Voiko poliisi käyttää etälamauttimia noihin jumputtajiin
Jumputi jumputi
6
93
Vastaukset
- Anonyymi
tai sitten niihin satoihin polkupyörälijöihin jotka eivät välitä liikennesäännöistä/itsestään....muuten mitä se lamautin auttaa jos ukko istuu auton sisäs...oot kattonu liikaa teeveetä
- Anonyymi
Nehän on kesällä luu ulkona auton ovesta sen mielipuolisen jumputtamisen lisäksi
- Anonyymi
kuka ny enää ajaa luu pihalla ku on ilmastoidut vehkeet ? riittää niille kai että se hirvee boooommm kuuluu ulos..ite istuvat tulpat korvis sisällä kato kun urpoja ovat...sitte parkissa kaikilla luukut auki ja sterkat täysiiiiiiiii
- Anonyymi
Tämä Jumputin kuuluu Suomalaiseen perinteeseen.
Jokainen nuori elää aikakauttaan.Antakaa elää.- Anonyymi
Ei saa elää pitää saada etälamautin iskuja zzzäätt
- Anonyymi
Tämän vuosituhannen alkuvuosilla syntyneillä on tutkimusten mukaan huomattavasti enemmän kusta päässä kuin heidän vanhemmillaan.
laittaisin tähä linkin tutkimukseen, mutta kun en enää löytänyt sitä, ehkä liian vähän itsellä sitä keltaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773