Uusi harrastus

Anonyymi

Täällä käyvät naiset toistensa kimppuun.

Suosittelen uutta harrastusta. Potkunyrkkeily -seuroja ja saleja löytyy ainakin isommilta paikkakunnilta. Liittykää niihin, niin saatte suurimmat paineet purettua siellä, ja kuntokin kohoaa.
Good luck!

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä wanhan ajan pyykkitupatora Pispalassa oli parempaa seurattavaa. Kyllä ne naiset sitten sopivat. Kyllä Ulla-Mirjamikin ne muistaa.

    • Tora on lähtöisin plus 60-palstalta koska minä en saisi yhden henkilön mielestä sinne kirjoittaa. Hänen mielestään olen liian vanha sinne, haukkui minua puusilmäksi, kyllä minä niin mieleni pahoitin...no, en vaineskaan.

      • Anonyymi

        Hyvä Korppis. Toit lisähappee tälle hiuka ummehtuneelle saitille. nääs. Oikeessa elämässä mielensäpahoittajien olot käyvät kapeiksi.
        Minuu jo haukkuvat pikkupennutkin kun onneton kauppareissulle reppuselässä ja kävelysauvat tukena köpitän.

        Hyvää Sandels-olutta sixpakin huomisilllaksi raahasin Reinot jalajallaassa. Reino Patrik.


    • Minkälaisia naisia aloittajalla siellä on, ettei saa niitä pidettyä aisoissa?

      • Anonyymi

        Kannattaisi sinun katsoa peiliin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi sinun katsoa peiliin...

        Mistäs arvasitkin.

        Mutta eihän sitä voi odottaakaan, että tähän aikaan illasta filmauskunnossa olisi, kun märän tukan kanssa loikoilin tuossa sohvalla.
        Yritän sitten huomenna tehdä jotain ulkonäölleni, kun lähden Tukholman tämänvuotiseen kultturiyöhön.


      • Tellukka kirjoitti:

        Mistäs arvasitkin.

        Mutta eihän sitä voi odottaakaan, että tähän aikaan illasta filmauskunnossa olisi, kun märän tukan kanssa loikoilin tuossa sohvalla.
        Yritän sitten huomenna tehdä jotain ulkonäölleni, kun lähden Tukholman tämänvuotiseen kultturiyöhön.

        Meikäläinen kävi tänään tuulettumassa Marbellassa ja Puerto Banuksessa, eipä tullut ikävä Tukholman yöhän. Sinne sukellan ensi v iikolla, ja sitten taas takaisin tänne.

        Ehkä edellisen kommentin kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä siitä, että myrkyn kylväjän rooli ei liene se kaikkein kannustavin. Ehkä kannattaisi joskus miettiä hiukan, mitä tänne suoltaa.


      • suvenkorento12 kirjoitti:

        Meikäläinen kävi tänään tuulettumassa Marbellassa ja Puerto Banuksessa, eipä tullut ikävä Tukholman yöhän. Sinne sukellan ensi v iikolla, ja sitten taas takaisin tänne.

        Ehkä edellisen kommentin kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä siitä, että myrkyn kylväjän rooli ei liene se kaikkein kannustavin. Ehkä kannattaisi joskus miettiä hiukan, mitä tänne suoltaa.

        Missä myrkkyä kylvetään?

        Tukholman Kulttuuriyö on nyt lauantaina 16:00-24:00
        Tiedäthän sen, missä on ympäriinsä kaupunkia ilmainen pääsy kaikenlaiseen kultturelliin.

        https://kulturnattstockholm.se/

        Tottahan Tukholman yöhön saa sukeltaa muulloinkin, koska vain, mutta köyhä käyttää tilaisuutta hyväkseen, kun sellaista tarjotaan.


    • Todellakin, tällä palstalla, kuten 60 -palstallakin, näyttävät tietyt nikit olevan koko ajan tukkanuottasilla, ikävää. Ovatko ihmiskontaktit, ja elämä yleensä, niin tylsiä/tylsää, että se sappi pitää työntää tänne kaikkien niskaan.

      Hyvät lähimmäiset, hankkikaa elämä! Tämä palstahan on pelkkää viihdettä, ei mikään mielenterveyskuntoutujien terapia-foorumi.

      Ottakaa ilo irti viimeisistä vuosistanne.

      • Tuota...se taitaapi olla myöhäästä, jos kakkelperi on jo tuloillaan, noin vertauskuvaallisesti ottaen. Notta elämä on ehtiny jo henkisesti rampauttaa.

        pökäleisson ite


      • Anonyymi

        Että on ikäviä ihmisiä.


      • suvenkorennolle tiedoksi, että kuusikymppiset ne ovat tunkeneet tälle saitille riitelemään, eivät enää mahdu omiin lokeroihinsa.
        Seitsemänkymppiset eivät innostu teidän aiheistanne, tapelkaa vaan keskenänne.
        Me aikaisemmin palstalle asettuneet ylläpidämme omia mieliaiheitamme ilman teidän apuanne.


      • Makriina2 kirjoitti:

        suvenkorennolle tiedoksi, että kuusikymppiset ne ovat tunkeneet tälle saitille riitelemään, eivät enää mahdu omiin lokeroihinsa.
        Seitsemänkymppiset eivät innostu teidän aiheistanne, tapelkaa vaan keskenänne.
        Me aikaisemmin palstalle asettuneet ylläpidämme omia mieliaiheitamme ilman teidän apuanne.

        Jos näin on, on se hyvin surullista.

        Pitäkää pintanne. Mukavaa kevättä, ja ensi viikolla hauskaa Vappua.
        Eletään sovussa.


    • Anonyymi

      Vanhoilla jyvillä mylly pyörii, jauhot jo tunkkaisia.

    • Anonyymi

      Pysykäähän nyt totuudessa 60 naiset!

      Tänne tungitte uutta tulokasta panetellen, uskoen tuonkaltaisten ketjujen vetävyyteen!

      Ehhei, täällä ollaan aikuistuttu jo, rumat kaunat ja henk.kohtaiset vihamielisyydenilmaisut eivät ole kuulu naistemme tapoihin, ei täällä eikä netin ulkopuolella!
      Siksihän olemmekin monet viihtyneet ja ystävystyneetkin täällä. Silti voi ja saakin pitää kiinni omasta näkemyksestään, ala-arvoista vihantunnetta ei siihen tarvita.

    • Anonyymi

      Kaikenlaiset akkarähjät ja ämmänkulut ne luulee kans olevansa vaikka mitä.

      • Anonyymi

        >Kaikenlaiset akkarähjät ja ämmänkulut ne luulee kans olevansa vaikka mitä.<

        Ihan kiinnostaa mitä sinä luulet itsestäsi?


      • Anonyymi

        Paljon joutuu Ylläpito siivoamaan rumaa kielenkäyttöä nyt kautta linjan. Toivottavasti palsta rauhoittuu vähin erin.


    • Anonyymi

      Parasta antaa naisten olla rauhassa.

    • Anonyymi

      uskomatonta

      uskomatonta

    • Anonyymi

      Aloituslauseeseen viittaavaakaa ei ole näkynyt. Väärä otsikkokin.

      • Anonyymi

        Naisten sanan käyttö ei kuten lämpökään ei luita riko. Enemmän miesten alkoholinkäytön yhteydessä harkitsemattomia ja peruuttattomia tekoja tehdään.


    • Anonyymi

      "luulee kans olevansa vaikka mitä, eikä ne oo kuin yksiä törppöjä vaan."

