Vaimolle vierasta munaa

Anonyymi

Tämä tapahtui 1998 kun vaimoni Minna oli 35 vuotias. Vaimoni oli tavannut erään Pasi nimisen 20v kaverin ravintolassa ja homma oli siellä mennyt kielisuudelmien asteelle. Vaimoni kertoi, että vako oli tuosta tilanteesta kostunut eli naaras olisi ollut otettavissa. Minna on pieni ja pyöreä brunetti 158 75 c85 paksut reidet ja iso pylly. Ja tämä Pasi 192 85 tummanruskeat lyhyet hiukset ja siniset silmät. Vaimoni oli saanut Pasin puhelinnumeron ja sovimme tapaamisen kotiimme eräänä perjantai iltana. Sanoin vaimolleni, että hän meikkaa ja laittaa hiuksensa ja riisuu itsensä alastomaksi ennen Pasin tuloa tontille. Kohta ovi summeri soi ja päästin Pasin asuntoomme ja pyysin häntä eteisessä riisumaan itsensä alasti. Komea nuori uros ja kulli 18cm suonikas joka jöpötti kiimassa pystyssä Pasin jalkovälissä esinahka taakse vetäytyneenä. Ohjasin Pasin olohuoneeseen missä vaimoni oli valmiina sohvalla ja levitti jalkansa avaten näkymän tummanruskeaan karvapehkoonsa jonka keskeltä näkyi tummanpunainen poimuileva kiimasta märkä vako. Pasi putosi heti polvilleen vaimoni eteen ja alkoi nuolemaan vittua löytäen Minnan klitan jota alkoi hellästi näykkiä ja Pasin kädet hamusivat Minnan tisseille ja alkoivat puristelemaan nöpöttäviä nännejä. Vaimoni huusi kiimasta ja nautinnosta. Kohta tuo nuori uros nousi vaimoni päälle joka huusi suoraa huutoa ison munan painuessa vaimoni piukan vittu vaon uumeniin. Pasi aloitti kiivaan panemisen ja vaimoni huohotti nautinnosta Pasin alla jalat nuoren uroksen selän ympärillä. Pasi pani kivekset läiskyen vaimoni pyhimpää paikkaa. Pasi kehui vuolaasti vaimoni piukkaa vakoa. Huohotus, ähinä ja huuto lisääntyivät ja kohta Pasi laukaisi siemenensä vaimoni kohtuun samalla kun vaimoni sai täristen räjähtävän orgasmin tuon nuoren uroksen laskiessa siittiönsä vaimoni piukkaan vittu vakoon. Näin tuo nuori uros astui vaimoni naaransa ensimmäisen kerran. Pasi nousi vaimoni päältä ja näin kun vieras siemen valui vaimoni vittu vaosta ulos. Tämän jälkeen he siirtyivät makuuhuoneeseemme ja Pasi meni selälleen vuoteeseen ja vaimoni hänen ylleen 69 asentoon imien Pasin isoa kyrpää uudestaan juhlakuntoon. Kohta Pasi nousi takaapäin vaimoni selkään ja työnsi rajusti kyrpänsä Minnan spermasta liukkaaseen vakoon ja aloitti kiivaan panemisen ja vaimoni huusi suoraa huutoa ison munan painuessa piukan vittu vaon uumeniin. Makuuhuoneen äänimaailman täytti huudon ja ähinän kakofonia tuon nuoren uroksen astuessa vaimoni naaransa vittua takaapäin. Muna uppisi vaimoni kohdunkaulaan asti ja Minna huusi suoraa huutoa kun naaras sai nuoren uroksen munaa vaimoni tissit heiluen. He saivat orgasmin yhtä aikaa ja Pasi huusi kun laski takaapäin uuden lastin vaimoni pyhimpään reikään siittäen jo toistamseen vaimoni ihanan vittuvaon. Vaimoni perse tärisi kun hän sai orgasmin. Toinen siitos oli tapahtunut Pasi jäi meille yöksi ja nai vaimoani yön aikana kuusi kertaa eri asennoissa. Tästä alkoi vaimoni ihana seksisuhde nuoren uroksen kanssa.

