Taasko työttömäksi Viafinin leivistä

Anonyymi

Johan taas jää työttömäksi, kesä on kiivaimmillaan ja Viafin lakkauttaa Jyväskylän yksikön kesäkuussa. Kestihän tuota iloa reilun vuoden. Voi Jeesus mitä väkeä siellä on johdossa.

15

5552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hehee , yllättääkö ? 100M haetaa ja ukkoa laitetaan ulos ! NO CAVERIONILAISET OVAT TÄÄLLÄ JUMALIA. OMASTA MIELESTÄ

• Anonyymi

Ihan ei vissii mee nytkää lupauksien mukaa keski-suomessa. Syksyllä aloittaneista osa jo hakemassa uusiin hommiin.

• Anonyymi

Juu ja jos erehdytte hakemaan kyseiseen puulaakiin töihin niin kannattaa tutustua tän firman paikallisiin sopimuksiin, on muuten kieroja,ja kaikki sopimukset mustaa valkoiselle.

• Anonyymi

Sama neuvo etelä suimesta

• Anonyymi

Kiitti mulle riitti onneksi ei tämä firma näytt nopeesti kyntensä.

• Anonyymi

Yhtiön operatiivinen kannattavuus ei kuitenkaan ole kehittynyt strategiamme mukaisesti, etenkään alue- ja kunnossapitoliiketoiminnoissa.

samalaulu alkaa ku viimeksi!!

• Anonyymi

Nastaa lukea omasta yksiköstä tiedotteesta että aiheutti toimarille monoo. Olikos nää ne kovas vauhdis olevat valtaukset !

• Anonyymi

No mitä muuta voi odottaa pössiyhtiöltä. Ottavat nopeat pikavoitot pöljien duunareiden selkänahasta aina.

• Anonyymi

No mitä muuta voi odottaa pörssiyhtiöltä. Ottavat nopeat pikavoitot pöljien duunareiden selkänahasta aina. Milloin ihmiset oppii että näihin paskoihin ei kannata hakea töihin.

• Anonyymi

Kaikk i hirveellä kiimalla tekeen viafinin omistjista rikkaita. Nyt alkaa kirves taas heiluu. Onnee ja menestystä pikavoittojenonkijat. Konecranes jatkaa ensvuonna.

• Anonyymi

Me heinäkuussa näin tavattiin
      Jo elokuussa jäin sinuun kii
      Syysmyrskyt vaihtui
      Kuumiin suudelmiin
      Mä uskoin joulun enkeliin

Vaan mustan joulun mulle teit
      Sä et tullutkaan
      Ja lahjan ainoon multa veit
      Jäin sua kaipaamaan
      Niin mustan joulun sulta sain
      Jäin kyyneliin
      Kuin hiutaleina maailmain
      Putoaa niin

Mä tammikuussa saan kirjees sen
      Vaan helmikuussakaan avaa en
      Vielä huhtikuussa muistan rakkauden
      Ei tullut joulu valkoinen

Vaan mustan joulun mulle teit
      Sä et tullutkaan
      Ja lahjan ainoon multa veit
      Jäin sua kaipaamaan
      Niin mustan joulun sulta sain
      Jäin kyyneliin
      Kuin hiutaleina maailmain putoaa niin

• Anonyymi

TAis tehdä viafin paskoja rekrytointeja "sateentekiät" siirtyi ja osaajat eivät. Hyvä yhtälö. tsemit tulevaan puhdistukseen. toivottavasti poltitte sillat lähtöfirmaan.

• Anonyymi

Keskisuomessa, äänekoski??? ilmeisen paljon tullut asiakkaalle harmii kun besserit hoitaa hommaansa. Jotain litkuu mennyt huolella mäkeen.

• Anonyymi

kuka ostaa mitää tältä lafkalta. melko kusetusta, mutta ei varmaa enää. kautta kiven ja kannon. Paskane loppu. Vian tyyli, ei kait tuo kusetus oo pelkäst Konecranesiin osunut. Kiva katsoo tuleeko käryjä vielä muista toiminnoista.

• Anonyymi

No, pidetään lomat ja nostetaan kytkintä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2755
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      424
      2294
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2166
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2020
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1699
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1226
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe