Ryhtyisitkö piiskaajaksi?

Anonyymi

Jos seuraavalla kerralla kun tapaat kavereitasi joku niistä sanoo, että hän haluaa sinut piiskaamaan itsensä, niin kuinka suhtautuisit asiaan?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sinut voisi piiskata jatkuvasta spämmäämisestä.

      Aika harva haluaa seksinovellipalstalla lukea sinun fantasioista. Tai jos ne olisivatkin edes muutaman sivun fantasioita, mutta yhden virkkeen kysymys ei täytä seksinovellin määrettä. Kysele asiaasi asiaan liittyviltä sivustoilta. Löydät ne varmaan itsekin.

      • Anonyymi

        Nyt on h-x:llä akana pyllyssä, kun on nuan rätyynen. Kuinka minä löydän h-x kirjoittamat mainiot novellit näiltä sivuilta?

        Minun läppärin mukaan me olemme nyt Miesten kesken -sivuille ja täällä voi kysellä vaikka korppureseptejä, jos jotakin kiinnostaa erityisesti miesten käyttämät ohjeet.

        "Aika harva haluaa seksinovellipalstalla lukea sinun fantasioista. " Minkä puolueen tilastoista otit tuon edellä olevan faktan?

        Minusta näille sivuille voi jokainen kirjoittaa halunsa mukaan – Suomessa on sananvapaus. Seksinovelleille löytyy suomenkilisiä sivustoja useampiakin, niillä ei julkaista muita kuin kokonaisia kertomuksia. Tänne mahtui helposti sinunkin kirjoittama 4-riviä pitkä novellisi.

        Lopuksi vielä ohje: Katso ensin tekstin pituus ja ryhdy sitten vasta tavaamaan.

        Nm. Eräs Novellisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on h-x:llä akana pyllyssä, kun on nuan rätyynen. Kuinka minä löydän h-x kirjoittamat mainiot novellit näiltä sivuilta?

        Minun läppärin mukaan me olemme nyt Miesten kesken -sivuille ja täällä voi kysellä vaikka korppureseptejä, jos jotakin kiinnostaa erityisesti miesten käyttämät ohjeet.

        "Aika harva haluaa seksinovellipalstalla lukea sinun fantasioista. " Minkä puolueen tilastoista otit tuon edellä olevan faktan?

        Minusta näille sivuille voi jokainen kirjoittaa halunsa mukaan – Suomessa on sananvapaus. Seksinovelleille löytyy suomenkilisiä sivustoja useampiakin, niillä ei julkaista muita kuin kokonaisia kertomuksia. Tänne mahtui helposti sinunkin kirjoittama 4-riviä pitkä novellisi.

        Lopuksi vielä ohje: Katso ensin tekstin pituus ja ryhdy sitten vasta tavaamaan.

        Nm. Eräs Novellisti

        Olen kirjoittanut tänne, ihan tälle palstalle kuuluvia novelleja, melkoisen monta. Tuossa ylempänä ja alempanakin lukee selkeästi- *Keskustelu24 Seksi Seksinovellit Miesten kesken*.
        Huomaa, seksinovellit!

        #Minusta näille sivuille voi jokainen kirjoittaa halunsa mukaan – Suomessa on sananvapaus#

        Käytkö myös puutarhanhoito-sivuilla kyselemässä siman valmistuksesta?


    • Anonyymi

      Ei se taida sellaiselta onnistua, joka ei oikeasti halua sitä tehdä. Jos taas on siihen taipumusta, niin sellaista ei varmaankaan tarvitse kovin kovasti houkutella tekemään. Mutta voisihan sitä vaikka piiskaillakin, jos olisi hyvän näköinen perse tarjolla piiskattavaksi. Etenkin kun tietää omasta kokemuksesta, miten pakarat voivat haluta joskus pientä kuritusta.

      • Anonyymi

        Minusta tuntuu, että kysymyksessä on kuitenkin järjellä päätettävä asia, jos joku kaveri selkäsaunan haluaa, niin kyllä minä sen pystyn antamaan, vaikka en sellaisesta olekaan kiinnostunut. Se että porukat ennen pikkulapsia piiskasivat kertoo, että ihminen taipuu monenlaiseen, jopa vastenmieliseen tekoon.

        On tietenkin asioita, joihin en pysty vaikka liuta kavereita odottaisi minun panostani asiassa, esim. ulosteilla leikkiminen. Välttäisin myös pysyvän vamman aiheuttamista.


    • Anonyymi

      Odottelen tässä, että joku innostuisi vapun kunniaksi kirjoittamaan tänne jonkinlaisen piiskajutun. Lyhytkin tarina olisi hyvä, mutta pitemmästä on iloa enemmän.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe