Haluavat vain seksiä. Kukaan ei halua sitoutua.
Vihaan sinkkumiehiä
11
67
Vastaukset
- Anonyymi
Olet etsinyt ilmeisesti väärästä paikasta.
- Anonyymi
Vihaan sinkkunaisia
Haluavat vain seksiä. Kukaan ei halua sitoutua. - Anonyymi
Vihaan suominaisia, haluavat vain rahaa.
- Anonyymi
Ei kannata antaa huijata itseään tässä elämässä, ei kaikki suominaiset ole maksullisia:)
- Anonyymi
Sitoudu ensin itseesi, mä en yleensä halua suhteeseen ja mut halutaan suhteeseen. F that haluun olla vaan oikeastaan rauhas.
Kaikki sitoutuneetkin miehet ovat olleet aikaisemmin sinkkumiehiä. Sekä miehet että naiset haluavat seksiä. Kestää vain aikansa, ennen kuin on löytänyt omansa. Seksittömyys johtaa useimpien miesten kanssa siihen, että he menettävät kiinnostuksensa.
On vain aloitettava koko repertoaarin, myös seksin kanssa, jos toivoo, että joskus tärppää. On myös sellaisia miehiä, jotka arvostavat koskemattomia neitsyttyttöjä. Et kai sinä sellaista iljetystä halua?- Anonyymi
Sinkku naiset ei eroa millään muulla tavalla paitsi että kävelee nenä pystyssä ja yrmeellä naamalla niinkun kaikki haisis paskalta. Plus on tuplasti pahempia pyörittäjiä ja vittumaisia martyyreja. Yks seikka minkä huomannu on myös se että se on ihan ok jos nainen päättää ettei tarvii ketään rinnallensa missään mielessä. Mutta jos mies tekee saman valinnan, on se samantien naisvihaaja ja hirveä sika jota aletaan koko mee too liikkeen voimin vainoamaan soihtujen ja keihäiden kanssa. SE EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN MAAILMAN ISOIN IHME ETTEI MIEHET HALUA SITOUTUA. PELURIT HAKEE VAAN PESÄÄ, KUNNON FIKSUT JÄTKÄT PÄÄTTÄÄ ETTEI TARVITSE NAISELTA -MITÄÄN-
- Anonyymi
Tasoteoria, tasoteoria. Miesten 101: ne jotka voi noin käyttäytyä eli YTM, käyttäytyvät niin. Lasket rimaa kunnes joku löytää sinusta kuningattaren.
- Anonyymi
Taaoteoriat on humpuukia. On miehiä, jotka kuvittelee ittensä ytm:ksi, voi olla kiinnostavia siis ulkonäöltään, mutta alkuunsa osoittautuu muuksi, sitten on nuo jotka oikeesti ei usko olevansa hyviä saaliita.
- Anonyymi
Ei ehdi! Liian monta hyvää vakoa!
- Anonyymi
Mä en halua mieheltä rahaa,enkä seksiä :D.Enkä vihaa miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814