Haluaisin tietää että onko mitään terveydillisiä vaaroja jos syö säännölisesti useita kuukausia vitamiini ja hivenainetabletteja. Olen syönyt itse n. vuoden: Magnesiumia, C-vitamiinia, E-vitamiinia, Kalanöljykapseleita, Kalkkia, Sinkkiä, B-vitamiinia.
Välillä tietysti ollut ilmankin, mutta olen syönyt masennuksen takia. Kertokaapas
Säännöllisesti
3
381
Vastaukset
- Per Saukko
Ottaisit hiven ainetta. Se ehkäisee hulluksi tuloa.
- Rytmihäiriöt
Yli 1600 sivua uusinta tutkimustietoa, sairauksien ehkäisy & hoito!
Tykkäätkö lukea kirjoja? Kannattaa lukea tämä kirja:
https://www.lifeextensioneurope.com/6th-edition-disease-prevention-and-treatment-life-extension
Sairauksien ehkäisy ja hoito, esim. lisäravinteilla.
Uusi 6. painos ilmestyi juuri. Yli 1600 sivua.
Muista tilausta vahvistaessa syöttää alennuskoodi:
60130904
Sillä koodilla 5% alennusta kaikista tämän kaupan tuotteista. Alennuskoodi toimii vain uuden asiakkaan ekassa tilauksessa.
Lähettävät EU-maa Hollannista, joten tullin kanssa ei tule ongelmia.
- Pirkko
Ei tietenkään ole. Säännöllisestihän kehosi ravintoaineita tarvitsee. Ei sikäli että lyhyet "lomat" silloin tällöin tekisivät pahaa...
Ja oletan nyt tietysti että syöt noita aineita kunnon annoksilla, mutta et silti tähtitieteellisiä määriä - varsinkaan hivenaineet mega-annoksina eivät hirveän pitkään nautittuina välttämättä ole ihan hyväksi pelkästään. Mutta silloin puhutaan tosiaan ERITTÄIN isoista annoksista, ei kukaan kuka tietää mitä tekee syö niin paljoa.
Eli ole huoleti ja nauti terveydestäsi!! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984