Tarvitsen apua

Anonyymi

Hei!
Tarvitsen saattajan matkalleni kaikille lentokentille.

T. Clarisse

10

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avustajan voi pyytää esimerkiksi, kun varaa Finnairilta liput ja sen jälkeen soittaa Finnairin asiakaspalveluun, minulla on avustuspalvelu käytössä Hki-Vantalla, vaihtokentillä ja kohteessa.

      • Anonyymi

        Nyt oli kyse KLM:n lennosta, koska viesti oli KLM-palstalla. Tuskin kannattaa soittaa Finnairin asiakaspalveluun.


      • Anonyymi

        Anteeksi minun avustuspalvelut liittyy huonoon näköön. No jos kyseessä on KLM, yhteys ko lentoyhtöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi minun avustuspalvelut liittyy huonoon näköön. No jos kyseessä on KLM, yhteys ko lentoyhtöön.

        Mitä, eikö suoli24 -palstalta voi tilata avustajaa? Kokeile seuraavaksi jotain facebook-ryhmää. Ne on suosittuja kysymyspalstoja. Eräskin kirjoitti nähneensä todennäköisesti rattijuopon ja facebook-ryhmässä kyseli pitäisikö soittaa poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, eikö suoli24 -palstalta voi tilata avustajaa? Kokeile seuraavaksi jotain facebook-ryhmää. Ne on suosittuja kysymyspalstoja. Eräskin kirjoitti nähneensä todennäköisesti rattijuopon ja facebook-ryhmässä kyseli pitäisikö soittaa poliisille.

        Millä saa sirkkelillä irronnenn sormen takaisin paikalleen? Toimiiko pikaliima?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä saa sirkkelillä irronnenn sormen takaisin paikalleen? Toimiiko pikaliima?

        Illodin on se oikea aine joka kiinnittää ihan kaikki palaset paikalleen. Se vain pitää saada pinnoille ja väli suljettua ennenkuin ilma ehtii väliin. Näin menetellen toimii taatusti.


    • Anonyymi

      Unohda Finnair, unohda KLM...
      Helsinki- Vantaan kentällä sua avustaa mahdollisesti Finavianin henkilökunta. Ei mitään tekemistä Finnarin kanssa.
      Ihan sama, vaihka käytät KLM lentoa, avustajat löytyvät lentokenttä henkilökunnasta.
      Sitä en tiedä miten kohteessa tuo hoidetaan, ilmoittaako lentoyhtiö lentokentälle avustajien tarpeesta

      • Anonyymi

        Näin se on, että kunkin kentän ylläpitäjä hoitaa assistancen ja kentillä on oma toimipiste, joten soitto Finavialle. Palvelu on ilmainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on, että kunkin kentän ylläpitäjä hoitaa assistancen ja kentillä on oma toimipiste, joten soitto Finavialle. Palvelu on ilmainen.

        Maksaako Kela tuon palvelun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaako Kela tuon palvelun?

        Sinunhan luulisi ne asiat tietävän. Tosin et ymmärtänyt taaskaan, että on ilmainen sinullekin, jos toivot vammaisuutta. Vai oletko jotenkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4159
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1623
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      48
      1527
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1417
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1416
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1378
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      93
      1280
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      53
      1181
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe