Printtaa harmaata

Anonyymi

Samsung ML-2165 mustavalkotulostin tekee harmaata jälkeä, vaikka kasetti on juuri vaihdettu.
Mikä voisi olla syynä?

7

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan w10 käyttää sitä liian kuumana, tuleeko papei ruskeena?
      saako koneesta testisivun ilman tietokonetta?

• Riippuen laitteen ajureista on tulostustummuus säädettävissä tai sitten on myös taloudellisuusasetus, eli normaalikäytön paperit sekä luonnokset tulostetaan värijauhetta säästäen, mutta arkistoitavat tummemmalla.

Tarkista koneen tulostuksen asetukset ja tutki itse, mitä vaihtoehtoja siellä on.

• Minulla on ollut vajaan vuoden mustesuihkutulostib´n Epson XP-342 ja musteitten kanssa on ollut koko ajan hankaluuksia. Olisi pitänyt ostaa lasertulostin; niin kaikki neuvoivat... Liikeessä kun valitin, neuvoivat hankkimáan aina uuden tulostimen, kun muste loppuu, niin useat tekevät. Tulostan aika harvoin, ja olen vaihtanut usein kasetteja, joten kalliiksi on tullut. Nyt on kaikissa väreissä suht. uudet kasetit ja laite näyttää, että mustetaso olisi jokaisessa kasetissa hyvä. Silti tulostinjälki on niin himmeä, ettei siitä saa juuri selvää. Mitään kelpaamaton-ilmoitusta ei tule (koska mustetta on ja ne on ravisteltu kunnolla ennen paikoilleen laittoa) - Missä vika?

• Anonyymi

W10 on se vika sulla.

• PHannele

Mitä tarkoitat? Vika Windows 10:ssa?
      Ajattelin nyt kokeilla tulostuspään putsausta, mutta ohjeet vaikuttavat monimutkaisilta. Viime värinvaihdon jälkeen ensimmäiset tulosteet olivat kunnollisia, mutta sitten alkoi tämä harmaus...

• Kävin tulostamassa kirjaston koneella, suoraan netistä tulostaessa tekstin väri hyvä, mutta kun tulostin siellä myös yhden lähettämäni liitetiedoston, niin tulostusjälki olikin suht vaalea (vai kuvittelenko vain?) eli vika olisi siis koneessani, ei tulostimessani? Yritin nyt katsoa asetuksista, eri kohtia.... väri, tulostus... en keksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3770
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3562
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      97
      3388
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2789
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2616
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2241
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      51
      1448
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1155
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1132
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1128
    Aihe