Aika seksikkään miehen😎
Näinpä äsken
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Vai hikisen?
- Anonyymi
Kyll maar se varmast sitte olin mää.
- Anonyymi
Mää oon ainakin ihastunut yhteen bruneen, tavattiin viikonloppuna;)
Salilla nähdään vai? Ko kö?
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Käveli erään laitoksen pihalla.
Koululaitoksen?
Täältä yläkerran ikkunasta näin. Piti ihan nostaa kaihtimet ylös😁
- Anonyymi
Naapuriko?
Kadunmies? - Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
En nähnyt kotoa, muualta😉
Eikö sua hävetä yhtään, missä omatunto ?
- Anonyymi
Pimperopom2 kirjoitti:
Miksi hävettäis?😁
Nyt on peiliin katsomisen paikka😏
Mikähän sinua mahtaa vaivata? Ei kai se nyt sinua haittaa jos jotain miestä olen katsellut. Olen vapaa tekemään mitä haluan.
- Anonyymi
Joo mäkin näin 😍 Ihan just äsken ja kohta lisää 😁 Hahaa 💋
- Anonyymi
Minäkin näen erästä seksikästä ja vastustamatonta miestä joka päivä. Se vain on muuttumassa, kohta ei enää nähdä. Ajatus siitä tekee surulliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli637045Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo672995- 1692778
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn4142403Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html342033Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421844- 761539
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2831522Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1261475- 1051428