olevan sinusta mustasukkainen?
Haluatko kumppanisi
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terve mustasukkaisuus on aina paikallaan.
- Anonyymi
Kyllä on, ja kätevääkin on käyttää pelkästään mustia sukkia eikä eriparisia ja erivärisiä kuten Hessu Hoopo.
- Anonyymi
Ei välttämättä mustasukkainen koska sille ei ole mitään syytä mutta suojeleva voisi kyllä olla mielellään.
- Anonyymi
Niin.. mä oon kokenut että se että kumppani on mustasukkainen tekee hänestä täyden idiootin.
Yritetään kolmansilla tehdä mustasukkaiseksi jotta saisi siirrettyä sen omaan tunteensa minuun. sitä saatetaan viedä pitkällekin jopa ihan pettämiseen saakka huomiohaussaan.
Toinen idioottimaisuus on jäkätys mäkätys, syyttely ja väkivalta. Nämä nyt luonnollisesti ovat asioita jotka eivät lisää parisuhdehyvinvointia vaan lyö myöskin kiiloja suhteeseen ja alkaa erkaaannuttaan toisistaan.
Muutenkin mustasukkaisuus kertoo yleensä että ei ole luottamusta ja välit on aivan paskat. Eli joko suhde niin turo ettei sidettä parin välille ole ehtinyt vielä tulemaan tai sitten suhde on vanha ja siellä ollaan ryssitty luottamus aivan vituiksi taikka ollaan oltu parisuhdetaidottomia.
En ole vielä suhdetta nähnyt missä mustasukkaisuus olisi ollut positiivinen asia. Usein se on tappelua, eroja, pettämistä, kolmansia tai jopa väkivaltaa. siitä se draama lähtee ja päästään mukaan kauniisiin ja rohkeisiin ihan livenä
en siis halua. Minulle hyvää mieltä tuo kun huomaan että minuun luotetaan ja toinen kokee turvalliseksi olonsa ja asemansa mun lähellä. kokee ettei muut ole uhka vaan suhde ja rakkaus on vahvaa välillämme niin ettei siihen muut pääse väliin. sitä mä haluan- Anonyymi
suhde ei siis ole turo vaan tuore, korjaus
- Anonyymi
Jos vaimoni (tuleva) on mustis niin sitten tekisin kaikkeni että hän ymmärtäisi ettei minulla ole mitään aikomustakaan olla uskoton. Olen hänen omansa. En halua mitenkään tehdä mustasukkaiseksi, mutta on sopiva määrä mustasukkaisuutta söpöä. Itsekin olisin. Mököttäisin hänelle ja sitten hän tulisi ja halisi ja sanoisi että olen hänelle ainoa oikea mies maailmassa ja ettei kukaan toinen käy, ja sitten leppyisin heti.
- Anonyymi
Eripari-Reinot jalassa ja eriparisukatkin vinkuvat kävellessä.
En todellakaan halua.
- Anonyymi
Sairaasti mustasukkaiset ja itsetunnoltaan muuten heikot narsismista kärsivät saavat juuri tuonkaltaisesta toiminnasta sen sairaan mielihyvänsä ja kuvittelevat sen tunteen voimin, että heistä välitetään ihmisinä eli he saavat välittämisen tunteensa aivan väärästä tunteesta. Sellainen ei vain ole tervettä.
- Anonyymi
Naristit on sosiaalisia pelureit ja patoloogisia valehtelijoita ja omanedun tekee melkeen mitä vaan. Kieroja. Ei sovi oikeen huonoon itsetuntoon.
- Anonyymi
Aina joku jaksaa tuon huonon itsetunnon vetää mukaan näihin mustasukkaisuutta käsitteleviin keskusteluihin. Tuntee pieni lapsikin mustasukkaisuutta mm. vanhemmastaan, eikä lapsi vielä edes kykene ajattelemaan omaa kelpaamistaan oikeastaan millään tasolla. Ei mustasukkaisuus aina ole seurausta huonosta minäkuvasta, vaan välillä se tosiaankin voi vaan olla osa ihmisen perusluonnetta.
