Samk, Kuntoutuksen ohjaaja

Anonyymi

Onko muita ketkä olette hakeneet kyseiseen koulutukseen tänä keväänä? Onko jollain tietoa, minkälaisia ovat aiemmat pääsykokeet olleet? Itse olen ekaa kertaa hakemassa.

24

<50

Vastaukset

• Kirjallinen koe, jossa kirjoitetaan essee annetun aineiston pohjalta ja sitten yksilöhaastattelu.

• Kiitos :)

• Mä haen myös nyt ekaa kertaa. Minkälainen mahtaa tuo ennakkotehtävä olla.

• Minäkin hain koulutukseen. Olis tosiaan kiva tietää tulevasta kokeesta enemmän. Ajattelin lukea kuntoutuksen käsitteitä ym ennen koetta.

• Onko jo ennakkotehtävät julkaistu?

• Ei ole vielä tullut ainakaan mulle.

• Oletteko tehneet jo ennakkotehtävän? Mulla vielä kesken..

• Anonyymi kirjoitti:

Oletteko tehneet jo ennakkotehtävän? Mulla vielä kesken..

Olen aloittanut tehtävää, mutta vielä pitää viimeistellä ja hioa loppuun.

• No nyt on tehtävä tehty ja palautettu!

• Hyvä hyvä :)

• Miten meni valintakoe?
    Väittämät ja yhdistämistehtävä menivät mulla ok, mutta esseen kirjoittaminen ei ihan sujunut :/ hyvin olisi pitänyt mennä kaiken, jotta valituksi pääsisi.

• Välillä tuntuu että meni ihan hyvin, mutta sitten taas mietin, että riittääkö edes se "ihan hyvä"? Essee oli mullekin se pahin osio, en tiedä oliko tarpeeks selkeä eikä ollut aikaa hioa loppuun. Luin ennen koetta kuntoutuksen määritelmiä ja osa-alueita, mistä oli kyllä kokeessa hyötyä.

• Oli vaikea koe

• Miten kävi? Mulla ei onnistunut.

• Mä pääsin.

• Niin minäkin!

• Olisi kiva tutustua etukäteen.

• 👍🏻 Onnea! ☺️

• Hei, paljonko teillä oli pisteet? Koodin kautta näkyi.

• Koodin?

• 55 pistettä

• Hei! Oletteko ottaneet selvää, onko teidän mahdollista saada opiskeluun tukea (kela/aikuisopintorahasto yms)? Itse jonotan vielä varasijoilla, mutta mietin jo näitä asioita.

• Kelan opintotukea voi saada ja omasta työtilanteesta ja - historiasta riippuen aikuiskoulutustukea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.