Onko muita ketkä olette hakeneet kyseiseen koulutukseen tänä keväänä? Onko jollain tietoa, minkälaisia ovat aiemmat pääsykokeet olleet? Itse olen ekaa kertaa hakemassa.
Samk, Kuntoutuksen ohjaaja
25
2441
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjallinen koe, jossa kirjoitetaan essee annetun aineiston pohjalta ja sitten yksilöhaastattelu.
- Anonyymi
Kiitos :)
- Anonyymi
Mä haen myös nyt ekaa kertaa. Minkälainen mahtaa tuo ennakkotehtävä olla.
- Anonyymi
Minäkin hain koulutukseen. Olis tosiaan kiva tietää tulevasta kokeesta enemmän. Ajattelin lukea kuntoutuksen käsitteitä ym ennen koetta.
- Anonyymi
Onko jo ennakkotehtävät julkaistu?
- Anonyymi
Ei ole vielä tullut ainakaan mulle.
- Anonyymi
Oletteko tehneet jo ennakkotehtävän? Mulla vielä kesken..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko tehneet jo ennakkotehtävän? Mulla vielä kesken..
Olen aloittanut tehtävää, mutta vielä pitää viimeistellä ja hioa loppuun.
- Anonyymi
No nyt on tehtävä tehty ja palautettu!
- Anonyymi
Hyvä hyvä :)
- Anonyymi
Miten meni valintakoe?
Väittämät ja yhdistämistehtävä menivät mulla ok, mutta esseen kirjoittaminen ei ihan sujunut :/ hyvin olisi pitänyt mennä kaiken, jotta valituksi pääsisi.- Anonyymi
Välillä tuntuu että meni ihan hyvin, mutta sitten taas mietin, että riittääkö edes se "ihan hyvä"? Essee oli mullekin se pahin osio, en tiedä oliko tarpeeks selkeä eikä ollut aikaa hioa loppuun. Luin ennen koetta kuntoutuksen määritelmiä ja osa-alueita, mistä oli kyllä kokeessa hyötyä.
- Anonyymi
Oli vaikea koe
- Anonyymi
Miten kävi? Mulla ei onnistunut.
- Anonyymi
Mä pääsin.
- Anonyymi
Niin minäkin!
- Anonyymi
Olisi kiva tutustua etukäteen.
- Anonyymi
👍🏻 Onnea! ☺️
- Anonyymi
Hei, paljonko teillä oli pisteet? Koodin kautta näkyi.
- Anonyymi
Koodin?
- Anonyymi
Ollessasi kirjautuneena opintopolkuun laittat toiseen selaimeen https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications Sieltä tulee koodi :) Koodi sisältää kaikenlaista, myös kohdan "pisteet" Samkin koulutukseen.
- Anonyymi
55 pistettä
- Anonyymi
Hei! Oletteko ottaneet selvää, onko teidän mahdollista saada opiskeluun tukea (kela/aikuisopintorahasto yms)? Itse jonotan vielä varasijoilla, mutta mietin jo näitä asioita.
- Anonyymi
Kelan opintotukea voi saada ja omasta työtilanteesta ja - historiasta riippuen aikuiskoulutustukea.
- Anonyymi
Hei! Te jotka pääsitte Poriin opiskelemaan, millaista ollut, minkälaiset opettajat, onko laadukas koulu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019