Ihmisiä menehtynyt taas

Anonyymi

Ainakin 13 ihmistä on kuollut Etelä-Afrikassa, kun kirkon seinä sortui pääsiäishartauteen kokoontuneiden ihmisten päälle. Lisäksi 29 ihmistä kiidätettiin turmapaikalta sairaalaan.

Kolumbian pelastusviranomaiset kertoivat sunnuntaina ainakin 19 ihmisen kuolleen Lounais-Kolumbiassa tapahtuneessa mutavyöryssä. Lisäksi 14 ihmistä on kateissa, joten uhreja saattaa vielä löytyä mudan alta. Vähintään kahdeksan taloa joutui vyöryn alle ja muta katkaisi myös panamerikkalaisen valtatien.

Ei tainnut yhdenkään rikkaan eurooppalaisen henki tai talo vaarantua kun ei sen enempää ole uutisoitu?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko puute, niin kävi Sodomassakin

    • Anonyymi

      Juu, aivan turhaahan on median kertoa terrori-iskusta missä kuolee kolmisensataa ja loukkaantuu puolen tuhatta, varsinkin jos jossainpäin maailmaa on esim. luonnonkatastrofissa kuollut parisenkymmentä. Kannattaa panna pää puskaan ja kuulosuojaimet korville ettei kuule ja näe mitään pahaa muslimeista.

      • Anonyymi

        Aiva, aiva ja ennen kaikkea tärkeää on kirjoitella palstametreittäin siitä, että hihhulit aiheuttivat Tanskan rikkaimman miehen kakaroiden kuoleman. Asiat tärkeysjärjestykseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiva, aiva ja ennen kaikkea tärkeää on kirjoitella palstametreittäin siitä, että hihhulit aiheuttivat Tanskan rikkaimman miehen kakaroiden kuoleman. Asiat tärkeysjärjestykseen!

        sekö olisi pitänyt salata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sekö olisi pitänyt salata?

        No on se kumma että lasten kuoleman esiinnostaminen tuosta katastrofista vaatii sen, että ovat valkoisia ja rikkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on se kumma että lasten kuoleman esiinnostaminen tuosta katastrofista vaatii sen, että ovat valkoisia ja rikkaita.

        noin eri silmin me uutisia luemme :O
        tottakai meitä täällä pohjolassa kiinnostaa enemmän onko joku oman tai naapurimaan kansalainen joutunut uhriksi, kuin joku jostain maasta jota ehkä emme edes lainkaan tunne
        se että toimittajat kilpailevat lukijoista ja höystävät juttujaan yksitiskohdilla, eli tässä tapauksessa kertoivat kenen lapset olivat kyseessä on mielestäni ihan normaalia keltaiselle lehdistölle


      • Anonyymi kirjoitti:

        noin eri silmin me uutisia luemme :O
        tottakai meitä täällä pohjolassa kiinnostaa enemmän onko joku oman tai naapurimaan kansalainen joutunut uhriksi, kuin joku jostain maasta jota ehkä emme edes lainkaan tunne
        se että toimittajat kilpailevat lukijoista ja höystävät juttujaan yksitiskohdilla, eli tässä tapauksessa kertoivat kenen lapset olivat kyseessä on mielestäni ihan normaalia keltaiselle lehdistölle

        "Anonyymi"

        Sinä tunnut muinaiselta Palomalta.
        Jotenkin Ruotsalaiselta.
        Sillä ei meitä Suomessa kiinnosta.
        Muut kuin Suomalaiset.

        H.


    • Hienoa!
      Maailma pelastuu pikku-hiljaa.
      Luonto on alkanut taistella liika-kansoitusta vastaan.
      Muslimitkin ovat terve-tulleita ottamaan osaa.
      Lisää tällaista.

      H.

      • Anonyymi

        Sähän olet kuin Linkola, toivotte maapallon edun vuoksi mahdollisimman monen ihmisen kuolevan, mutta itse ette ole valmiita liittymään tuohon joukkoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän olet kuin Linkola, toivotte maapallon edun vuoksi mahdollisimman monen ihmisen kuolevan, mutta itse ette ole valmiita liittymään tuohon joukkoon.

        "Anonyymi"

        Minä olen kohta 70v.
        Joten enköhän minä jo joukkoon kuulu.
        Miesten keski-ikä on 78v.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Minä olen kohta 70v.
        Joten enköhän minä jo joukkoon kuulu.
        Miesten keski-ikä on 78v.

        H.

        Tässä nyt viimeisten vuosien aikana yritän hoidella vasemmalla kädellä, eli puoli-huolimattomasti lasteni n.40v. elämisen mahdollisuuksia aina vaan paremmiksi.
        Yli-kansoittajien lapset ovat minulle Hevon-Hierakkaa.
        Kuten myös ilmaston-muutos ja muu höperehtiminen.
        Ilmaston hoitaa Maamme ja Luonto.
        Ihminen ei sille voi mitään.

        H.


    • Anonyymi

      Valkoisen miehen taakka on raskas kantaa, synnit lankeavat jälkipolville ties monelle sukupolvelle kunnes pojasta polvi paranee.

      • "Anonyymi"

        Totta.
        Meidän ei olisi pitänyt alun-perinkään alkaa ruokkia noita yli-kansoittajia.
        Potkaisimme ns. omiin Nilkkoihimme.

        H.


      • Anonyymi

        Niin. Pojasta polvi.....
        Entäpä jos isällä on vettä polvissa. Siirretäänkö se pojan polviin?
        Minulla on aika kuivat polvet mutta isääni on saatettu kutsua k*sipääksi.....


    • Anonyymi

      Kolumbian uutisista ei taida muut täällä olla kiinnostuneita kuin naapurimaan pulu, mutta eihän hän mitenkään pelkkänä anonyyminä ole voinut tehdä aloitusta, vai mitä?

    • Anonyymi

      Jossain kohtaa päivää oli räjähtävät otsikot: Valtava maanjäristys Filippiineillä.....
      Koko päivän olen odottanut valtavaa tsunamia ja tietoa uhreista?
      Mutta ei. Otsikotkin katosi.

      Onneksi pääsiäisen ylinopeusratsiat antavat kevyttä kenttäviihdettä ylinopeuksien tiimoilta. On meinaan rankkoja ylityksiä ollut pitkin suomea. Entä rattijuopot! Luvut vain kasvavat vuosi vuodelta.

      Nainen keittiössä saattaa olla rättijuoppo. Tiskirätti käsissä koko ajan kuin puuhaa tehden ja tissuttelee salaa jemma pulloista.

    • Anonyymi

      Eipä ollut minun aloitukseni.
      Olitte toki oikeassa. Anonymaatti ei oikein tahdo pukea minua. Aina jää joku siivenkärki tai pyrstö väpättämään kaavun alta.
      ***
      Media nyt uutisoi sitä minkä olettaa parhaiten käyvän kaupaksi. Ei niillä ole mitään moraalia eikä oikeudenmukaisuusprinsiippiä. Muuta kuin että skuuppi on skuuppi ja rahaa pankissa.
      Enskisikin uutisoinnin raja ylittyy ja kuolleet pääsee meidänkin tietoisuutemme läheisyysprinsiipin ja päänumeron mukaan. Nyt jos tapahtumalla on muuta uutisarvoa kuin pelkkä inhimillinen tragedia (esim. rikas tanskalainen vaatetehtailija jonka kolme lasta menehtyivät terrori-iskussa) niin sekä läheisyysprinsiippi, pääluku että uutisarvoisuus nousi heti.
      Kuka nyt murehtisi muutamaa kymmentä Lounais-Kolumbiassa mutaan hautautunutta köyhää maalaista? Kukaan muu kun heidän omaisensa ja yksi pieni Paloma joka kantaa koko maailman taakkaa harteillaan.
      MVH/Paloma.se

      • Onhan niitä iloisiakin uutisia.
        Nyt saavat katolilaiset (siihen uskintoon etkö lapsesiki liittänyt) kontata ja pussailla rappusia, joita pitkin Jeesus on kuulemma kävellyt.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006080706.html

        Onko tervettä kristillisyyttä, onko?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe