VW GOLF IV 2.0 kytkinongelma

Autossani kytkin ei irrota kunnolla peruutusvaihdetta kytkettäessä. Myös muiden vaihteiden kohdalla eivät ne välillä niin kevyesti kytkeydy, mutta autolla voi hyvin ajaa kylläkin.
Autoon on nyt viimeisen kuukauden aikana laitettu uusi kytkinpaketti sekä työsylinteri, mutta ongelmat vaan jatkuvat. Missähän mahtaa olla tuo ongelman ydin?

10

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viallinen pääsylinteri. Tai säädetty väärin, tai poljin jotenkin vääntynyt.

• Anonyymi

Kaikki VW:n ongelmathan piti olla jo korjattu, eikä uusia pitänyt enää ilmetä.
      Mitenkäs tämä vika nyt sitten on mahdollista?

Ai niin. Tohjotrolli taas vauhdissa....

• Anonyymi

Tuohan on jo lähes 20 vuotta vanha auto ja osaamattomia korjaajia ollut asialla ,ei muuta kun takas samaan korjaamoon..

• Kiitos vastauksistanne, Nyt on laitettu uusi pääsylinterikin mutta sama ongelma vain jatkuu.

• Anonyymi

Itselläni oli samanlainen ongelma Passatissa aikoinaan. Vika painelaakerin kuluneisuudessa. Mahtoikohan sekin tulla vaihdetuksi?

• Kyllä painelaakerikin on vaihdettu.

• Anonyymi

Mutta kytkinakselia ei ole voideltu mobilaatilla, levy ei pääse liikkumaan?

• Anonyymi

Pärnänen syyllinen, ei osaa tehdä peruskorjausta kunnolla.

• Anonyymi

Ei irrota tarpeeksi voimansiirtoa moottorin ja laatikon välillä, kytkin Akseli olis kannattanut voidella!

• Anonyymi

Volkkarin viat korjaantuu helpoiten vaihtamalla autoa, mulla ei vuoden 2012 jälkeen ole ollut autoista mitään harmia, silloon myin viimeisen volkkarin pois ja olen sen jälkeen ostanut vain autoja. Useampi eri merkkinen auto on ollut ja VW niistä surkein. Miksi joku ostaa volkkarin kaikkiem huijausten paljastuttua, myivät vuosien ajan uusina jopa omissa testeissään käyttämiä autoja, niin köyhä firma ettei pysty toimittamaan asiakkaille edes uusina niitä uusia autoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3710
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3492
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      91
      3313
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2732
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      72
      2550
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2211
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      50
      1380
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1125
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1112
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1088
    Aihe