Soteli 2019

Anonyymi

Olihan helpot matikat tehtävät tällä kertaa. Muista aiheista en oo niin varma :)

36

494

Vastaukset

• Niin oli! Miten sulla meni ennakko materiaalin suhteen? Onko joku käyttänyt aineistoa kokeessa? Itellä ei käynyt mielessäkään.

• Neljä väärin ennakoista. Koneella selailtiin kokeen aikana ja viitisen kertaa luin kaiken läpi. Yhteensä irtos 64pojoo :)

• Jos kokeet ovat turhan helpot, niin eihän se mikään seulonta olekaan. Turha valintakoe. Ei testaa mitään. Ei erota jyviä akanoista

• Kuinkahan nopeasti oma tulos julkaistaan?

• Jep! Samaa mietiskelen. Oma korkeakoulu oli ainakin viime vuonna julkaissut alimmat esivalintakoepisterajat toukokuun puolivälissä. Tulisikohan ilmoitus pääsykokeeseen pääsystä samoihin aikoihin?

• Mahtaakohan pisterajat kovasti nousta kun vaikutti olevan helpompi valintakoe kuin viime vuonna...Nopeasti laskettuna 60,5 pistettä.. Jännittää mahtaako riittää suuhygienistin varsinaisiin pääsykokeisiin 🤔

• Kertokaa nyt urpolle, miten tuo matikan yhtälö menee? Siis, kun luvusta x vähennetään 7 ja saatu erotus kerrotaan kolmella, saadaan tuloksi 237?

• 2. Kun luvusta x vähennetään luku 7 ja saatu erotus kerrotaan kolmella,
        saadaan tuloksi 237. Mikä on x?

(x-7)*3 =237
        3x-21=237
        3x=237+21
        3x=258 /3
        x=86

• ^Kiitos!!

• Matikat ok joo(hyvä), mutta se ennakkomateriaali oli kyllä niin kuivaa asiaa paria yksittäispoikkeusta lukuunottamatta, että en vaan kertakaikkiaan saanut itseäni perehtymään niihin. Tein sen osion viimeisenä, ja aika loppui lopulta kesken, paukutin parikyt viimeistä ihan randomilla josko onnetar olis suopea.
      Onneksi pistemääräni 48,8 pitäisi riittää apuvälineteknikon opintoihin..

• Paljonko saitte pisteitä? Erityisesti sosionomiksi hakijat. Pääsykoerajat kiinnostaisi kun vaihdellut aika lailla vuosittain

• 54 pistettä

• Sosionomiksi hain, 76,1 pistettä

• 59,2

• 55p ei ole tullut kutsua

• Onko vinkkiä missä pääsykoe matikkaa yms vois reenata? Sovellus? Kirja kirjastosta? Ihminen joka haaveilee uudesta ammatista ja viimeksi 03 valmistunut ja ei eläessään ole pääsykokeita tarvinut tehdä🤪tavoite kevään 2020 hakuun ja niinkin "helppo"ala kuin fysioterapeutti 😏 tässä kun ylimääräistä aikaa kun lasten kanssa kotona(hah)niin harjoitella. Kiitos Etukäteen jos jaksoit auttaa☺️

• Paljonko saitte pisteitä? Erityisesti suuhygienistiin hakijat. Ite sain 54 pistettä

• Ja mihin kaupunkiin haitte kouluun ? :)

• 68 pistettä Sosionomin monimuoto Laurea. Ei taida riittää :/

• Huh, luin että Laurean sosinomin verkko-opintoihin oli 30 hakijaa per opiskelupaikka :/ Itsellä 67 pistettä. Ei hyvä tässä kohtaa..

• 56! hain suuhygienistiksi. Vähän pelottaa millainen se seuraava vaihe on ja mahtaako edes päästä sinne asti?

• Anonyymi kirjoitti:

56! hain suuhygienistiksi. Vähän pelottaa millainen se seuraava vaihe on ja mahtaako edes päästä sinne asti?

Millainen oli ennakotehtävät ja itse valintakoe?

• Olipa jännä juttu. Syksyllä sain paljon paremmat pisteet kuin nyt keväällä, vaikka mielestäni oli paljon helpompat alueet kuin syksyllä. Itselläni ei aika 90 min tahdo riittää. Huomasin, että joskus valitsemani vastaus oli siirtynyt väärään kohtaan. En tiedä johtuiko osaksi siitä. No, turhaa selitellä. Luotan kuitenkin, että minun kohdalkani kuului mennä näin.

• Onko kukaan saanut valintakokeisiin kutsua tänään?
      Onko täällä kukaan hakenut Saimian amk - fyssariksi?

• Itse sain kutsun röntgenhoitajan valintakokeisiin. Netissä luki että kutsut lähetetään sähköpostiin viikolla 19 eli nyt. Jos ei ole muualle kutsua tullut niin eikö kannata odotellakkaan?

• Mä siis sain itse kutsun, mutta ajattelin onko muita kutsun saaneita :)

• Hei, minä sain kutsun tänään sairaanhoitajan valintakokeisiin. Laurea AMK Tikkurila.

• Onko kukaan saanut kutsua Pieksämäelle sosionomin pääsykokeisiin?

• MINÄ! 😊

• Millasetkohan laurean pääsykokeet on?

• Laurean kokeet minuakin kiinnostaisi. Sosionomi.

• Ouluun tulos ketään valintakokeeseen? Sosionomiksi

• SAMK Fysioterapeutiksi.
      Onko kutsut tulleet jo?

• Mistä näen metropolian pisterajat? Kutsua en saanut, mutta kiinnostaisi kuitenkin. Hain toimintaterapeutiksi monimuotolinjalle.

• Tulikin liian pitkä osoite linkkiin.. copy/pasteta siis koko osoite.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teltta-asuminen ympäri vuoden?

Miten teltassa asuminen onnistuisi Suomen olosuhteissa ympäri vuoden? Varmaan hyvät makuupussit ja ulkovaatteet pitäisi olla. Onko joku muukin kokeill
      Maailman menoa
      253
      3525
    2. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      29
      2173
    3. Tanelinrannassa tulipalo

Tanelinrannassa oli la-su välisenä yönä tulipalo, jossa menehtyi vajaa viisikymppinen pariskunta. Talo päältä päin ihan ok kunnossa, mutta palokunta s
      Seinäjoki
      18
      1531