VW GOLF IV 2.0 kytkinongelma

Autossani kytkin ei irrota kunnolla peruutusvaihdetta kytkettäessä. Myös muiden vaihteiden kohdalla eivät ne välillä niin kevyesti kytkeydy, mutta autolla voi hyvin ajaa kylläkin.
Autoon on nyt viimeisen kuukauden aikana laitettu uusi kytkinpaketti sekä työsylinteri, mutta ongelmat vaan jatkuvat. Missähän mahtaa olla tuo ongelman ydin?

10

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viallinen pääsylinteri. Tai säädetty väärin, tai poljin jotenkin vääntynyt.

• Anonyymi

Kaikki VW:n ongelmathan piti olla jo korjattu, eikä uusia pitänyt enää ilmetä.
      Mitenkäs tämä vika nyt sitten on mahdollista?

Ai niin. Tohjotrolli taas vauhdissa....

• Anonyymi

Tuohan on jo lähes 20 vuotta vanha auto ja osaamattomia korjaajia ollut asialla ,ei muuta kun takas samaan korjaamoon..

• Kiitos vastauksistanne, Nyt on laitettu uusi pääsylinterikin mutta sama ongelma vain jatkuu.

• Anonyymi

Itselläni oli samanlainen ongelma Passatissa aikoinaan. Vika painelaakerin kuluneisuudessa. Mahtoikohan sekin tulla vaihdetuksi?

• Kyllä painelaakerikin on vaihdettu.

• Anonyymi

Mutta kytkinakselia ei ole voideltu mobilaatilla, levy ei pääse liikkumaan?

• Anonyymi

Pärnänen syyllinen, ei osaa tehdä peruskorjausta kunnolla.

• Anonyymi

Ei irrota tarpeeksi voimansiirtoa moottorin ja laatikon välillä, kytkin Akseli olis kannattanut voidella!

• Anonyymi

Volkkarin viat korjaantuu helpoiten vaihtamalla autoa, mulla ei vuoden 2012 jälkeen ole ollut autoista mitään harmia, silloon myin viimeisen volkkarin pois ja olen sen jälkeen ostanut vain autoja. Useampi eri merkkinen auto on ollut ja VW niistä surkein. Miksi joku ostaa volkkarin kaikkiem huijausten paljastuttua, myivät vuosien ajan uusina jopa omissa testeissään käyttämiä autoja, niin köyhä firma ettei pysty toimittamaan asiakkaille edes uusina niitä uusia autoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      227
      4841
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3550
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      269
      2053
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      10
      1956
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1257
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1219
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      106
      1002
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      31
      813
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61