Vihaan sinkkumiehiä

Anonyymi

Haluavat vain seksiä. Kukaan ei halua sitoutua.

11

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet etsinyt ilmeisesti väärästä paikasta.

• Anonyymi

Vihaan sinkkunaisia

Haluavat vain seksiä. Kukaan ei halua sitoutua.

• Anonyymi

Vihaan suominaisia, haluavat vain rahaa.

• Anonyymi

Ei kannata antaa huijata itseään tässä elämässä, ei kaikki suominaiset ole maksullisia:)

• Anonyymi

Sitoudu ensin itseesi, mä en yleensä halua suhteeseen ja mut halutaan suhteeseen. F that haluun olla vaan oikeastaan rauhas.

• Kaikki sitoutuneetkin miehet ovat olleet aikaisemmin sinkkumiehiä. Sekä miehet että naiset haluavat seksiä. Kestää vain aikansa, ennen kuin on löytänyt omansa. Seksittömyys johtaa useimpien miesten kanssa siihen, että he menettävät kiinnostuksensa.

On vain aloitettava koko repertoaarin, myös seksin kanssa, jos toivoo, että joskus tärppää. On myös sellaisia miehiä, jotka arvostavat koskemattomia neitsyttyttöjä. Et kai sinä sellaista iljetystä halua?

• Anonyymi

Sinkku naiset ei eroa millään muulla tavalla paitsi että kävelee nenä pystyssä ja yrmeellä naamalla niinkun kaikki haisis paskalta. Plus on tuplasti pahempia pyörittäjiä ja vittumaisia martyyreja. Yks seikka minkä huomannu on myös se että se on ihan ok jos nainen päättää ettei tarvii ketään rinnallensa missään mielessä. Mutta jos mies tekee saman valinnan, on se samantien naisvihaaja ja hirveä sika jota aletaan koko mee too liikkeen voimin vainoamaan soihtujen ja keihäiden kanssa. SE EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN MAAILMAN ISOIN IHME ETTEI MIEHET HALUA SITOUTUA. PELURIT HAKEE VAAN PESÄÄ, KUNNON FIKSUT JÄTKÄT PÄÄTTÄÄ ETTEI TARVITSE NAISELTA -MITÄÄN-

• Anonyymi

Tasoteoria, tasoteoria. Miesten 101: ne jotka voi noin käyttäytyä eli YTM, käyttäytyvät niin. Lasket rimaa kunnes joku löytää sinusta kuningattaren.

• Anonyymi

Taaoteoriat on humpuukia. On miehiä, jotka kuvittelee ittensä ytm:ksi, voi olla kiinnostavia siis ulkonäöltään, mutta alkuunsa osoittautuu muuksi, sitten on nuo jotka oikeesti ei usko olevansa hyviä saaliita.

• Anonyymi

Ei ehdi! Liian monta hyvää vakoa!

• Anonyymi

Mä en halua mieheltä rahaa,enkä seksiä :D.Enkä vihaa miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe