Samsung ML-2165 mustavalkotulostin tekee harmaata jälkeä, vaikka kasetti on juuri vaihdettu.
Mikä voisi olla syynä?
Printtaa harmaata
7
135
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan w10 käyttää sitä liian kuumana, tuleeko papei ruskeena?
saako koneesta testisivun ilman tietokonetta?- Anonyymi
Jatkan vielä, Värikasetin vaihdon jäkeen tehda firmware reset.
ohje video https://www.youtube.com/watch?v=U_DoPW_Mne4
Riippuen laitteen ajureista on tulostustummuus säädettävissä tai sitten on myös taloudellisuusasetus, eli normaalikäytön paperit sekä luonnokset tulostetaan värijauhetta säästäen, mutta arkistoitavat tummemmalla.
Tarkista koneen tulostuksen asetukset ja tutki itse, mitä vaihtoehtoja siellä on.Minulla on ollut vajaan vuoden mustesuihkutulostib´n Epson XP-342 ja musteitten kanssa on ollut koko ajan hankaluuksia. Olisi pitänyt ostaa lasertulostin; niin kaikki neuvoivat... Liikeessä kun valitin, neuvoivat hankkimáan aina uuden tulostimen, kun muste loppuu, niin useat tekevät. Tulostan aika harvoin, ja olen vaihtanut usein kasetteja, joten kalliiksi on tullut. Nyt on kaikissa väreissä suht. uudet kasetit ja laite näyttää, että mustetaso olisi jokaisessa kasetissa hyvä. Silti tulostinjälki on niin himmeä, ettei siitä saa juuri selvää. Mitään kelpaamaton-ilmoitusta ei tule (koska mustetta on ja ne on ravisteltu kunnolla ennen paikoilleen laittoa) - Missä vika?
- Anonyymi
W10 on se vika sulla.
Mitä tarkoitat? Vika Windows 10:ssa?
Ajattelin nyt kokeilla tulostuspään putsausta, mutta ohjeet vaikuttavat monimutkaisilta. Viime värinvaihdon jälkeen ensimmäiset tulosteet olivat kunnollisia, mutta sitten alkoi tämä harmaus...Kävin tulostamassa kirjaston koneella, suoraan netistä tulostaessa tekstin väri hyvä, mutta kun tulostin siellä myös yhden lähettämäni liitetiedoston, niin tulostusjälki olikin suht vaalea (vai kuvittelenko vain?) eli vika olisi siis koneessani, ei tulostimessani? Yritin nyt katsoa asetuksista, eri kohtia.... väri, tulostus... en keksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752