Ryhtyisitkö piiskaajaksi?

Anonyymi

Jos seuraavalla kerralla kun tapaat kavereitasi joku niistä sanoo, että hän haluaa sinut piiskaamaan itsensä, niin kuinka suhtautuisit asiaan?

6

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sinut voisi piiskata jatkuvasta spämmäämisestä.

Aika harva haluaa seksinovellipalstalla lukea sinun fantasioista. Tai jos ne olisivatkin edes muutaman sivun fantasioita, mutta yhden virkkeen kysymys ei täytä seksinovellin määrettä. Kysele asiaasi asiaan liittyviltä sivustoilta. Löydät ne varmaan itsekin.

• Anonyymi

Nyt on h-x:llä akana pyllyssä, kun on nuan rätyynen. Kuinka minä löydän h-x kirjoittamat mainiot novellit näiltä sivuilta?

Minun läppärin mukaan me olemme nyt Miesten kesken -sivuille ja täällä voi kysellä vaikka korppureseptejä, jos jotakin kiinnostaa erityisesti miesten käyttämät ohjeet.

"Aika harva haluaa seksinovellipalstalla lukea sinun fantasioista. " Minkä puolueen tilastoista otit tuon edellä olevan faktan?

Minusta näille sivuille voi jokainen kirjoittaa halunsa mukaan – Suomessa on sananvapaus. Seksinovelleille löytyy suomenkilisiä sivustoja useampiakin, niillä ei julkaista muita kuin kokonaisia kertomuksia. Tänne mahtui helposti sinunkin kirjoittama 4-riviä pitkä novellisi.

Lopuksi vielä ohje: Katso ensin tekstin pituus ja ryhdy sitten vasta tavaamaan.

Nm. Eräs Novellisti

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on h-x:llä akana pyllyssä, kun on nuan rätyynen. Kuinka minä löydän h-x kirjoittamat mainiot novellit näiltä sivuilta?

Minun läppärin mukaan me olemme nyt Miesten kesken -sivuille ja täällä voi kysellä vaikka korppureseptejä, jos jotakin kiinnostaa erityisesti miesten käyttämät ohjeet.

"Aika harva haluaa seksinovellipalstalla lukea sinun fantasioista. " Minkä puolueen tilastoista otit tuon edellä olevan faktan?

Minusta näille sivuille voi jokainen kirjoittaa halunsa mukaan – Suomessa on sananvapaus. Seksinovelleille löytyy suomenkilisiä sivustoja useampiakin, niillä ei julkaista muita kuin kokonaisia kertomuksia. Tänne mahtui helposti sinunkin kirjoittama 4-riviä pitkä novellisi.

Lopuksi vielä ohje: Katso ensin tekstin pituus ja ryhdy sitten vasta tavaamaan.

Nm. Eräs Novellisti

Olen kirjoittanut tänne, ihan tälle palstalle kuuluvia novelleja, melkoisen monta. Tuossa ylempänä ja alempanakin lukee selkeästi- *Keskustelu24 Seksi Seksinovellit Miesten kesken*.
        Huomaa, seksinovellit!

#Minusta näille sivuille voi jokainen kirjoittaa halunsa mukaan – Suomessa on sananvapaus#

Käytkö myös puutarhanhoito-sivuilla kyselemässä siman valmistuksesta?

• Anonyymi

Ei se taida sellaiselta onnistua, joka ei oikeasti halua sitä tehdä. Jos taas on siihen taipumusta, niin sellaista ei varmaankaan tarvitse kovin kovasti houkutella tekemään. Mutta voisihan sitä vaikka piiskaillakin, jos olisi hyvän näköinen perse tarjolla piiskattavaksi. Etenkin kun tietää omasta kokemuksesta, miten pakarat voivat haluta joskus pientä kuritusta.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että kysymyksessä on kuitenkin järjellä päätettävä asia, jos joku kaveri selkäsaunan haluaa, niin kyllä minä sen pystyn antamaan, vaikka en sellaisesta olekaan kiinnostunut. Se että porukat ennen pikkulapsia piiskasivat kertoo, että ihminen taipuu monenlaiseen, jopa vastenmieliseen tekoon.

On tietenkin asioita, joihin en pysty vaikka liuta kavereita odottaisi minun panostani asiassa, esim. ulosteilla leikkiminen. Välttäisin myös pysyvän vamman aiheuttamista.

• Anonyymi

Odottelen tässä, että joku innostuisi vapun kunniaksi kirjoittamaan tänne jonkinlaisen piiskajutun. Lyhytkin tarina olisi hyvä, mutta pitemmästä on iloa enemmän.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      93
      3970
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3337
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      130
      2654
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      215
      2063
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      89
      1826
    6. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1809
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      99
      1780
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      114
      1607
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1311
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1222
    Aihe