Uutinen jossa kaikki on pielessä.

Anonyymi

"YK yrittää kieltää raiskaukset sodassa.

Saksan alkuperäisen ehdotuksen mukaan
turvaneuvoston alaisuuteen
perustettaisiin valvontaelin tutkimaan
ja raportoimaan väkivaltatapauksia.

Yhdysvallat, Venäjä ja Kiina ovat
vastustaneet elimen perustamista, ja
esitys onkin poistettu. Yhdysvallat
vastustaa myös mainintoja seksuaali- ja
lisääntymisterveyteen."

Liikuttavan naiivi aloite Saksalta: "Tappaa, pahoinpidellä ja kiduttaa saa, mutta raiskata ei. Pitää riistää niitä ihmishenkiä silleen kunniallisesti."

Tuo suurvaltojen kieltäytyminen luopumasta yhdestä aseestaan on myös kuvottavaa.

19

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääkö sinun mielestäsi raiskaus sitten sallia?

      • Tappaminenkin pitäisi kieltää.


    • Sota on Sotaa.
      Ei sillä ole lakeja ei sääntöjä.
      Geneven sopimus on siitä naurettavan lapsellinen esi-merkki.
      Antautukaa heti, niin sodat loppuvat kuin seinään.
      -
      Muistakaa myös, että sodassa saa panna haisemaan kuinka vaan seksuaaliset tarpeet vaativat.
      Miehet sota-rintamilla, naiset koti-rintamilla.
      Uljaasti molemmat osa-puolet.

      H.

      • Joo, en usko että sodassa noudatetaan sääntöjä.


      • Anonyymi
        miljoona kirjoitti:

        Joo, en usko että sodassa noudatetaan sääntöjä.

        Joo, vaikea on kuvitella mieltään muuttavaa sotilasta napittamassa sepalustaan kiinni "Ai joo, täähän olikin YK:n kieltämää."


      • Anonyymi

        No miten jollei sääntöjä, ei vastapuolen tarvitse toisen aikomuksia.


    • Anonyymi

      Kyllä normaalit ihmiset noudattavat sääntöjä ja inhimillisyyttä, mutta ihmisissä on niin paljon epänormaaleja, ettei mitkään säännöt heitä estä.

      Meitä on moneksi

      • Anonyymi

        Mitä väärää oli HUIPPUTYYPPI viestissä???????


    • Anonyymi

      Jihadissa käyvät suoraas asiaan, vaikkakin Suomessa yritetään syntiä yhä salata. Eläkkeet eivät ole hintansa väärti.

    • Anonyymi

      YK ei ole turvaneuvosto.
      Se on mitäänsaamaton t u r h a neuvosto. Turpaneuvosto, parranpärinää.
      Päätökset pitäisi leimata kansainvälisillä Naton täsmäiskuilla.

      • Anonyymi

        Minäkin sitämieltä ihminen on vapaana syntynyt, kaikenmaailman yk rauhanjärjestöt ilmastosopimukset ihmisoikeusjulistukset ym aiheuttavat syyllisyyden tuntoja, mottona antaa palaa mitäs pienistä.


    • Luin aamulla tuota uutista tekskitvn sivulta.
      En meinannut uskoa lukemaani.
      Siis onko seksuaalinen väkivalta ollut sodassa sallitua?
      Siis suuret vastustaa valvontaelimen perustamista.
      Onko se nyt ymmärrettävä niin, että Yhdysvallat, Kiina ja Venäjä haluaa sallia seksuaalisen väkivallan sodassa?
      Ken on asiaan paremmin tutustunut, valaiskaa asiaa.

      • "peppu2"

        Etkö sinä höperö tajua että sotaa yritetään välttää kaikin keinoin.
        Pelottelemalla.
        Valehtelemalla.
        Tarkoitan siis väärää sotaa.
        Jokaiselle ihmiselle on olemassa oikeutettu sota.
        Sen sodan päättää ihminen itse.
        Niin alun, kulun kuin lopunkin.

        H.


      • Anonyymi

        Kaikki YK:n jäsenmaat eivät ole turvallisuusneuvostossa. Asia on ollut vasta siellä.


    • Anonyymi

      Ryssät olivat kovia panomiehiä 2 maailman sodassa.

      Äänislinnassa sanoi joku eihän se muuten mutta on sillä tissit kuin sian porsaat.

    • Anonyymi

      "Sodan sääntöjä" on viimeksi noudatettu 1800-luvulla.

    • Anonyymi

      Venäläieset ampuivat kiväärillä räjähtäviä luoteja viime sodassa suomalaisiin, vaikka se oli kiellettyjen listalla, sekä järjestivät Saksassa suurRaiskuut , jossa pari miljoonaa 8-80 vuotiasta naista raiskattiin. Moni nainen useaan kertaan ison miesjoukon toimesta.
      Ei ole ihme, jos Saksa on aloitteellinen.

    • Anonyymi

      Luultavasti sääntöjä aletaan kiertää nimeämällä sodat uudelleen. Naimasota. Panosota. Kiksisota. Deittisota. Parittelusota. Sota puutetta vastaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe