Entä jos tietäisit

Anonyymi

Kirjoitan sinulle, sinulle, joka saat sydämeni liikkeelle. Kauneimmalleni.
Oletko ajatellut mitä se on, se, mitä minä sinulle kerron? Osaatko selittää?
Istun usein ja kyselen itseltäni, tai haluaisin kysyä sinulta. Tämän yhden.
Mitä sanoisit jos vain saisit tietää, kuinka paljon sinua rakastan?

Ymmärrätkö, voitko käsittää? Sitä kyllä toivoisin, mutta miten se tapahtuu.
Se, mitä sinulle kerron, ei sitä voi sanoiksi pukea. Sanat käyvät ahtaaksi.
Istut jossakin, mahdatko aavistaa. Mitä maailmassasi, mitä sydämesi sanoo?
Minulla on sinulle kysymys. Voitko käsittää kuinka paljon sinua rakastan?

87

89

Vastaukset 87

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin ehkä jos kertoisit

• Anonyymi

Mitä jos hän istuu ja miettii sinusta aivan samoin.

Totuus on tarua ihmeellisempää.

• Anonyymi

Niin on. Onko rakkauskin tarua ihmeellisempää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Onko rakkauskin tarua ihmeellisempää?

Ehkä se on. Rakkaus ylittää ajan ja avaruuden.
        -Interstellar-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se on. Rakkaus ylittää ajan ja avaruuden.
        -Interstellar-

Jospa se ylittäisi myös kaikki rajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa se ylittäisi myös kaikki rajat.

Omalla kohdallani ylittää.

• Anonyymi

Tälläiset sanat saavat uskomaan maailman kauneuteen. Kiitos.

• Anonyymi

Mietin itse monesti miten tunteet on voineet kasvaa näin isoksi pelkällä katseella ja tavallisella työkavereiden vuorovaikutuksella. Aiemmin tunteet on leimahtaneet voimakkaasti vasta läheisyydestä, pitkistä kahdenkeskisistä keskusteluista, suutelusta, iholla olosta ja rakastelusta. Samoin toinen on tuntunut tutulta paljon pidemmän tutustumisen jälkeen.

Hänen tutustui ihmisenä ja arvosti kollegana. Siinä ei ikä ollut merkityksellinen asia. Tunteet yritin aika pitkään kieltää myös itseltäni, johtuen omasta elämäntilanteesta ei iästä. Sitten kun tajusin, että tämä nyt vaan on rakkautta ja vielä vahvaa rakkautta, niin sitten vasta aloin ekaa kerta huomioin ikäeron. Seurustelukumppanini on aina olleet samana vuonna syntyneitä tai vähän vanhempia.

Toisaalta, jo muu tärkeämpi kohtaa, on ulkoiset asiat kuten ikä, ulkonäkö, status, omaisuus, koulutus yms. ihan sama osastoa. Oikeanlaisen ihmisen löytäminen, johon syttyy vahvat tunteet, ei vaan ole niin helppo löytää. Se joku taas ikävöi ;-)

• Anonyymi

Kauanko oot ollu hänen kollega? Paljonko ikäeroa?

• Anonyymi

Hienosti kirjoitat kaivatustasi.

• Anonyymi

Minulle kävi samoin 2017 lähdin karkuun, tai luulin lähteväni. Eihän ne tunteet ole vieläkään kadonneet. Päivittäin ajatuksissani J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko oot ollu hänen kollega? Paljonko ikäeroa?

Hän on 10 v nuorempi. En tiedä haluaako hän, että sanon tarkasti, jos täällä olisi. Hän ei ole ikäänsä tosin kertonut töissä, joten muut ei sitä välttämättä tiedä. Näin syntymävuoden kerran ruudulla nopeasti (niin nopeasti etten ole varma näinkö oikein). Reaktioni oli ”no huh huh, mutta onneksi ei sentään enempää” ;-) En tosiaankaan ole koskaan ollut nuoriin miehiin päin. Iästään huolimatta hän on yllättävän kypsä henkisesti (tai sitten itse olen vähemmän kypsä) eikä hän ulkonäöstä huolimatta tunnu pikkupojalta vaan mieheltä :-)

Ensi ”kontakti” oli kun hän kävi Linked’n profiilissani n. 1.5v sitten. En tiedä muistaako hän käyneensä. Minäpä muistan ;-) Kollegoita meistä tuli myöhemmin ja muistan toisenkin Linked’n vierailun paljon myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kävi samoin 2017 lähdin karkuun, tai luulin lähteväni. Eihän ne tunteet ole vieläkään kadonneet. Päivittäin ajatuksissani J

Eikö olisi aika sitten lopettaa jo tuo karkumatka?

• Anonyymi

OLisi jos vaan uskaltaisin ottaa yhteyttä. Enää kun ei nähdä lainkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OLisi jos vaan uskaltaisin ottaa yhteyttä. Enää kun ei nähdä lainkaan

Kerran se vaan kirpaisee. Voihan se sitä paitsi olla, että sinä olet vastaavasti ollut kaipaamasi ajatuksissa päivittäin myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran se vaan kirpaisee. Voihan se sitä paitsi olla, että sinä olet vastaavasti ollut kaipaamasi ajatuksissa päivittäin myös.

En usko että niin olisi. Viimeisen kerran jälkeen kun puhuttiin taisin pyytää että hän olisi yhteydessä, jos jotakin mieleen tulisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että niin olisi. Viimeisen kerran jälkeen kun puhuttiin taisin pyytää että hän olisi yhteydessä, jos jotakin mieleen tulisi

"taisin pyytää" Eli et oikeastaan ole varma miten se jäi. Ethän sinä itsekään ole ottanut yhteyttä vaikka olet kaivannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"taisin pyytää" Eli et oikeastaan ole varma miten se jäi. Ethän sinä itsekään ole ottanut yhteyttä vaikka olet kaivannut?

Niin no pyysin kyllä. Silloin se valinta jäi hänelle. Eikä sen myötä ole mitään kuulunut. Pari kertaa vilaukselta näimme ja sekin jäi vain pikaisen moikkauksen tasolle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no pyysin kyllä. Silloin se valinta jäi hänelle. Eikä sen myötä ole mitään kuulunut. Pari kertaa vilaukselta näimme ja sekin jäi vain pikaisen moikkauksen tasolle

Jätitkö hänelle silloin viimeksi puhuessanne sellaisen kuvan, että hän on päivittäin ajatuksissasi ja että tunteesi häntä kohtaan vaikuttavat olevan aika pysyviä? Jos et, niin hänhän voi luulla, ettet todellakaan kaipaa häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätitkö hänelle silloin viimeksi puhuessanne sellaisen kuvan, että hän on päivittäin ajatuksissasi ja että tunteesi häntä kohtaan vaikuttavat olevan aika pysyviä? Jos et, niin hänhän voi luulla, ettet todellakaan kaipaa häntä.

Niin no voi olla. Kuitenkin hän sanoi että hälle tulisi ikävä. Ei ehkä sittenkään tullut, tai ainakin näin luulen koska ei ole mitään kuulunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no voi olla. Kuitenkin hän sanoi että hälle tulisi ikävä. Ei ehkä sittenkään tullut, tai ainakin näin luulen koska ei ole mitään kuulunut

Voi hänellä silti ikävä olla. Ei vaan ole ehkä antanut kuulua itsestään jos jätit hänet siihen luuloon, ettet häntä kaipaile.

• Anonyymi

Se varmaan jää ikuiseksi arvoitukseksi. Valitettavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmaan jää ikuiseksi arvoitukseksi. Valitettavasti.

Sanoit tuossa ylempänä, että "jos vaan uskaltaisin ottaa yhteyttä". Mitä pelkäät?

Sitä. että hänellä ei olekaan tarpeeksi tunteita sinua kohtaan?
        Sitä. että hänellä on liikaa tunteita sinua kohtaan?
        Sitä. että sinulla ei sitten olekaan tarpeeksi tunteita häntä kohtaan?
        Sitä. että sinulla on liikaa tunteita häntä kohtaan?

Aika mielenkiintoista olisi törmätä s24 rakkaus ja rakastaminen -palstalla oman kaivattunsa kanssa niin, että molemmat kaipaavat tosiasiassa toisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoit tuossa ylempänä, että "jos vaan uskaltaisin ottaa yhteyttä". Mitä pelkäät?

Sitä. että hänellä ei olekaan tarpeeksi tunteita sinua kohtaan?
        Sitä. että hänellä on liikaa tunteita sinua kohtaan?
        Sitä. että sinulla ei sitten olekaan tarpeeksi tunteita häntä kohtaan?
        Sitä. että sinulla on liikaa tunteita häntä kohtaan?

Aika mielenkiintoista olisi törmätä s24 rakkaus ja rakastaminen -palstalla oman kaivattunsa kanssa niin, että molemmat kaipaavat tosiasiassa toisiaan.

Noista vaihtoehdoista tuo ensimmäinen. Koska uskon että jos jotain olisi hän olisi sen pystynyt sanomaan. Enkä kyllä usko että hän ikinä tällä palstalla olisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noista vaihtoehdoista tuo ensimmäinen. Koska uskon että jos jotain olisi hän olisi sen pystynyt sanomaan. Enkä kyllä usko että hän ikinä tällä palstalla olisi

Ihan yhtä vaikea minun on uskoa, että minun kaipaamani olisi täällä, mutta ei se mahdotonta ole, kun ottaa kaikki asiat huomioon. Kumpikin on varovainen yhteydenoton suhteen. Kunnioitus toista kohtaan ja lisäksi oma ylpeys yhdistettynä epävarmuuteen siitä, mitä toinen ajattelee mielessään. Noista asioista voi aivan hyvin olla molempien kohdalla tehty tämä olotila, eipä siinä muuta tuon inhimillisen cocktailin jälkeen tarvita siihen, että tilanne on se mikä se nyt on.

Ylemmistä vaihtoehdoista ensimmäinen minullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yhtä vaikea minun on uskoa, että minun kaipaamani olisi täällä, mutta ei se mahdotonta ole, kun ottaa kaikki asiat huomioon. Kumpikin on varovainen yhteydenoton suhteen. Kunnioitus toista kohtaan ja lisäksi oma ylpeys yhdistettynä epävarmuuteen siitä, mitä toinen ajattelee mielessään. Noista asioista voi aivan hyvin olla molempien kohdalla tehty tämä olotila, eipä siinä muuta tuon inhimillisen cocktailin jälkeen tarvita siihen, että tilanne on se mikä se nyt on.

Ylemmistä vaihtoehdoista ensimmäinen minullakin.

Ylpeys. Niin en tässä hänen ja minun kuvitellussa suhteessa näe tuota. On juuri niin kuin sanoitkin, epävarmuutta. Ja kasvanut mittakaavaan pelko. Tuhoutumisen pelko. Kuulostaako miltä?!?

• Anonyymi

Voi rakas. Ole rauhassa. Ei ole mitään hätää. Kaikki on hyvin. Sulla on kaikki todella hyvin.
        Hellä halaus aamuun. Olet tärkeä ja rakas.
        Ja näen sussa valon, kirkkaan voimistuvan valon. Olet muuttumassa valoksi. Palamista. Luota siihen. Usko, se tapahtuu jo. Siksi suhun sattuu. Mutta ei ole hätää. Kaikki on hyvin. Anna sen vaan tapahtua, palamisen. Pidän sua kädestä ja oon lähellä. Vaikka lintuna, aina.

• Anonyymi

Onko aloitus naiselta miehelle vai?

• Anonyymi

Sanoisin omalleni että minäkin rakastan sinua, olen rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Ja että olet upea mies.

• Anonyymi

Näytä minulle, miten paljon rakastat. Sitä toivoisin.

• Anonyymi

Näytä minulle tosiaan, miten paljon rakastat. Vaikken järjen tasolla ymmärräkään sitä, miten voit rakastaa juuri minua.
        Ja sanoisin, että minä rakastan sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä minulle tosiaan, miten paljon rakastat. Vaikken järjen tasolla ymmärräkään sitä, miten voit rakastaa juuri minua.
        Ja sanoisin, että minä rakastan sinua.

Miksi et voi ymmärtää että olisit rakastettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voi ymmärtää että olisit rakastettu?

Siis kyllähän minä sen tavallaan ymmärrän, mutta kun maailma on täynnä kauniimpia, näyttävämpiä, nuorempia.. Vähän ihmettelen, mutta eihän tuo sinänsä minua tietenkään haittaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kyllähän minä sen tavallaan ymmärrän, mutta kun maailma on täynnä kauniimpia, näyttävämpiä, nuorempia.. Vähän ihmettelen, mutta eihän tuo sinänsä minua tietenkään haittaa :)

On siinä muutakin kuin kauneus, joka voi koskettaa syvältä. Persoona esim. Mun kaivattuni on kokonaisuudessaan aivan uskomaton pakkaus, kaikki hänessä natsaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneus ei ole ainakaan itsellä minkäänlainen kriteeri tunteille, enkä ihannoi nuoruuttakaan. Tunteideni kohde tosin on mielestäni kaikista kaunein, ihanin ja näyttävin. Ja kun joku kolahtaa niin se vaan kolahtaa, ei sitä järjellä selitetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneus ei ole ainakaan itsellä minkäänlainen kriteeri tunteille, enkä ihannoi nuoruuttakaan. Tunteideni kohde tosin on mielestäni kaikista kaunein, ihanin ja näyttävin. Ja kun joku kolahtaa niin se vaan kolahtaa, ei sitä järjellä selitetä.

Nätisti kirjoitit. Niinhän minäkin ajattelen tai yritän ajatella ,ettei esim. iällä olisi väliä, mutta kun oikeassa elämässä on kuitenkin niin, että huomattavasti nuoremmat naiset näyttävät kiinnostavan kumppaneiksi. Vähän vaikeaa siinä tilanteessa on kuvitella sitten, että minä vanhempana naisena kelpaisin, vaikka miten mukava tms. olisin.

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus, täynnä hyvyyttä. Hyvin mielin nukkumaan, kelle sitten onkaan osoitettu.

• Olen usein miettinyt miltä tuntuisi kuulla olevansa tärkeä ja rakastettu. Olen ollut kiinnostunut, ihastunut, rakastunutkin, ja kertonut siitä sanoin, mutta en ole saanut rakkautta takaisin. Miten reagoisin jos joku, josta välitän, välittäisi minustakin? Ei sitä voi ennustaa. Kuvailla ennakolta tunnetta, jota ei ole kokenut. Mutta haluaisin tietää.

• Anonyymi

Minullakin on suuri kaipaus, ikävä tiettyä naista kohtaan. Ongelma on vaan että en tiedä missä hän on ja toisin päin... kunpa löytäisin tai saisin jotenkin yhteyttä vaikka vaan vaihtaa kuulumisia.. auttaisi sekin jossain määrin.... Millä suunnnalla suomea kaipailee nainen vuosimallia 86. Tavattiin alunperin suomi24 tai kissin chatissä... siitä on jo niiin monta vuotta että en enää jaksa muistaa.....

• Anonyymi

Voin käsittää, koska rakastan myös paljon.

• Anonyymi

Aloittaja, mitä kuuluu?

• Anonyymi

Normaalia elämää. Ei niin hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalia elämää. Ei niin hyvää.

Miksi ei niin hyvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei niin hyvää?

Minä siis kyselin tuossa yllä myös tämän hetkisiä kuulumisia. Vähän harmittaa, kun kaikki ovat nykyisin tällä palstalla anonyymejä ilman nimimerkkiä. Minulla on tunne sinusta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä siis kyselin tuossa yllä myös tämän hetkisiä kuulumisia. Vähän harmittaa, kun kaikki ovat nykyisin tällä palstalla anonyymejä ilman nimimerkkiä. Minulla on tunne sinusta...

Ok. Hyvä jos osuu kohdalleen, ja molemminpuolisesti. Kirjoituksestani huokuu varmaan jotakin siitä, mitä minulle kuuluu. Se pätee tänäänkin. Kaipaus, tyhjä täyttymätön lovi ja paikka vierelläni ja etenkin sydämessäni. Se on jotakin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Hyvä jos osuu kohdalleen, ja molemminpuolisesti. Kirjoituksestani huokuu varmaan jotakin siitä, mitä minulle kuuluu. Se pätee tänäänkin. Kaipaus, tyhjä täyttymätön lovi ja paikka vierelläni ja etenkin sydämessäni. Se on jotakin....

Tiedän.
        Mutta kun sinun vierellä ei ole tyhjää paikkaa, tiedämme senkin molemmat.
        Välillä tuntuu, että tulen hulluksi tämän tunteeni kanssa. Kun tätä on jatkunut ja jatkunut, eikä tämä tunne häviä mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän.
        Mutta kun sinun vierellä ei ole tyhjää paikkaa, tiedämme senkin molemmat.
        Välillä tuntuu, että tulen hulluksi tämän tunteeni kanssa. Kun tätä on jatkunut ja jatkunut, eikä tämä tunne häviä mihinkään.

Jospa siihen löytyisi ratkaisu. Tapahtuisi ihme, sellainen ihme, jota ei yleensä tapahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa siihen löytyisi ratkaisu. Tapahtuisi ihme, sellainen ihme, jota ei yleensä tapahdu.

Toivoa voi aina kaikenlaista, mutten tiedä noista ihmeistä..

Nyt täytyy lähteä nukkumaan, en jaksa muuten huomista työpäivää. Vähän raskaita päiviä ollut vuoden aikana..
        Hyvää yötä Sinulle!!! toivoo 1-2-3-4-5-S-I

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoa voi aina kaikenlaista, mutten tiedä noista ihmeistä..

Nyt täytyy lähteä nukkumaan, en jaksa muuten huomista työpäivää. Vähän raskaita päiviä ollut vuoden aikana..
        Hyvää yötä Sinulle!!! toivoo 1-2-3-4-5-S-I

Kuin myös, hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin myös, hyvää yötä!

Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Itselläni meni taas valvomiseksi toissayö, kun mietin kaikkea... Viime yönä nukuinkin sitten jo paremmin, onneksi. Nukkumisen kanssa on ollut vähän ongelmia viime vuodet ja sehän näkyy sitten jaksamisessa päivisin.
        Kai sinäkin maltat pitää vapaata vappuna? Ilman överikännejä kuitenkin?:)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sait nukuttua hyvin. Itselläni meni taas valvomiseksi toissayö, kun mietin kaikkea... Viime yönä nukuinkin sitten jo paremmin, onneksi. Nukkumisen kanssa on ollut vähän ongelmia viime vuodet ja sehän näkyy sitten jaksamisessa päivisin.
        Kai sinäkin maltat pitää vapaata vappuna? Ilman överikännejä kuitenkin?:)))

Kohtuu hyvin nukuin, mutta hommia on vappuna. Överikännäys ei kuulu tapoihini, eikä kännäys muutenkaan. Jatketaan tästä eli kaikkea hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtuu hyvin nukuin, mutta hommia on vappuna. Överikännäys ei kuulu tapoihini, eikä kännäys muutenkaan. Jatketaan tästä eli kaikkea hyvää.

Hyvä juttu, jos et kännäile. Itse otan silloin tällöin sen verran, että rentoudun, mutta ei niin paljoa, että tulisi krapulaa tai tekisin jotain ihan tyhmää. Olen elämässäni kokenut vain muutaman kerran krapulan huonoine oloineen ja ne kerrat riittikin :)
        Jatketaan.

• Anonyymi

Tuo kirjoitus osuu kyllä. En itse pystyisi kirjoittamaan mitään noin kaunista❤

• Ei elämästä selviä hengissä, eikä elämässä voi koskaan olla 100% varma mistään, kuin epävarmuudesta.

varsinkaan täällä palstalla =) kuvitukset ja luulot ovat kaikilla valloillaan!!!

• Anonyymi

Niinpä.

• Anonyymi

Onko aloitus miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Naiselle tämä menee.

• Anonyymi

Jos tämä on ainoa paikka kertoa hänelle niin ei hän tule asiaa koskaan tietämään eikä ymmärtämään.
      Sääli.

• Anonyymi

Millaiselle naiselle? Jokainen meistä varmasti haluaisi omia tämän.

• Anonyymi

Upea on nainen, jota ajattelen kun kirjoitan. Kaunis on muotonsa, hienot piirteensä, huumaava läsnäolonsa, kiehtova luonteensa ja hymynsä valloittaa. Hänen edessään minut riisutaan aseista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upea on nainen, jota ajattelen kun kirjoitan. Kaunis on muotonsa, hienot piirteensä, huumaava läsnäolonsa, kiehtova luonteensa ja hymynsä valloittaa. Hänen edessään minut riisutaan aseista.

Tuskin hän itse tietää olevansa sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin hän itse tietää olevansa sellainen.

En ole varma tietääkö, miltä silmissäni näyttää ja miten hänet koen. Hänen olisi hyvä tietää, arvannee jotakin. Kalliimpaa elämäni sulostuttajaa saa etsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta miten kirjoitat hänestä. Missä näet häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän nyt "vähän" liioittele?! Upea, kaunis, hienopiirteinen, huumaava, kiehtova ja vielä hymykin löytyy :) Jotain rajaa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän nyt "vähän" liioittele?! Upea, kaunis, hienopiirteinen, huumaava, kiehtova ja vielä hymykin löytyy :) Jotain rajaa.....

En mielestäni. Voi olla että olen hänen pauloissaan aika pahasti. Näkeehän sen tekstistä. Mutta mielestäni se on naiseni lumovoimassa joka todellakin on tyrmäävä. Olen nytkin kuin toisessa maailmassa häntä ajatellessani enkä taida toipua.

• Anonyymi

Kauniisti aloittaja kirjoittanut kaivatustaan❣️
      Pitäisiköhän sinun antaa joitakin tunnisteita vielä kaivatustasi, jotta hänen olisi helpompi tunnistaa itsensä. Varmasti olisi onnellinen, jos viestisi tavoittaisi hänet❣️

• Anonyymi

Hän on sutjakka ja hillitysti käyttäytyvä nainen. Sopiva kaikin tavoin.

• Anonyymi

Onko tapaamisestanne minkä aikaa?

• Anonyymi

Toisaalta, jos olen lainkaan jäljillä, niin hän ei ehkä ole sellainen hupsu romantikko kuten minä, joka elän välillä tai paremminkin koko ajan pää pilvessä. Tämä ei ole moite hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta, jos olen lainkaan jäljillä, niin hän ei ehkä ole sellainen hupsu romantikko kuten minä, joka elän välillä tai paremminkin koko ajan pää pilvessä. Tämä ei ole moite hänestä.

Milloin näit hänet viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin näit hänet viimeksi?

Mitähän tuosta olisi kulunut? Hän muistaa sen hyvin, ja senkin mistä keskustelimme. Mukavia ulkoilman juttuja, sanotaanko näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän tuosta olisi kulunut? Hän muistaa sen hyvin, ja senkin mistä keskustelimme. Mukavia ulkoilman juttuja, sanotaanko näin.

Mistä tiedät, että hän muistaa keskustelunne?

• Anonyymi

Ilta-auringosta?

• Anonyymi

Joskus salaa unelmoi, mutta arki on ankaraa.

• Anonyymi

Niinpä. Aloittaja-mies lienee kuitenkin varattu.

• Anonyymi

En usko että tuleva mieheni on täällä missään. Kunhan vaan aikaani kulutan.

• Anonyymi

Kunpa tietäisinkin mitä eräs minusta miettii....

• Anonyymi

Nainen vai mies?

• Anonyymi

Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen vai mies?

Mies olen ja mietin siis mitä eräs nainen minusta miettii....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies olen ja mietin siis mitä eräs nainen minusta miettii....

Olen nainen ja mietin samaa eräästä miehestä. Helvettiä tää kärvistely.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja mietin samaa eräästä miehestä. Helvettiä tää kärvistely.

Olen ihan samaa mieltä. Mutta eipä kärvistely tietenkään lopu, ennen kuin toinen kertoo mitä mielessä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan samaa mieltä. Mutta eipä kärvistely tietenkään lopu, ennen kuin toinen kertoo mitä mielessä on.

Niin. Sen jolle se on helpompaa pitäisi aloittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Sen jolle se on helpompaa pitäisi aloittaa.

Samaa mieltä olen tuostakin. Luonnollisesti noinhan se on. Minun tapauksessani minä en ole se, jonka on helpompi aloittaa.

• Anonyymi

Samat sanat.

• Anonyymi

Tule, kysy ja kerro. Haluan kuulla. Minullakin olisi kerrottavaa. Suusta vain sattuu tulemaan aina kaikkea muuta.

• Anonyymi

Jaahas, tulipa luettua tällainenkin ketju. Selvisi ainakin se, miksi S-nainen niin vahvasti uskoo nuoremman kollegansa (jolta on saanut pakit kahdesti) olevan häneen lääpällään: koska mies on joskus käynyt hänen LinkedIn-profiilissaan...........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68