4

11954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisipa meilläkin.. ukm 58

    • Anonyymi

      Minä olin vaimon kanssa hotellissa seksistä ei tietoakaan pitkään aikaan muutakun mulkoilua juotin vaimoa illan mittaan ja sanoin sinun pitää saada vierasta mulkkua niin piristyt, alkoi aika ripitys silläkö tämä muutuu. Vaimo on kova tanssimaan olin vähän sivulla pojat tanssitti vaimoa, näin kun Sadun lantio liikkui jo eri malliin. Välillä tanssin vaimon kanssa , minkälainen ilta kehui kuinka mukavaa. Tiskiilä yksi nuori kysyi tunnenko tuon naisen, tunnen miksi niin on kauniit rinnat vaikka no 55 varmaan, kysynkö mukaan huoneeseen, kysy vaan kyllä minä ja pekka tullaan. Loppu illasta kerroin vaimolle täällä on pari tuttua lähdetään jo huoneeseen pojat tulee vielä ryypylle. Huoneessa pojat istui vaimon ympärille annoin vaimolle pauuka ja pojille. Huomasin kun hyväilivät takaa ja vaimo ei välittänyt, iskin jossakin vaiheessa vaimolle silmää. Läksin tupakalle en pannut ovea kokonaan kiinni, kun tulin vaimo kuiskaili älkää mieheni tulee kohta, miehesi hänhän se meidät halusi tänne. MITÄ vai niin , kuulin kun kehuivat rintoja kuului imemisen ääniä, sulla on märkä pillu voi jumalauta. Menin sisälle vaimo oli seljällään toinen imi rintoja toinen sormetti niin että litinä kuului, istuin tuoliin, vaimo katsoi vähän mutta anatautui käsittelyyn. imi kaluja ja antoi ensimmäiselle edestä ja kuiski naikaaaa ensimmäinen mies laukesi toinen käänsi vaimon kontalleen ja pani kunnolla vaimo kuiski nai nyt kotiäitiä laske sisään ja kaveri laski. Otettinn vielä rokia. Kun vaimo hyväili toista katsottiin vierestä kun vaimo sai munaa ja toinen tuli tilalle ja jatkoi Vaimo makasi naituna sängyllä kun miehet lähti. Vaimo kävi pesulla ja tuli viereen, kiitos iskä minä tarvitsin tuota olet rakas.

      • Anonyymi

        Edelliseen liityen. Vaimo Satu puhui edelliseen hotellitapahtumaan liittyien, Iskä voidaan ko tehdä uudelleen, katsotaan. lähdimme yhteen hyvään tassiravintolaan, huoneessa sovittiin ei olla yhdessä. Tansittiin erillään, kävin vaimoakin tansittamassa, kertoi tuntuu taas juku kun olen kiimassa. illemmalla kertoi että tupakki paikalla oli tutustunut naiseen joka haki samaa sillä on avara pusero lyhyt mekko vaalea. Katselin naista ja löysin kävin hakemaan tanssimaan, tykkään tanssia ja lähellä. Nainen sanoi nimeksi Aino, Tanssittiin usea kappale oli aika pakkaus. Illan päälle vaimokin tuli tupakalla olin Ainon kanssa tupakalla, moi Aino sanoi vaimolle, vaimon tansittaja tuli myös. Lähdetäänkö huoneeseen siellä on vilposempaa, mennään vaan vaimo sanoi. Huoneessa tansittiin puhelimen kautta, hyväilin Ainoa, vaimo näytti kieltä ja hymyili. Laskin ainon ilkaimia ja aukaisin mekon se tipahti lattialle. Aino otti paitani ja laski housuni potaksin ne pois. Katsoin kun vaimo puotti mekkon sa pitsiset alua asut vain päällä. Vaihdoimme paria, Vaimo kuiskasi, haluan myös naista. Tanssikaa keskenään katsotaan. Aino epäröi kun vaimo haki, taputimme kun tanssivat vaimo kuiskasi jotain Ainolle, alkoivat suuteleen, kohta lähti liivit ja kadet meni pikkareihin. katsottiin vähän aikaa ja otettiin naiset ja naitiin kunnolla, vaihdettiin vauhdista, vaimo kuiskasi ihanaa nyt naidaan. Kun tuli taukoa vaimo hyväili Ainoa menin nuolemaan Ainon pillua silloin vaimo suuteli kiivaana. menin seljälleen Aino tuli päälle ja vieras pani pyllyyn, voi sitä kiihkeää ulinaa Aino sai orgasmin. Otimme vaimon käsittelyyn vieras alla ja minä pyllyyn Vaimo huusi kun sai orgasmin nykäisin pois ja menin naimaan Ainoa ei kestänyt pitkään kun Aino sai ja minä laskin sisään. Vieraat kävi suihkussa kun Ainollakin oli neljä lasta ja ukko kotona, miehellä oli vaimo ja lapsia. Kun ovi kävi vaimo tuli viereen ihanaa ihanaa sun kanssa,Rakas aamulla nyt nukutaan kello on neljä


    • Anonyymi

      Tosi hyvä juttu,minun pieni muna alkoi kasvamaan tuo luvettuani. Kiitos,kiitos aivan upeeta touhua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe