Tarkoitan siis, jotta voihan tuota pikku palleroa, joka sutta pelkää.
Voivottelua on tuommosen pallonaaman elämä. Voipallo taikka pallovoi tuommosen einarin xnukseen, jotta märy raikaa ja luisstaa vuolaammin. On kuin revontulia katselisi. Niin hirveätä on petomäry tässä maassa.
Säälittävää ihmisjätettä tuommonen.
Voipallero
15
171
Vastaukset
- Anonyymi
Osittain oikeassa Susianalyytikko on, nimittäin Vihreidenkin ehdokkaana jos aikoo vaaleissa menestyä, silloin tarvii tulla kaapista julkisuuteen pojupuolisonsa kanssa.
Aivan niin, kuin moni käytännön tapahtuma näyttää.
Hankkii alkuun vaikkapa tandempyörän.Meillä päin jo lapset opetetaan sylkemään ja räkimään päin tuommosen hysteerisen susipelkurin naamataulua. Niin iljettäviä parkujia nuo petomärisijät ovat. Luonnon ystävä ei siedä tuommosta märyä.
- Anonyymi
No jokos on uudet metsästystamineet päällä ?
- Anonyymi
päiväksi metsään, tervetuloa oi susianalyytikko.. paskahousu sinä oikeesti oot, vingut siellä pilvenpiirtäjässä, etkä erota sutta supista, näin on tosi.
- Anonyymi
Al Taeesta tuli painajainen SDP:lle. Vihapuheet.......
Kuinkahan Susianalyytikko kokee asian?Heh heh....ei kait se mitään vihapuhetta ole jos vähän naureskelee susihysteerikon tyhmyydelle. Niin tyhmiä ne ovat, jotta ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa.
- Anonyymi
Mistähän tuo puuruuveilla koottu oikein niitä hysteerikkojaan löytää?
Itse en tunne yhtään.
Taitaa olla sillä ne hysteerikkonsa vaan korvien välissä.
- Anonyymi
meille päin ilmaantui susi pyörimään ja minä rupesin lajittelemaan jätteitä: susi kuuluu poltettaviin sekajätteisiin, muovit pitää lajitella erikseen ja lasijäte viedään lasinkeräyspisteeseen.
Heh heh, juoppo anonyymiapina tohkeissaan uhoaa metsästystamineissaan. Tuommosella pallinaamalla kertyy muovijätettä enemmän jo koskenkorvasta kuin minulla kaikesta käyttämästäni muovista.
- Anonyymi
Voi kauheaa, kun meni susirunkulta taas herne nenukkiin kun paha metsästäjäsetä kirjoitti tuhman vastineen. Vain susilysti saa vapaasti loukata muita, mutta muut eivät saa vastata. Muuten juostaan parkuen mamman tykö.
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, juoppo anonyymiapina tohkeissaan uhoaa metsästystamineissaan. Tuommosella pallinaamalla kertyy muovijätettä enemmän jo koskenkorvasta kuin minulla kaikesta käyttämästäni muovista.
Ottaako eteen, kun ajattelet niitä "metsästystamineitasi "???
Älähän nyt vingu ja märise tyhjää. Susianalyysi on luokiteltavissa tiedejulkaisuihin (mm. psykologia ja matematiikka). Tieteen harjoittamiseen yleensäkin kuuluu niin asiallisuus kuin hyvät perustelut/todistukset. Toki voin sulle näsduukin tarjota, mihin voit räkänokkaasi niiskuttaa.
Minähän olen Susianalyysissa (osat I,II, III, IV ja V) osoittanut ja todistanut aukottomasti petopelkureiden ja pallinaamametsästäjien typeryyden. Toisaalta ihan hyvää hyvyyttäni tarjoan tuommosille auttavaa kättä.
Tarjoan terapiaa ja sivistystä.- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Minähän olen Susianalyysissa (osat I,II, III, IV ja V) osoittanut ja todistanut aukottomasti petopelkureiden ja pallinaamametsästäjien typeryyden. Toisaalta ihan hyvää hyvyyttäni tarjoan tuommosille auttavaa kättä.
Tarjoan terapiaa ja sivistystä.kerronko, että mihin ja kenen reikään sinun muovijätteesi jäävät ?
- Anonyymi
Susianalyytikko kirjoitti:
Minähän olen Susianalyysissa (osat I,II, III, IV ja V) osoittanut ja todistanut aukottomasti petopelkureiden ja pallinaamametsästäjien typeryyden. Toisaalta ihan hyvää hyvyyttäni tarjoan tuommosille auttavaa kättä.
Tarjoan terapiaa ja sivistystä.Voi hellanduudelis kun taas nenukki vuotaen meni Slyyti mammalle märisemään kun paha metsästäjäsetä sanoi tuhmasti.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514