Mistä saa ostettua/tilattua näitä Bob The Builder vaatteita? Huudossa niitä kaupataan (uusia) mutta mietin mistä muualta niitä voi ostaa,kun ei ole osunut silmään. Olisi kiva tietää hieman vaatteiden hintatasoa ennenkuin menee huutokaupasta niitä ostamaan.
MISTÄ PUUHA PETE VAATTEITA?
7
1930
Vastaukset
osta kangas tee itse tai teetä !
mut onhan noita paitoja ja housuja ollu kuvastoissa, anttila ja muut.- jonna
Heippa.Ostin pojalleni anttilasta Puuha Pete gollage paidan.Ei siellä ollut kuin kahta erilaista,mutta kuitenkin.Hinta taisi olla noin 20,00 euroa.Mielestäni se on aika kallis pelkästä paidasta,mutta nehän on kaalliita ns.merkki vaatteet.
- puuha p ainakin näistä
niitä Tokmanni nimisestä liikkeestä niitä on täällä itä-suomessa, luulen että ns. maximakasiineissa saattaisi olla ja nämä myyvät kyllä anttilan vaatteita niin että anttiloista kannattaisi kysellä jos haluaa uusia myös
- Anni
City Market ja Tarjoustalo ainakin myyvät Puuha Pete vaatteita !!!
- Moona
no ainakin kannelmäen (helsinki)prismasta löytyy,niin ja onhan niitä varmasti muissakin Prismoissa!(mutta sieltä ainakin just ostin,ja suht,edullisiakin!)..ja oli viel muutamaa mallii puuha-pete asua(=housut&pitkähihanen)alennuksessa 10€ tosi hyvä tarjous,vai mitä??!!
- tenavalinna
Nykyisin saa nettikaupasta:
www.tenavalinna.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683