Gigantti teki hyvän tarjouksen, uskaltaako tarttua. Eli onko kaappien laatu hyvää? Kestääkö mekanismita? Integra olisi ehkä tulossa. En niinkään halua tietää toimitus/asennusongelmista vaan nimenomaan laadusta.
Epoq-keittiön laatu?
Anonyymi
2
722
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on kaksi Epoq keittiötä ollut nyt nelisen vuotta, toinen kotona ja toinen mökillä. Tosi hyvin ovat toimineet ja tyytyväinen olen ollut. Sanoisin että reippaasti keskitasoa parempaa. Mulla tosin oli ammattiasentajat tekemässä, jolla on iso vaikutus kanssa.
- Anonyymi
Nyt vuoden ollut epoq keittiö käytössä. Eipä löydy moitittavaa. Kaikki toimii kuten pitää. Laatikostojen mekanismit jämäkkää tekoa. Kyllä tätä voi suositella. Ainoa miinus on kasaus jos itse aikoo sen tehdä. Meillä sen hoiti ammattilaiset ja ehkä parempi niin kun sitä tavaran määrää alussa katsoi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161