Myyrmäki ja Martinlaakso

Anonyymi

Jos olet myymässä asuntoa Myyrmäki-Martinlaakso-alueella, niin ei kannata myydä alihintaan, koska uuden lippuvyöhykesysteemin (27.4.2019- alkaen) ansiosta alueelta Helsinkiin pääsee kulkemaan junalla tai bussilla HUOMATTAVASTI HALVEMMALLA kuin ennen lippuvyöhykeuudistusta. Siis Myyrmäki-Martinlaakso- alueen asuntojen arvo on kilpailukykyinen Helsingin kanssa.

20

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja varsinkin Myyrmäessä on paljon palveluita ja harraste mahdollisuuksia

    • Kun on ostamassa usen sadan, tai useamman sadan tuhannen euron asuntoa, niin illä matkalipun hinnalla ei ole mitään merkitystä. Martinlaakso ja Myrtsi ovat sinänsä jo pitkään pysytelleet kohtalaisen hyvissä hinnoissa kulkuyhteyksien kannalta (ei tarvitse omaa autoa), mutta lippuvyöhykeuudistus ei vaikuta asuntojen arvoon senttiäkään!

      Espoossahan asuntojen hinnat ovat laskeneet metron heikentämien kulkuyhteyksien johdosta, eli Vantaalla menee hyvin kun hinnat säilyvät entisellään!

      • Anonyymi

        Viimeinen oljenkorsiko ROMMIN etenemisen torjumiseksi ?


      • Anonyymi

        Niin, Martinlaaksossa ja Myyrmäessä on se etu Etelä-Espooseen verrattuna, että voi käyttää sekä junaa että bussia. No, 300000 euron asunnon ostaja ei varmaan katsele matkalippujen hintoja, mutta Myyrmäessä ja Martinlaaksossa on paljon 70-luv. rakennettuja kerrostaloasuntoja, joiden hintaluokka on noin 150000 euroa, ja sen hintaluokan asunnon ostajat ovat ns. tavallisia ihmisiä, jotka huomioivat työmatkakustannuksista aiheutuvat kulut.


      • > Espoossahan asuntojen hinnat ovat laskeneet metron heikentämien kulkuyhteyksien johdosta

        Tuttava myi kämpän juuri ennen metron valmistumista naapuriin. Hinta oli noussut jo 20% nopeammin kuin muualla Espoossa, ennakoiden parantuvia yhteyksiä ja ilmeisesti nousi vielä toiset 15 pinnaa hyvin nopeasti kaupan jälkeen.


    • Anonyymi

      Luulisi matkakustannuksilla olevan aika iso merkitys tavalliselle perheelle. 4 hengen perheessä säästä on yli kaksi tuhatta vuodessa. Ehkä olen vaan nuuka, mutta mieluummin asunto sopuhintaan Myyrmäestä kuin vaikka itähelsingistä. Å

      • Anonyymi

        Totta, matkalipun hinta merkitsee erittäin paljon perheen talouden kokonaistilanteessa. Kun Martinlaakso-Helsinki -kuukausilipun hinta putosi yli 45 euroa/kuukausi, onhan se vuodessa jo reilusti yli 500 euroa. Tämä tosiasia kun huomioidaan, niin Martinlaakson ja Myyrmäen asunnot ovat varmasti suosiossa.


    • Anonyymi

      Myyrmäki vaikuttaa hyvältä alueelta. Pitääkin miettiä myyntiä täältä itä-Helsingistä. Halvelpaa ja junakin toimii. Kiitos vinkistä

      • Anonyymi

        ^ sellainen kommentti Mogadishu Avenuelta ;-D

        Ei kannata paljoa tuolla helsinkiläisyydellä pullistella. Hyvin piisaa mustakaapuja ja huumehörhöjä mm. Malmilla ja kehädan varttakin kun valuu etelään päin, niin Malminkartano/Kannelmäkiakselilla pusikot täynnä pussikaljajengiä ja parkissa olevat autot rusikoidaan harva se vuosi.

        Aiemmin sille helsinkilisälle asuntojen hinnoissa sai vastinetta paremman joukkoliikenteen muodossa, mutta tämä etu on hieman sulanut. Etenkin, kun siellä keskustan suunnalla on vaan jotain laikiasiantoimistoja ja rättikaupan/Siwan kassan työtä. Faktahan on, että nykyään useampi helsinkiläinen käy Vantaalla töissä kuin vantaalainen Helsingissä.

        Helsinki on siinäkin mielessä hauska, että ao. kaupungissa lumitöiden hoito taitaa olla surkeimmalla tolalla koko valtakunnassa. Siis asukkaiden näkökulmasta. Kun kritiikkiä esitetään, vastaus on aina ollut, että rahaa palaa kunnossapitoon enemmän kuin naapurikunnissa.


    • Anonyymi

      Myyrmäki kunnnon ghetto. Spurguja ja manneja joka puolella.. itä helsinki parempi vaikka mamuja ehkä enemmän

      • Anonyymi

        Voi voi, lääkitys unohtui. Myyrmäki on ihan fiksu alue


    • Anonyymi

      Martinlaakso on hyvä alue turha rinnastaa sitä noihin slummeihin, katsoo vaikka kivivuorentien uudempien asuntojen hintoja niin köyhällä ei ole niihin varaa ja tornissa keskuksen vieressä asuu mm laulaja Vickkykin!

      • Anonyymi

        Yes, Martinlaaksossa on puistomaista maisemaa. Totta kai kerrostalojakin on paljon, ja kerrostaloissa asuu asiallisia ihmisiä. Olen asunut Martinlaaksossa kerrostalossa muutaman vuoden, ja on todella rauhallista ja viihtyisää. (Tehdään vertaus: Asuin noin 20 vuotta sitten Kirkkonummen Veikkolassa, ja siellä oli häirikköperheitä, jotka rimputtelivat ihmisten ovikelloja, ja heittelivät asukkaiden autoja kananmunilla.)
        Martinlaakson ostoskeskus on viihtyisä, ja liikkeissä on enimmäkseen ystävällinen palvelu.


    • Anonyymi

      Koko vantaa on niin perseestä et huh huh

    • Anonyymi

      Martinlaakson torni, siitä ostan asunnon kun kahden vuoden kuluttua valmistun. On kaksi ruokakauppaa, laadukas ravintola, R-kioski, juna-asema aivan vieressä, uudenkarhea, kohtuuhintainen!

    • Anonyymi

      Plussana on ehdottomasti mahtava sijainti lentokoneiden spottailuun.

      • Anonyymi

        Jes ja junien bongailuun upea paikka, olen itse VR harrastaja ja kuljen pitkiäkin matkoja junilla vertaillen asemia ja vaunukalustoa ja martsari on mahtavat paikka kiertää rataa ja katsella kalustoa pk-seudulla.
        Oon ite tehnyt mm. aamulla kehäradan kierroksen ja lähtenyt sitten kokkolaan jo puoliltapäivin.
        Martinlaakso on hyvä paikka ellei paras ja lippuvyöhyke B Jes!


    • Anonyymi

      Kivistö on ykkönen, näyttää asunnot menevän nyt kuin kuumille kiville ja kohta saadaan suuri kauppakeskus kivistöön, ostin ja sijoitin oikein, Hip!

      • Anonyymi

        Kivistö olisi kiva mutta kalliit asunnot, ostin itse halvemmalla vesalasta länkkärin rajalta ei paha tämäkään, kulkuyhteyde parhaat ja ruokakaupat lähellä ja pubit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivistö olisi kiva mutta kalliit asunnot, ostin itse halvemmalla vesalasta länkkärin rajalta ei paha tämäkään, kulkuyhteyde parhaat ja ruokakaupat lähellä ja pubit.

        Taisi Kivistön mahtavan ostoskeskuksen (joka kutistuu paperilla kuin pyy maailmalopun edellä ... ja odottaa siis yhä rakentamistaan) kehuja harrastaa vaikeasti käsitettävää tyylilajia nimeltä ironia.

        Ei oikein lupaavalta näytä, kun palvelut puuttuu iänkaiken ja vain pientä vuokraluukkua = tuhnunpyydystä rakennetaan. Vuokraslummia pukkaa...

        No, Vantaalla on pitkät perinteet messualueiden pilaamisesta. Käykääpä tutustumassa edelliseen messualueeseen, Varistoon (vuosimallia 1977). Sattuneesta syystä Kivistön asuntomessujen aikaan ei vahingossakaan lehdissä mainittu, että messut ovat olleet Vantaalla aiemminkin ja tämä ihana pientaloalue olisi "kiven heiton päässä" Kivistöstä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe