Aloita sinä. 😁
Päivän kuulumiset
3
150
Vastaukset
No mää alotan, jatka sää 😂 Näillä ketjuilla ei oo ollu täällä ihan kauhee suksee, kun nää piit on nii hiljasta porukkaa. Mutta ei haittaa yhtään jos tyypit osoittaa mun äskeisen väittämän ihan täydeks palturiks 😉 Kiva kyllä olis jos ois sitte nimmaritki eikä pukkais pelkkää anonyymiä 😉
Mulla on ollu aika normi päivä. Äsken meni kyllä hetkellisesti pasmat sekasi, kun meni niin kivan näkönen pimu mun auton edestä suojatiellä. Ihan mieluusti mä siinä venailin ja kattelin 😂Voi jumaklavita. Sitten ku joku kirjottaa, nii tekoälli deletoi 😐 Mihis sääki katosit alottaja anonyymi?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694771KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1873734- 1793344
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723144Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241911
- 1771711
- 301676
- 431375