Mistä saa ostettua/tilattua näitä Bob The Builder vaatteita? Huudossa niitä kaupataan (uusia) mutta mietin mistä muualta niitä voi ostaa,kun ei ole osunut silmään. Olisi kiva tietää hieman vaatteiden hintatasoa ennenkuin menee huutokaupasta niitä ostamaan.
MISTÄ PUUHA PETE VAATTEITA?
7
1980
Vastaukset
osta kangas tee itse tai teetä !
mut onhan noita paitoja ja housuja ollu kuvastoissa, anttila ja muut.- jonna
Heippa.Ostin pojalleni anttilasta Puuha Pete gollage paidan.Ei siellä ollut kuin kahta erilaista,mutta kuitenkin.Hinta taisi olla noin 20,00 euroa.Mielestäni se on aika kallis pelkästä paidasta,mutta nehän on kaalliita ns.merkki vaatteet.
- puuha p ainakin näistä
niitä Tokmanni nimisestä liikkeestä niitä on täällä itä-suomessa, luulen että ns. maximakasiineissa saattaisi olla ja nämä myyvät kyllä anttilan vaatteita niin että anttiloista kannattaisi kysellä jos haluaa uusia myös
- Anni
City Market ja Tarjoustalo ainakin myyvät Puuha Pete vaatteita !!!
- Moona
no ainakin kannelmäen (helsinki)prismasta löytyy,niin ja onhan niitä varmasti muissakin Prismoissa!(mutta sieltä ainakin just ostin,ja suht,edullisiakin!)..ja oli viel muutamaa mallii puuha-pete asua(=housut&pitkähihanen)alennuksessa 10€ tosi hyvä tarjous,vai mitä??!!
- tenavalinna
Nykyisin saa nettikaupasta:
www.tenavalinna.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711053Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7910218- 474271
- 243972
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353766Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573659No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413503Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni83476- 533193
- 422915