Nyt se EU kieltää Ladan maahantuonnin!

Elikkäs syynä on tulevien EURO 7 päästönormien voimaantulo lähivuosina, joihin AvtoVAZ vastaa vetämällä mallinsa pois Euroopan markkinoilta!

Saksan maahantuoja toki varustaa 1000 autoa vuosittain vastaamaan tiukentuneita päästömääräyksiä, mutta tietenkin se tuntuu auton hinnassa.

Tuossapa nettiosoitetta uutista, josta voi lukea tämän suru uutisen :-(

https://autobild.fi/artikkeli/kuuma-uutinen-lada-poistumassa-lansieuroopasta-6.182.129941.f08f2939df

Ja nyt sitten ottamaan loppukiri Ladan ostotalkoissa! Nivaa on tarjolla Tampereella!

https://lada-auto.fi/uudet-autot-heti-ajoon/

19

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei EU kiellä Ladan maahantuontia, vaan EURO7 ylittävien autojen tuonnin, siinä on melkoinen ero. Kuka nyt oikeasti haluaa ostaa venäläisen kehnon auton? Ei ole kovasti lähtenyt Ladan tuonti lentoon, vaikka yksi maahantuoja sitä yritti, no eipä yllättänyt.

      • No joo, tiesin sen... Mutta tahdoin tehdä repäisevän nimimerkin, joka houkuttelee lukemaan =D

        Katsos kun on noita pakotteita, niin yritän mustamaalata EU:ta. Luulee lukija Ladankin kuuluvan pakote listalle XD

        Pisti meidän maaseudulla asuvien leivän kaitaiseksi kun lähti pakote sotaan joka hävitti maito- ja lihatuotteidemme viennin suurille markkinoille! Missä EU; siellä ongelma!

        No joo, ei näköjään nykyajan kermaperseille Lada kelpaa? On se kumma, kun halvin auto käyttää. Ei vaan tykätä ajella jäykkäalustaisella ja teknillisesti alkeellisella autolla?

        Maksetaan sitten itsensä kipeäksi rahoituslaitosten autoja käyttäen ja kalliissa merkkihuolloissa näyttäen... Voi hyvää päivää! Nykyajan kulutus hysteria!

        Neljää en vaihda! Lada Granta, maaseutuelämä, eukko ja 20wee Nokian halko 6110!

        Terveisin: 30-vuotias vastavirtaan soutaja.


      • Anonyymi

        Kukin tyylillään, mutta tuo sinun kateus on melkoista ja se taas on niin rumaa.


      • Anonyymi

        Ladan laatu ei valitettavasti ole paljon parempaa, kuin aiemminkaan. Samanlainen muovinen natisija. Alitehoinen moottori verrattuna moneen muuhun saman kokoluokan autoon nähden. Mikäli olet itse niin PA, että joudut hankkimaan auton rahoituksella, niin se ei tarkoita sitä, että kaikki tekevät niin. Itse ei tarvinnut uuden auton kohdalla tehdä niin. Oma vanha auto vaihdokiksi ja tilisiirrolla auton maksu.


      • Tuota... Ensimmäiselle kirjoittajalle vastaus, tarkoitatko että minä olen kateellinen? Kuule en ole kateellinen nykyajan digihärpäkkeiden ostajille vaan enemmän nauran että ihmiset ja yhteiskunta on mennyt kummaksi. Toisaalta inhoan kaikkea nykyaikaista. Nettiäkin käytän toisten koneilla, koska en tahdo olla netistä riippuvainen. Kyllä tieto löytää perille perinteisiäkin reittejä.

        Joo ja toiselle kuittia. Mitäs siihen sanot kun juuri sellaista nitisijää kuin Lada juuri tahdon käyttää? Jopa niin paljon, että iskin 13000€:n shekin omaa rahaa Super-Motor Oy:n tiskiin ja vaihdokin Ford Ecort -86:n luovarit. Piru vie sanoi myyjä ettei voi shekkiä lunastaa, kun lunastus maksaa?!

        Antoi sitten Grantan mulle ja päästi kotiin. Shekki piti perua kotikunnan pankissa ja maksaa suoraan Super-Motor Oy:n tilille. Tiskiltä käsin, luonnollisesti; koska minä en nettipankeja käytä.

        Moniko automyyjä olisi päästänyt ostajan matkaan ilman rahoja?! Minusta firma toiminta oli todella reilua ja takuukin on pelannut. Valoreleen lähettivät takuuseen, kun alkoi reistailla.

        Että nyt vaan Niva kaupoille, kun vielä voi.


      • Anonyymi
        HenriRönkkö kirjoitti:

        No joo, tiesin sen... Mutta tahdoin tehdä repäisevän nimimerkin, joka houkuttelee lukemaan =D

        Katsos kun on noita pakotteita, niin yritän mustamaalata EU:ta. Luulee lukija Ladankin kuuluvan pakote listalle XD

        Pisti meidän maaseudulla asuvien leivän kaitaiseksi kun lähti pakote sotaan joka hävitti maito- ja lihatuotteidemme viennin suurille markkinoille! Missä EU; siellä ongelma!

        No joo, ei näköjään nykyajan kermaperseille Lada kelpaa? On se kumma, kun halvin auto käyttää. Ei vaan tykätä ajella jäykkäalustaisella ja teknillisesti alkeellisella autolla?