Tietenkin liika on aina liikaa, ihan jokaisen asian suhteen. Mutta, niinkuin joku jo aikaisemmin mainitsikin, terve mustasukkaisuus on aina paikallaan. Mustasukkaisuus viestii ainakin minulle siitä, että toista tai toisen läsnäoloa ei pidetä itsestäänselvyytenä. Ymmärretään, että miten tahansa ei voi käyttäytyä ja silti olettaa toisen pysyvän vieressä.- Anonyymi
Mulla oli mustasukkainen mies ja hän kun halusi sanoa
”Pelkään että hylkäät. Etten kelpaa sulle”
Hän sanoikin ” olet huono nainen. Mulla on ollut parempi jo pitkän aikaa”
Minä jätin tyypin siihen paikkaan. Suhde oli ohi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli mustasukkainen mies ja hän kun halusi sanoa
”Pelkään että hylkäät. Etten kelpaa sulle”
Hän sanoikin ” olet huono nainen. Mulla on ollut parempi jo pitkän aikaa”
Minä jätin tyypin siihen paikkaan. Suhde oli ohiPettäminen ja mustasukkaisuus on kaksi eri asiaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäminen ja mustasukkaisuus on kaksi eri asiaa :D
Hänellä ei ketään ollut vaan sanoi mustasukkaisuuksissaan niin.
Eikä ollut ensimmäinen kerta, mutta sillä hetkellä tajusin että tämä käytös on hänelle tapa, josta hän ei eroon pääse. Käytös jossa hän ottaa kolmansia lyömäaseeksi ja haavoittamaan minua oli toistuvaa ja ninulla alkoi olemaan tunne että se pahenee ja menee aina vain pidemmälle jos minä en vihellä peliä tällä kohtaa poikki. Epäilin että hän saatttaa asian viedä ihan oikeaan pettämiseen asti.
Hänellä ei myöskään aikaisemmissa seuraamuksissa jossa suhde oli päätynyt samalla käytöksellä katkolle taikka täydelliseen yhteydettömään tilaan pitkiksi ajoiksi tullut oppia ja käytös muutoksia. Hän toisti samaa käytöstä ja toi mukaan kolmansia osapuolia saaden aina saman välirikon aikaan osamatta lopettaa.
katsoin suhteen olevan minulle haavoittava. mustasukkaisuus ja epävarmuusperäisisitä syistä. Hän oli mustasukkainen ja epävarma ja halusi myös minun epäilevän häntä ja suhdettamme sekä hänen rakkauttaan minua kohtaan. ja onnistuikin. josta seurasi heti se että suhde päättyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä ei ketään ollut vaan sanoi mustasukkaisuuksissaan niin.
Eikä ollut ensimmäinen kerta, mutta sillä hetkellä tajusin että tämä käytös on hänelle tapa, josta hän ei eroon pääse. Käytös jossa hän ottaa kolmansia lyömäaseeksi ja haavoittamaan minua oli toistuvaa ja ninulla alkoi olemaan tunne että se pahenee ja menee aina vain pidemmälle jos minä en vihellä peliä tällä kohtaa poikki. Epäilin että hän saatttaa asian viedä ihan oikeaan pettämiseen asti.
Hänellä ei myöskään aikaisemmissa seuraamuksissa jossa suhde oli päätynyt samalla käytöksellä katkolle taikka täydelliseen yhteydettömään tilaan pitkiksi ajoiksi tullut oppia ja käytös muutoksia. Hän toisti samaa käytöstä ja toi mukaan kolmansia osapuolia saaden aina saman välirikon aikaan osamatta lopettaa.
katsoin suhteen olevan minulle haavoittava. mustasukkaisuus ja epävarmuusperäisisitä syistä. Hän oli mustasukkainen ja epävarma ja halusi myös minun epäilevän häntä ja suhdettamme sekä hänen rakkauttaan minua kohtaan. ja onnistuikin. josta seurasi heti se että suhde päättyi.Niin kuin aikaisemmin jo sanoin, liika on aina liikaa joka asian suhteen. Terve mustasukkaisuus ei pidä sisällään kolmansia osapuolia, eikä myöskään toisen kaltoinkohtelua. Korkeintaan elävöittää pitkään kestänyttä parisuhdetta.
