Villa Sunflower kokemuksia?

Anonyymi

Elikkäs otettiin deturin kautta parin viikon keissi Villa Sunflower huoneistoihin. Otettiin tuo AI kylkeen. Olisiko jollaki kertoa vähän että minkälainen hotelli? Onko hyvä alle inclusive yms. Risut ja ruusut

6

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elikkäs keissi Alin kyljessä on ihan mahtava juttu jollaki vois olla pilkku

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi, noteerattu. AP


    • Anonyymi

      Kumpaan menet 1 vai 2 Sunflower hotelliin?
      Talot ovat vierekkäin ,katu välissä.
      Sunflower 1 on paremmin varusteltu ja ihan hyvä hotelli rauhallisella paikalla .
      Silloin kun olen näissä majoittunut ,niin kaikki ruokailut hoidettiin ykköstalossa.
      Siistit perushotellit molemmat ,ruoka oli ihan kelvollista , mutta silloin ei vielä ollut all inc hotla.
      Sanoisin että ihan kohtuullinen valinta.3 krt olen tuon hotellin itse valinnut .
      Tänään tulin kanssa Alanyaan ja nuuskin parvekkeella raikasta meri-ilmaa parhaillaan....

      • Anonyymi

        Deturin sivuilla luki vain Villa Sunflower huoneistot. Ilmeisesti yhdistyneet tms pienen googlauksen perusteella. Ja huone oli annex-sviitti mikä sijaitsee vanhemmassa rakennuksessa sivujen mukaan. Ja kiitos asiallisesta vastauksesta, nautihan lomastasi!


    • Anonyymi

      Joo ,varmaan se on juuri se vanhempi Sunflower talo.
      Ennen näihin järjesti matkoja Aurinkomatkat Suomesta.Viimeisen kerran kun asuin Sunflower 2:ssa v.2016 ,niin siinä ei ollut edes respaa enää ,vaan kaikki asiat hoidettiin 1 talon respassa.
      Liekö lopetettu koko 2 talon toiminta ...?

      • Anonyymi

        Joo taisi sivuillakin lukea että ruokailut yms ykköstalossa mutta ei se nyt varsinaisesti haittaa! Ei siellö huoneessa nyt hirveästi tule viettämään aikaa, vaan ollaan joko altailla tai menossa niin ei haittaa vaikka respa ei olekkaan naapurissa. Kiitos vastauksesta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe