvät naurut. Saat myös varmasti välillä olla tarkkana,että hei oliko tuo huuli =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401810
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2621222Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.173899Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.262654- 33601
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12571- 224562
- 189541
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20482- 41466