Hyvät sulle, että pääsit tuommoisesta suhteesta eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin aikaisemmin jo sanoin, liika on aina liikaa joka asian suhteen. Terve mustasukkaisuus ei pidä sisällään kolmansia osapuolia, eikä myöskään toisen kaltoinkohtelua. Korkeintaan elävöittää pitkään kestänyttä parisuhdetta.
Hyvät sulle, että pääsit tuommoisesta suhteesta eroon.Pakko oli sillä alkoi vaikuttaan kykyyni luottaa parisuhteisiin, siihen että onko minussa mitään ainutlaatuista ja rakastettavaa. Alkoi tuomaan esille minussa alakuloisuutta joka alkoi muuttumaan pysyväksi tunnetilaksi. Voin huonosti. Itsetuntoni alkoi laskemaan ja aloin kokemaan etten saa suhteesta mitään hyvää... kaikenlisäksi jouduin kyselmään isteltäni jatkuvasti mitä vikaa minussa on kun en kelpaa hänelle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko oli sillä alkoi vaikuttaan kykyyni luottaa parisuhteisiin, siihen että onko minussa mitään ainutlaatuista ja rakastettavaa. Alkoi tuomaan esille minussa alakuloisuutta joka alkoi muuttumaan pysyväksi tunnetilaksi. Voin huonosti. Itsetuntoni alkoi laskemaan ja aloin kokemaan etten saa suhteesta mitään hyvää... kaikenlisäksi jouduin kyselmään isteltäni jatkuvasti mitä vikaa minussa on kun en kelpaa hänelle...
Tai oikea oikeastaan että miksi mä en kelpaa ja riitä hänelle...Sitten tajusin että en minä tätä halua. en halua olla suhteessa jossa joudun kyselemään itseltäni mitä vikaa minussa on kun en kelpaa enkä riitä hänelle.
- Anonyymi
Mielestäni mustasukkaisuutta pidetään vähän liian pahana asiana. Ehkä siksi kun uskollisuutta monet pitää vitsinä. Kaikki riippuu siitä miten mustasukkaisuus käsitellään. Jos minulla olisi vaimo ja olisin mustis niin kertoisin:"olen mustasukkainen sinusta". Hän voisi antaa sitten suukon päin näköä ja kertoa kuinka paljon rakastaa. Seurauksena siis tunteellinen hetki minkä seurauksena olisimme lähempänä toisiamme kuin ilman sitä. Mustasukkaisuus tunteena ei ole syy väkivaltaan vaan se jos se aiheuttaa vihastumista ja se että sitä ei käsitellä yhdessä. Tässäkin molempien pitää olla asialla.
- Anonyymi
Montako tappoa tässä Suomen maassa on tehty mustasukkaisuuksissaan ja miten paljon väkivaltaa nainen tahi mies kokee päivittäin kumppaninsa mustasukkaisen käytöksen vuoksi? Mustasukkaisuus on todella negatiivinen asia suhteessa, sairasta sellaista käsitellään terapiassa, ja joskus sekään ei auta, vaan on lähdettävä eri teille.
- Anonyymi
En myöskään. Tarpeekseni saanut. Ymmärrän kyllä jos miehen huono itsetunto mustasukkaisuutta aiheuttaa . Se korjaantuu ajan kanssa. Vaan perusmustasukkainenmies aiheuttaa stressiä🙄
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Eiköhän jokanen naikkonen oo oikeen onnensa kukkuloilla jos on saanu jätkän täysin varpailleen. Siten voi testata viehätysvoimaansa. Jos oma jätkä onkin kiireinen, töissä, ym. eikä lankea noihin naisen testailuihin niin muut jätkät kelpaa sillon kanssa ja niille mennään itkemään, flirttaamaan ja kitisemään
- Anonyymi
Voi voi, onpa jollain heikko itsetunto, kun pitää muilta hakea huomiota, jos ei oma ole jatkuvasti sitä antamassa. Aika sairaaksi on tämä nyky-yhteiskunta mennyt, kun ei voi ilman jatkuvaa huomiota elää.
- Anonyymi
Olet väärässä. Älä yleistä.
- Anonyymi
Uskollisuus on kiihottavaa, ei mitkään halvat sekoilut ja pelaaminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916