    • Anonyymi

      Niih. Eikä Halla-ahollekaan tullut kunnon jytkyä. Nyt pitää ehkä 4 vuotta tehdä kovaa oppositiopolitiikkaa, että ykköspaikka tulisi.
      Nyt Rinne sanoo ettemme toistaseks ota halla-aholaisia hallitukseen. Hyvä on sitten, känätään sitten

    • Anonyymi

      Eivät kaikki 70-rajan ylittäneet kirjoittele rumia eivätkä riitelekään. En minäkään. Se riitely ja jankkaaminen on harvojen hommaa. Muuten - koettakaas muistella - ei tämä riidaton ryhmä ollut ennen meidän tuloakaan.

      Älkää siis hyvät tämän 70 palstan wanhat meitä kaikkia pistäkö samaan sakkiin.

      Pysytään sovussa ja kirjoitellaan tavallisia mukavia juttuja. Yritetään anakin, sekä te että me.
      Tiedä vaikka pitemmän päälle lakkaisitte nyrpistelemästä nenää meidän kohdalla... ?

      Mrs.W

      • Ihan totta, pienellä huumorilla pääsee pidemmälle, onhan usein niin jo lukiessa, alkaa lopulta naurattamaan koko sananvaihto.

        Silloin tullessanne oli joku parvekejuttu meneillään, joka alkoi lukiessa huvittamaan, kun se pysyi kohtuuden rajoissa.

        Muistan omat seikkailuni tullessani 2009 palstalle, olin hölmistynyt kun tervattuna ja höyhenissä pyöriteltynä, sain nieleskellä vieraidenkin nimimerkkien synnit omieni lisäksi.
        Alkoi niin vimmatusti huvittamaan tilanne, etten sen jälkeen paljoakaan ole nieleskellyt. Tunteetonhan ei normaali-ihminen pysty olemaan, perkules vieköön 😄 )) mutta en minä turhan tosissani ota, enkä välitä selitellä yhtikäs mitään!

        Iloista mieltä ja Glada Vappen joka iikalle 🌿🌷🎵🍷😎


    • Anonyymi

      Suomi24 vois perustaa naisten riitelypalstan, missä korppis ja kumppanit voisivat syödä ja tapella keskenään.
      Ylläpidolle tiedoksi.

      • Kata vaan pöytä itselesi.


    • Anonyymi

      Kuka näkee tässä ketjussa riitelyä?

      Yksi sylkee korppiksen niskaan, korppis sen kun naureskelee ja nauttii elämästä.

      Oletteko koskaan nähnyt millaista riita on, vai jauhatteko pa..aa huviksenne? Sirkkunekin niin viattomana puhuu riidasta, itse riiteli ja halveksivia viestejä kirjoitti, väitti vastaan, etten minä, mutta onhan tuokin jo oppinut, elämä opettaa kuin meitä kaikkia. Sus oli kai monenkin hampaissa, ihana ihminen, sanoi suoraan mitä tarkotti ja sai muut kateellisiksi, kun kaikki eivät susia moittineet. Aina on susia ja lampaita, mutta kunnon riitaa harvoin.
      Haju ja ruune ovat olleet riidoissa, siitäkin pelkkiä muistoja, joten jättäkää jo tuo sana riitelyä huit hiiteen.

      Palstalla toistaiseksi kaikki hyvin ja vappukin tulossa.

      • Anonyymi

        Otetaan esimerkkinä tämä korppiksen silmitön vihaaja. Korppis osaa kirjoittaa pisteliäästi. Hän on ehkä tahattomuttaan loukannut syvästi jonkun tunteita.
        Oikeasti hänellä, korppisvihaajalla, on hoitamattomia traumoja. Ne voivat juontua varhaislapsuudesta asti.
        Tiedän tämän kun itsellänikin on traumoja ja ihmissuhdeongelmia. Kun ne itse tiedostaa, voi opetella piilotajunnan sisältöä siedättämään vähemmän kanssaihmisiä kohtaan armollisemmaksi. Past.Örn.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4299
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2110
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1560
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1381
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1070
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1057
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      908
    Aihe