Hain tätä tietoa monesta paikasta, enkä saanut mistään oikeaa tietoa. Pitkällisen oman kokeilemisen jälkeen satuin osumaan oikeaan paikkaan, josta sain SIM-kortin PIN-koodin vaihdettua.
Laitan sen tiedon tänne, että muille olisi helpompi työ vaihtaa SIM-kortin PIN-koodi.
Polku muutoksen tekemiseen.
Asetukset-Biometriset tiedot ja suojaus- Muut suojausasetukset ( joutuu vierittämään paljon, ennen kuin oikea kohta tulee näkyviin)- Määritä SIM-k. lukitus- Vaihda SIM-k. PIN-koodi.
Samsung J6 (2018) Sim-kortin Pin koodin vaihto
9
2611
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos! Oli tosi vaikea löytää.
- Anonyymi
Samsung on todella hankalakäyttöinen puhelin. Ainakin malli A7. Siis tekstiviestien poistaminenkin tehty todella omituiseksi!! Tai yhteystietojen lisääminen. Onpa todella "äly"puhelin.
- Anonyymi
Tauhkaluurit ovat aina..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tauhkaluurit ovat aina..
Vapunen/kannyman:lle kaikki on hankalaa
- Anonyymi
Kiitos tosi paljon. Tästä oli paljon apua myös Samsung A40 mallissa.
- Anonyymi
Kiitos ja kumarrus AP:lle! Vaihdoin juuri ohjeen mukaisesti SIM-korttini PIN-koodin Galaxy A50:ssa. Näköjään Samsung-malleissa kyseinen toiminto on katsottu parhaaksi haudata ( todella ) syvälle. Eipähän tule vahingossa vaihdettua...?
- Anonyymi
Kiitos myös, en olisi ilman tätä ohjetta löytänyt. Ja olin jo jonkun aikaa sen kanssa vääntänyt. A 50 mulla kans.
- Anonyymi
Kiitos. Onneksi olit laittanut tämän ohjeen, en olisi muuten osannut SIM-kortin pin-koodia vaihtaa
- Anonyymi
Ei edes puhelimen sisäisestä hausta löytynyt ohjeita pin coodin vaihtoon.
Googlella löytyi ensiksi tämä Samsung j6 puhelimelle:
https://www.google.fi/search?ei=zuy4X6SgNsKrrgSr0J3oBA&q=PIN-koodin vaihto Samsung J6&oq=PIN-koodin vaihto Samsung J6&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQDDIGCAAQFhAeOgQIABBHUN4-WJBdYO13aABwAngAgAFtiAGgApIBAzIuMZgBAKABAaoBB2d3cy13aXrIAQjAAQE&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwikv5_bt5PtAhXClYsKHStoB00Q4dUDCA0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066