....en ketään vastentahtoisesti aio johdattaa. Kyselen aikusta naista viestinvaihtoon parisuhteeseen ja erotiikkaan liittyvissä aiheissa, joihin olen elämäni ja suhteideni aikana törmännyt. Haluan naisnäkökulmaa ja olen myös kiinnostunut kuinka olet kokenut oman seksuaalisuuden alun ja minkälaisia vaiheita siinä aikuisuuden aikana on ollut. Tämä ei ole provo eikä liity työhöni. Nuo aiheet eivät ole helppoja, ehkä sen takia en ole omissa suhteissani saanut ajatustenvaihtos syntymään; toinen on liian lähellä?! Olen aikuinen järkevä mies 60v. Aktiivinen ja ajatteleva Etelä-Savosta. Jos kiinnostaa: kahvitauko14(at)gmail.com
leikkiin kiellettyyn...
Anonyymi
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Joko olet saanut riittävästi kirjoittajia?
- Anonyymi
Vain pari muorin tunkiota on yrittänyt kirjoottaa, mutta niitä ei kiinnosta muu kuin miten saada jorriinit talvenyli säilymään.
- Anonyymi
Täällä. 64 v 2 kertainen leski ,kerran. Eronnut. Kiiinnostaa ssamat asiat. Myös etelä-savosta. Jos sua kiinnostaa viriili nainen niin kirjoitellaan vaan. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Tämä on niin tätä......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004546565- 262481
- 2162425
- 1391713
- 1141688
- 741103
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601093IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62887