Että olen täällä, oi tiedäthän?
Kai sinä tiedät mies
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oi, en todellakaan tiedä. Mistäs sen tietäisin? Meinaatko, että telepatia toimii joka paikassa?
- Anonyymi
Olen mies jolla on telepaattinen yhteys toiseen mieheen joka halveksii minua:(
Joten nainen olisit tervetullutta vaihtelua.
Olisin iloinen kun olisit telepaattisesti minuun yhteydessä. - Anonyymi
Kyllä se halveksunta lisääntyy kun sekoilee tarpeeksi ja yrittää kusta joka murokippoon
- Anonyymi
Voisit laittaa tunnistettavampia viestejä niin tietäsin.
- Anonyymi
Oi voikun sen tietäisin niin sen sulle kertoisin. Kultaisin kirjaimin ja käsi sydämellä, kultaseni.
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Haluan olla hetken aikaa yssisseni ja kelata mitä teen minne meen ja mitä haluan.
- Anonyymi
Oi tiedän tiedän, koska olenhan sun Romeo
Sinä tiedät tiedät, koska olethan mun Julia
Oi haluaisin palavasti suudella sun huulia
Ja samalla voisit kädellä hieroo mun qullia Tiiän, että oot.
Jäät vvarmaan tänne sitten kun tää nimimerkki ei enää kirjoita... Viesti karkasi.
Mut mukavaa iltaa ja oishan se ollut hyvä nähä ja jutella kaikesta.
🐅
- Anonyymi
Haluaisin tietää.
- Anonyymi
Pientä epäilystä on. Enpä tiedä.
- Anonyymi
Olen täällä,mutta väsynyt .Taidan mennä nukkumaan.
- Anonyymi
Mitä merkitystä sillä on, onko täällä vai ei?!
- Anonyymi
Ei sillä enää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä enää ole.
Tää oli se viimeinen yhteys ja jää siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä enää ole.
Ei tällä ole koskaan ollut merkitystä. Tämähän on aivan täysin naurettavaa toimintaa kaikin puolin.
- Anonyymi
Kuuleppa nainen en tiennyt kun ei ollut lippu salossa.
- Anonyymi
En tiiä... Toivoisin että mansikki olis täällä
- Anonyymi
Laita tunniste siitä mansikista kun lehmän nimellä toivot.
- Anonyymi
En mä tarkota pahalla. Mansikki on rakas aina mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä tarkota pahalla. Mansikki on rakas aina mulle
Oon vastannut joskus niihin kun se kyselijä on rakas mulle. Tää laidunmaa on vaan niin kaluttu loppuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14614584Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1433285Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k142017- 681847
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2161542- 611435
- 2611209
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351010Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim50979Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41954