Johan taas jää työttömäksi, kesä on kiivaimmillaan ja Viafin lakkauttaa Jyväskylän yksikön kesäkuussa. Kestihän tuota iloa reilun vuoden. Voi Jeesus mitä väkeä siellä on johdossa.
Taasko työttömäksi Viafinin leivistä
15
5475
Vastaukset
- Anonyymi
Hehee , yllättääkö ? 100M haetaa ja ukkoa laitetaan ulos ! NO CAVERIONILAISET OVAT TÄÄLLÄ JUMALIA. OMASTA MIELESTÄ
- Anonyymi
Ihan ei vissii mee nytkää lupauksien mukaa keski-suomessa. Syksyllä aloittaneista osa jo hakemassa uusiin hommiin.
- Anonyymi
Juu ja jos erehdytte hakemaan kyseiseen puulaakiin töihin niin kannattaa tutustua tän firman paikallisiin sopimuksiin, on muuten kieroja,ja kaikki sopimukset mustaa valkoiselle.
- Anonyymi
Sama neuvo etelä suimesta
- Anonyymi
Kiitti mulle riitti onneksi ei tämä firma näytt nopeesti kyntensä.
- Anonyymi
Yhtiön operatiivinen kannattavuus ei kuitenkaan ole kehittynyt strategiamme mukaisesti, etenkään alue- ja kunnossapitoliiketoiminnoissa.
samalaulu alkaa ku viimeksi!!- Anonyymi
Nastaa lukea omasta yksiköstä tiedotteesta että aiheutti toimarille monoo. Olikos nää ne kovas vauhdis olevat valtaukset !
- Anonyymi
No mitä muuta voi odottaa pössiyhtiöltä. Ottavat nopeat pikavoitot pöljien duunareiden selkänahasta aina.
- Anonyymi
No mitä muuta voi odottaa pörssiyhtiöltä. Ottavat nopeat pikavoitot pöljien duunareiden selkänahasta aina. Milloin ihmiset oppii että näihin paskoihin ei kannata hakea töihin.
- Anonyymi
Kaikk i hirveellä kiimalla tekeen viafinin omistjista rikkaita. Nyt alkaa kirves taas heiluu. Onnee ja menestystä pikavoittojenonkijat. Konecranes jatkaa ensvuonna.
- Anonyymi
Me heinäkuussa näin tavattiin
Jo elokuussa jäin sinuun kii
Syysmyrskyt vaihtui
Kuumiin suudelmiin
Mä uskoin joulun enkeliin
Vaan mustan joulun mulle teit
Sä et tullutkaan
Ja lahjan ainoon multa veit
Jäin sua kaipaamaan
Niin mustan joulun sulta sain
Jäin kyyneliin
Kuin hiutaleina maailmain
Putoaa niin
Mä tammikuussa saan kirjees sen
Vaan helmikuussakaan avaa en
Vielä huhtikuussa muistan rakkauden
Ei tullut joulu valkoinen
Vaan mustan joulun mulle teit
Sä et tullutkaan
Ja lahjan ainoon multa veit
Jäin sua kaipaamaan
Niin mustan joulun sulta sain
Jäin kyyneliin
Kuin hiutaleina maailmain putoaa niin - Anonyymi
TAis tehdä viafin paskoja rekrytointeja "sateentekiät" siirtyi ja osaajat eivät. Hyvä yhtälö. tsemit tulevaan puhdistukseen. toivottavasti poltitte sillat lähtöfirmaan.
- Anonyymi
Keskisuomessa, äänekoski??? ilmeisen paljon tullut asiakkaalle harmii kun besserit hoitaa hommaansa. Jotain litkuu mennyt huolella mäkeen.
- Anonyymi
kuka ostaa mitää tältä lafkalta. melko kusetusta, mutta ei varmaa enää. kautta kiven ja kannon. Paskane loppu. Vian tyyli, ei kait tuo kusetus oo pelkäst Konecranesiin osunut. Kiva katsoo tuleeko käryjä vielä muista toiminnoista.
- Anonyymi
No, pidetään lomat ja nostetaan kytkintä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097