Hei!
Tarvitsen saattajan matkalleni kaikille lentokentille.
T. Clarisse
Tarvitsen apua
10
886
Vastaukset
- Anonyymi
Avustajan voi pyytää esimerkiksi, kun varaa Finnairilta liput ja sen jälkeen soittaa Finnairin asiakaspalveluun, minulla on avustuspalvelu käytössä Hki-Vantalla, vaihtokentillä ja kohteessa.
- Anonyymi
Nyt oli kyse KLM:n lennosta, koska viesti oli KLM-palstalla. Tuskin kannattaa soittaa Finnairin asiakaspalveluun.
- Anonyymi
Anteeksi minun avustuspalvelut liittyy huonoon näköön. No jos kyseessä on KLM, yhteys ko lentoyhtöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi minun avustuspalvelut liittyy huonoon näköön. No jos kyseessä on KLM, yhteys ko lentoyhtöön.
Mitä, eikö suoli24 -palstalta voi tilata avustajaa? Kokeile seuraavaksi jotain facebook-ryhmää. Ne on suosittuja kysymyspalstoja. Eräskin kirjoitti nähneensä todennäköisesti rattijuopon ja facebook-ryhmässä kyseli pitäisikö soittaa poliisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, eikö suoli24 -palstalta voi tilata avustajaa? Kokeile seuraavaksi jotain facebook-ryhmää. Ne on suosittuja kysymyspalstoja. Eräskin kirjoitti nähneensä todennäköisesti rattijuopon ja facebook-ryhmässä kyseli pitäisikö soittaa poliisille.
Millä saa sirkkelillä irronnenn sormen takaisin paikalleen? Toimiiko pikaliima?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä saa sirkkelillä irronnenn sormen takaisin paikalleen? Toimiiko pikaliima?
Illodin on se oikea aine joka kiinnittää ihan kaikki palaset paikalleen. Se vain pitää saada pinnoille ja väli suljettua ennenkuin ilma ehtii väliin. Näin menetellen toimii taatusti.
- Anonyymi
Unohda Finnair, unohda KLM...
Helsinki- Vantaan kentällä sua avustaa mahdollisesti Finavianin henkilökunta. Ei mitään tekemistä Finnarin kanssa.
Ihan sama, vaihka käytät KLM lentoa, avustajat löytyvät lentokenttä henkilökunnasta.
Sitä en tiedä miten kohteessa tuo hoidetaan, ilmoittaako lentoyhtiö lentokentälle avustajien tarpeesta- Anonyymi
Näin se on, että kunkin kentän ylläpitäjä hoitaa assistancen ja kentillä on oma toimipiste, joten soitto Finavialle. Palvelu on ilmainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on, että kunkin kentän ylläpitäjä hoitaa assistancen ja kentillä on oma toimipiste, joten soitto Finavialle. Palvelu on ilmainen.
Maksaako Kela tuon palvelun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaako Kela tuon palvelun?
Sinunhan luulisi ne asiat tietävän. Tosin et ymmärtänyt taaskaan, että on ilmainen sinullekin, jos toivot vammaisuutta. Vai oletko jotenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402