Löytyykö palstalaisilta

Anonyymi

vastausta ja mielipidettä tähän...

Vuosittain järjestetään kilpailu parhaasta tv mainosklipistä.

🍃Olisiko syytä järjestää inhokkimainoskilpailukin? Siinä saisivat mainostajat tarpeellista tietoa.

🍃Mikä on teidän inhokki, jos sellaista on?

Minä en tykkää Fortumin mainoksesta ` äiti maa', jossa kaiken pahanteon jälkeen todetaan, että nyt on meidän vuoro auttaa. En ole ikinä pahoinpidellyt luonnoeläimiä yms heikompia. Pelastin vesiastiasta jo lapsena kaikenmaailman lotokoita. Minä voin siitä mainoksesta tosi pahoin ja tulee paha mieli.

23

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi osallistua. En katso mitään kanavia joissa on mainoksia.
      Lehtiä käyn läpi jonkun verran. Mutta mainokset, mitä niissä mahdollisesti on, eivät tartu. Olen poikkeuksellisen sokea mainonnalle. Myös kyltit kaupoissa jäävät vaille huomiota.
      Tietokoneissani on maonoksien estot vahvalla prioriteetilla.

• Anonyymi

Nojaa

Kaikki mainokset tehdään harkinnalla, ärsyttävien on tarkoituskin ärsyttää. Eli se sellaisten tarkoituskin, jonkinlaista antimarkkinointia. Se kyllä toimii, yleensä jää ainakin tuotteen nimi hyvin mieleen ja ehkä kauppakin sitten käy. Noita asioita tutkitaan hyvin tarkkaan, ei pesuainemainokset vahingossa ole ääliömäisiä.

Mua eniten ärsyttää piilomarkkinointi. Kaikenlainen product placement ja sen sellainen. Aikanaan nousi hirmu kohu, kun "Poliisit"ohjelmassa paskalakit kävi joka jaksossa ABC- asemalla kahvilla. Liian räikeää, etenkin kun kysessä valtion virkamiehiä käsittelevä sarja. Nykyisin ne käy joskus kahvilla mutta paikkoja ei enää mainosteta.

Kuten hunkki muistaa nalkuttaa, ylen-kanavilla aivan samaa. Jos jollain tulossa levy, uus kirja , uusleffa jne, jo pönöttävät jossain puoli seiskassa, tahi aamutelkkarissa. Vaan, se menee kulttuurin piikkiin, kyllä sellaisestakin pitää ohjelmia tehdä.

Mutta juu, kaupalliset tietoiskut osa markkinointia ja parhaillaan net jopa informatiivisia, elikkä on niistä muutakin hyötyä.

=DW=

• Anonyymi

Suurempi kohu nousi tasa-arvosta.
        Kun poliisit ja taksarit kävivät huoltoasemalla kahvilla ja eritoten mainittiin että he saivat kahvinsa alennuksella, oliko euro?
        Samaan aikaan muut joutuivat maksamaan täyden hinnan.
        Niinpä loppui se sosiaalinen etu, ellei huoltikset myy kahvia pimeästi, edelleen, ikään kuin tiskin alta rahastaen poliiseja alennetusti?

• Anonyymi

Muistan tällaisen nimen: Osmo A. Wiio.

Beng

• Anonyymi

Ja Dan Steinbock, joka häpyi rapakon taakse?

Beng

• Anonyymi

MainosTV puolella on hyvin vähän ohjelmia jotka kiinostaa, ilman YLEn ohjelmatuotantoa olisi aika surkeaa ja areena on yliveto myös radion kuuntelussa, kyllä harvoin katson jonkun elokuvan mainoskanavilta, ne mainokset pakkosyöttöä 5 minuuttia risoo.

1eero

• Anonyymi

Mä tallennan mainostelkun ohjelmat ja pikakelaan katsoessani katkot pois.
        Mikseivät mainokset ole alussa ja lopussa.

Beng

• Anonyymi

Muista teema.

Ite katon vähän telkkaria. Se tosin melkein aina auki, seurailen sivusilmällä ja kuuntelelen. Mutta teemalla tulee paljon kaikenlaista kiintoisaa, dokkaria, leffaa kaikenlaista. Ja hyvää musaa.

En muista, paljonko kaapelissa nyt kanavia, aika paljon kuitenkin. Mä katon kuitenkin eniten ykköstä, paljon uutisia, dokkareita ja ajankohtaisohjelmia. Iteasiassa leffat ja sarjat, siis viihde, ei hirveesti tuu seuratuiksi nykyisin, mutta maailmanmeno ja sellainen kiinnostaa. Siks teema kans aina joskus päällä.

Ykkösellä jostain syystä tulee katottua joskua vanhoja suomi-filmejä, niitä päivittäin. Leffat ehkä surkeita, mutta niissä mainiota ajankuvaa.

=DW=

• Anonyymi

Joskus silloin kauan aikaa sitten, nuorena, inhosin suomalaisia elokuvia; teennäisiä ja ylinäyteltyjä. Sitten eksyin vähäksi aikaa harrastajateatterin piiriin ja pariin ja kuinka kävikään. Aloin katsella uusin, toisenlaisin silmin näyttelijän työtä eikä jutut tuntuneet enää niiin pahoilta. Voi olla että iän karttumisellakin on jotain tekemistä aiheessa.

No, katsella ja katsella. En ma niitä ikinä alusta loppuun näe, mutta sieltä täältä, kun duunipaikoilla töllöt ovat aina auki ja usein Suomi-leffan puolella.
        Nm. Ei näyttelijän vikaa

• Anonyymi

Pysyn teemassa

Fazerin Sininen: muutama sävel alusta ja tiedät, mistä on kyse, näkemättäkin. Nämä ovat yleensä tyylikkäitä.

- Tulevien ohjelmien toistuvat ennakkomainokset, Ylessäkin, ihan kuin ei olisi tilaa (rahaa) oikeille ohjelmille, mainosten sijaan.

TV-tarjonta on köyhtynyt todella paljon. 4 - 5 uusintaa lyhyessä ajassa.

Beng

• Anonyymi

Lisää kehua areenasta, hankin vuosia sitten ison näytön ohjelmien kasomista varten, voin katsoa ohjemia silloin kun huvittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysyn teemassa

Fazerin Sininen: muutama sävel alusta ja tiedät, mistä on kyse, näkemättäkin. Nämä ovat yleensä tyylikkäitä.

- Tulevien ohjelmien toistuvat ennakkomainokset, Ylessäkin, ihan kuin ei olisi tilaa (rahaa) oikeille ohjelmille, mainosten sijaan.

TV-tarjonta on köyhtynyt todella paljon. 4 - 5 uusintaa lyhyessä ajassa.

Beng

Fazerin Premium - keksimainos oli kyllä ärsyttävä.

• Anonyymi

Kaikki mainokset ovat liian kovaäänisiä. Siksipä mykistän heti, kun mainokset alkaa. Usein en huomaakaan sitten milloin ne loppuu.

Minulle ei toimi tuo ärsyttävyys ostovimmana. Skippaan heti ostomahdollisuuden, vaikka olisi ainoa tuote/asia.

• Anonyymi

Maikkarin uutiset monesti ihan huuhaata.

• Anonyymi

Jospa se johtuu siitä, että olet itse. - Nm. Eivät ole

• Anonyymi

Minustakin Fortumin mainos on mauton ja harhaanjohtava, varsinkin nyt, kun vanhustenhoidon epäkohdat ovat framilla.

Siinähän kuvataan vanhaa naista ryppyisine käsineen ja annetaan olettaa, että lapsi pyytää anteeksi äidiltään sitä, että on kohdellut häntä kaltoin tai unohtanut hänet esim. johonkin laitokseen.

Sitten paljastuukin, että anteeksi pyydetään Äiti Maalta.

Parhaita ovat Specsaversin mainokset, joille voin jopa nauraakin.

kylmätotuus

• Anonyymi

Inhokkimainoskilpailukin olisi varmaan hyvä järjestää.

En tiedä, miten äänestys mainoskisassa tapahtuu, mikä taho kisan järjestää ja ketkä laskevat äänet. Onko äänestäminen maksullista vai ilmaista?

Ehkäpä joku voi sen minulle kertoa?

kylmätotuus

• Anonyymi

Muistui mieleen.

Markkinointi&Mainonta- lehti on järjestänyt ainakin taannoin Vuoden antimainos-kilpailua. Se ei ole yleisöäänestys ja se on julistekilpailu. Ammattiraati ja kaikille vapaa osallistuminen. Osallistujat pääosin ammattilaisia. vähän kuin vappumeiningillä. Osallistuin joku vuosi, menestys, ei palkintosijaa.

Muillakin samantyyppisiä kilpailuja, jossain Mikrobitissä oli vähän samanlainen leffajulistekilpailu, jossa voittaja sitten valittiin yleisöäänien perusteella. Se oli siinä mielessä mielenkiintoinen, että voittaja oli täysin paska :D

Mä en tiedä, onko mainosfilmeillä virallisemmin "kehnoin mainos" - kilpailua, mutta esim tavan pitkissä leffoissa jaetaan kyllä vuoden huonoimman elokuvan palkintoa. Joku jenkki-juttu. En muista tarkemmin, se kuitenkin kerran vuodessa. Sen muistelen, ikinä kukaan ei ole käynyt lunastamassa palkintoaan.

Kaikesta voi kilpailla.

=DW=

• Anonyymi

Mtv 3 uutiset ovat valju uutisarvoltaan verrattuna yleen. Tyhjän naurajia paljolti, ja aamutv harvoin asiaa. Ovat vielä jotensa olevinaan -niin mitä?

• Katson suorana liki pelkästään Yle1 ja Yle2, myös Areena on ahkerassa käytössä. Mainoksia en katso, koska tallennan mainostavien kanavien ohjelmat jotka haluan katsoa ja silloin on katsoessa helppoa kelata mainoskatkon yli.

• Anonyymi

Silmälasimainonta täyttä huijausta,otatteko toisen linssin.

• Anonyymi

Suurin hintahuijaus taitaa nyt olla optikkoliikkeillä.

• Anonyymi

Nordaks kivaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe