Muistaako joku kun joskus Suomussalmella oli laskettelukeskus Pankavaraa. Se oli paras laskettelukeskus mitä oli.
Pankavaara
3
896
Vastaukset
- Laskettelija
että tuassa lamassa meni monta pientä laskettelukeskusta nurin.
Ja jotkut niiten useimmiten uusista hisseistä odottais vieläkin uusia omistajia varastoissa...
OOn kuulut tarinaa että jossai oli rinteet saatu muokattu valmiiksi ja sitten loppui rahat...
Já että, Levi ois silloin ostanut jonkun tälläisen konkkan ja siirtänyt niiten hissit sinne leville? (tottako???)
Eli pieni gallup jos tiedät tälläisiä keskuksia niin missä päin? ja millaisia oli? montako hissiä? kerättiinkö ne pois?- ---
Tiirismaa, Hollolassa. Ajautui Messilän omistukseen, joka piti sitä auki muutaman vuoden, jonka jälkeen sulki. Typerä teko kun
Tiirismaalla oli kuitenkin eteläisen suomen parhaat rinteet. Nykyisin rinne kasvaa pajupuskaa, yksi hissin raato on jäljellä, samoin joitain huoltorakennuksia. Kahvilakin on vielä pystyssä. Ehkä siellä vielä joskus lasketaan...
- Pulkka
Niin oli hyvä laskettelu paikka. Onkohan vielä käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026