        Maksetaan sitten itsensä kipeäksi rahoituslaitosten autoja käyttäen ja kalliissa merkkihuolloissa näyttäen... Voi hyvää päivää! Nykyajan kulutus hysteria!

        Neljää en vaihda! Lada Granta, maaseutuelämä, eukko ja 20wee Nokian halko 6110!

        Terveisin: 30-vuotias vastavirtaan soutaja.

        .....ovatko Lada Kalina, Granta ja Vesta jäykkäakselisia autoja......?


    • Anonyymi

      Eipä sitä Ladaa muutenkaan kovin hurjasti ole viime aikoina tuotu Suomeen.

    • Anonyymi

      Onko Lada tai Skoda, mitä väliä kun on valinnut luotettavimman eli Toyotan. Saksalaiset taas kotiinpäin kiskomassa. Ei haittaa!

      • Lada tai Skoda, tästä kun valitaan laadukkaampi niin se on ilman muuta Lada. Onhan se nyt ihan eri auto ja sen takuukin pidempi.


    • Anonyymi

      tuolta "halppikset" sivustoilta saa niitä "parempia" autoja halvalla. niissä vaan palaa vikavaloja enemmän kuin joulukuusessa eikä niitä saa katsastettua. elektroniikka on pettänyt lopullisesti. minun ladassa on öljynpaine ja latauksen merkkivalo. mihin minä muita valoja tarvitsen? (-:

    • Anonyymi

      Ladan maahantuonti lopetettu.
      Vain 3 Ladaa saatiin myytyä.
      Lada Niva neliveto maasturia on tuotu edelleenkin.

      • Kuules! Älä valehtele! Voit laittaa nollan tuon kolmosen perään, niin aletaan olla lähempänä totuutta...

        Trafin tilastoja joskus katselin, mutta se on hankalaa. Tuossa vuoden -17 myyntitilastoa poimittuna Autobildin ketjun avaavasta artikkelista!

        "Vuon­na 2017 Suo­mes­sa re­kis­te­röi­tiin seit­se­män Lada Gran­taa, kak­si Lada 2194 -mal­lia eli Ka­li­naa sekä kak­si Lada 4x4 Ur­ba­nia."

        Noista yksi Granta on minun ostamani sijoitus perinteisen autoilun tulevaisuuteen. Tiedä kuinka monta onnetonta härpäke autoilijaa pelastan teiden varsilta tulevien vuosi kymmenten aikana. Vetonaru aina valmiina. Saa sähköautot kyytiä lataus asemille yms. XD


      • Anonyymi

        Miksi Johan Bäckman ei nasuttele ja pullistele Ladan ratissa?

        Kysyn vaan.


      • Koska on kermaperse. Liian hyvään tottunut. Niinkuin liian moni nykyään.


      • Anonyymi
        HenriRönkkö kirjoitti:

        Kuules! Älä valehtele! Voit laittaa nollan tuon kolmosen perään, niin aletaan olla lähempänä totuutta...

        Trafin tilastoja joskus katselin, mutta se on hankalaa. Tuossa vuoden -17 myyntitilastoa poimittuna Autobildin ketjun avaavasta artikkelista!

        "Vuon­na 2017 Suo­mes­sa re­kis­te­röi­tiin seit­se­män Lada Gran­taa, kak­si Lada 2194 -mal­lia eli Ka­li­naa sekä kak­si Lada 4x4 Ur­ba­nia."

        Noista yksi Granta on minun ostamani sijoitus perinteisen autoilun tulevaisuuteen. Tiedä kuinka monta onnetonta härpäke autoilijaa pelastan teiden varsilta tulevien vuosi kymmenten aikana. Vetonaru aina valmiina. Saa sähköautot kyytiä lataus asemille yms. XD

        Odottelen automainoksia kertomaan autosta ilman mitään härpäkkeitä ja loputtomia valikkoja.
        Vain perusasiat pitää olla: Kunnon maavara, neliveto, hyvä lämmitys, vähäinen huollon tarve, yksinkertainen huoltaa kotonakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottelen automainoksia kertomaan autosta ilman mitään härpäkkeitä ja loputtomia valikkoja.
        Vain perusasiat pitää olla: Kunnon maavara, neliveto, hyvä lämmitys, vähäinen huollon tarve, yksinkertainen huoltaa kotonakin.

        Sitähän odottelet ja pitkään. Ehkä sinun pitää tyytyä reilusti yli 10 vuotiaisiin autoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän odottelet ja pitkään. Ehkä sinun pitää tyytyä reilusti yli 10 vuotiaisiin autoihin.

        Miten olisi Lada Niva, kun ei ole paljon ajoa ja on huonot talvitiet?


    • Anonyymi

      kun meillä täällä suomessa on satasen rajoitukset ja talvella ei sitäkään niin mitä hemmettiä minä teen autolla jossa on 220 hevosvoimaa ja vääntöä kuin veturissa?
      pikkupojat tietysti sellaisen tarvitsee että ehtivät nopeammin liikennevaloista. nopeammin seuraaviin punaisiin odottelemaan.
      minä kaipailen niitä yksinkertaisia, helposti huollettavia, halpoja, lämpimiä ja talvella kelillä kuin kelillä käynnistyviä ladoja!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe