Olihan helpot matikat tehtävät tällä kertaa. Muista aiheista en oo niin varma :)
Soteli 2019
36
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Niin oli! Miten sulla meni ennakko materiaalin suhteen? Onko joku käyttänyt aineistoa kokeessa? Itellä ei käynyt mielessäkään.
- Anonyymi
Neljä väärin ennakoista. Koneella selailtiin kokeen aikana ja viitisen kertaa luin kaiken läpi. Yhteensä irtos 64pojoo :)
- Anonyymi
Jos kokeet ovat turhan helpot, niin eihän se mikään seulonta olekaan. Turha valintakoe. Ei testaa mitään. Ei erota jyviä akanoista
- Anonyymi
Kuinkahan nopeasti oma tulos julkaistaan?
- Anonyymi
Jep! Samaa mietiskelen. Oma korkeakoulu oli ainakin viime vuonna julkaissut alimmat esivalintakoepisterajat toukokuun puolivälissä. Tulisikohan ilmoitus pääsykokeeseen pääsystä samoihin aikoihin?
- Anonyymi
Mahtaakohan pisterajat kovasti nousta kun vaikutti olevan helpompi valintakoe kuin viime vuonna...Nopeasti laskettuna 60,5 pistettä.. Jännittää mahtaako riittää suuhygienistin varsinaisiin pääsykokeisiin 🤔
- Anonyymi
Kertokaa nyt urpolle, miten tuo matikan yhtälö menee? Siis, kun luvusta x vähennetään 7 ja saatu erotus kerrotaan kolmella, saadaan tuloksi 237?
- Anonyymi
2. Kun luvusta x vähennetään luku 7 ja saatu erotus kerrotaan kolmella,
saadaan tuloksi 237. Mikä on x?
(x-7)*3 =237
3x-21=237
3x=237 21
3x=258 /3
x=86
- Anonyymi
^Kiitos!!
- Anonyymi
Matikat ok joo(hyvä), mutta se ennakkomateriaali oli kyllä niin kuivaa asiaa paria yksittäispoikkeusta lukuunottamatta, että en vaan kertakaikkiaan saanut itseäni perehtymään niihin. Tein sen osion viimeisenä, ja aika loppui lopulta kesken, paukutin parikyt viimeistä ihan randomilla josko onnetar olis suopea.
Onneksi pistemääräni 48,8 pitäisi riittää apuvälineteknikon opintoihin.. - Anonyymi
Paljonko saitte pisteitä? Erityisesti sosionomiksi hakijat. Pääsykoerajat kiinnostaisi kun vaihdellut aika lailla vuosittain
- Anonyymi
54 pistettä
- Anonyymi
Sosionomiksi hain, 76,1 pistettä
- Anonyymi
59,2
- Anonyymi
55p ei ole tullut kutsua
- Anonyymi
Onko vinkkiä missä pääsykoe matikkaa yms vois reenata? Sovellus? Kirja kirjastosta? Ihminen joka haaveilee uudesta ammatista ja viimeksi 03 valmistunut ja ei eläessään ole pääsykokeita tarvinut tehdä🤪tavoite kevään 2020 hakuun ja niinkin "helppo"ala kuin fysioterapeutti 😏 tässä kun ylimääräistä aikaa kun lasten kanssa kotona(hah)niin harjoitella. Kiitos Etukäteen jos jaksoit auttaa☺️
- Anonyymi
Paljonko saitte pisteitä? Erityisesti suuhygienistiin hakijat. Ite sain 54 pistettä
- Anonyymi
Ja mihin kaupunkiin haitte kouluun ? :)
- Anonyymi
68 pistettä Sosionomin monimuoto Laurea. Ei taida riittää :/
- Anonyymi
Huh, luin että Laurean sosinomin verkko-opintoihin oli 30 hakijaa per opiskelupaikka :/ Itsellä 67 pistettä. Ei hyvä tässä kohtaa..
- Anonyymi
56! hain suuhygienistiksi. Vähän pelottaa millainen se seuraava vaihe on ja mahtaako edes päästä sinne asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
56! hain suuhygienistiksi. Vähän pelottaa millainen se seuraava vaihe on ja mahtaako edes päästä sinne asti?
Millainen oli ennakotehtävät ja itse valintakoe?
- Anonyymi
Olipa jännä juttu. Syksyllä sain paljon paremmat pisteet kuin nyt keväällä, vaikka mielestäni oli paljon helpompat alueet kuin syksyllä. Itselläni ei aika 90 min tahdo riittää. Huomasin, että joskus valitsemani vastaus oli siirtynyt väärään kohtaan. En tiedä johtuiko osaksi siitä. No, turhaa selitellä. Luotan kuitenkin, että minun kohdalkani kuului mennä näin.
- Anonyymi
Onko kukaan saanut valintakokeisiin kutsua tänään?
Onko täällä kukaan hakenut Saimian amk - fyssariksi?- Anonyymi
Itse sain kutsun röntgenhoitajan valintakokeisiin. Netissä luki että kutsut lähetetään sähköpostiin viikolla 19 eli nyt. Jos ei ole muualle kutsua tullut niin eikö kannata odotellakkaan?
- Anonyymi
Mä siis sain itse kutsun, mutta ajattelin onko muita kutsun saaneita :)
- Anonyymi
Hei, minä sain kutsun tänään sairaanhoitajan valintakokeisiin. Laurea AMK Tikkurila.
- Anonyymi
Onko kukaan saanut kutsua Pieksämäelle sosionomin pääsykokeisiin?
- Anonyymi
MINÄ! 😊
- Anonyymi
Millasetkohan laurean pääsykokeet on?
- Anonyymi
Laurean kokeet minuakin kiinnostaisi. Sosionomi.
- Anonyymi
Ouluun tulos ketään valintakokeeseen? Sosionomiksi
- Anonyymi
SAMK Fysioterapeutiksi.
Onko kutsut tulleet jo? - Anonyymi
Mistä näen metropolian pisterajat? Kutsua en saanut, mutta kiinnostaisi kuitenkin. Hain toimintaterapeutiksi monimuotolinjalle.
- Anonyymi
Tämän linkin takaa löytyy Metropolian alimmat hyväksytyt pisteet:
https://www.metropolia.fi/fileadmin/user_upload/Hakutoimisto/Kevät_2019/Soten_esivalintakokeen_alimmat_hyväksytyt_pistemäärät_K2019.pdf - Anonyymi
Tulikin liian pitkä osoite linkkiin.. copy/pasteta siis koko osoite.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101