Väkivalta lisää väkivaltaa

Pitkään jatkuneessa väkivallassa, nainen hiiltyi totaalisesti.

Kutsui väkivaltaisen miehen saunomaan.
Kiukaalla odotti kuumeneva hiilihanko.

Mies nauroi, että et pysty tekemään sillä mitään.

Naisen mitta täyttyi ja hän otti kuuman hiilihangon ja löi kaksi kertaa, miestä kylkeen ja päähän.

Mies sai otettua hangon ja löi vuorostaan naista.

Loppua käsitellään raastuvassa.

Tässä esimerkki, mitä pitkään jatkunut väkivalta saa aikaan.

Ihminen on valmis järkyttäviin tekoihin.

Uhrista tulee väkivaltainen.

Tiedän tämän omasta kokemuksesta.
Olen ollut lyömässä tuopilla miestä. Olin niin raivoa täynnä.
Viimehetkellä, onneksi, järkiinnyin.

Lopultahan minä otin pianon kokoisen matkalaukkuni ja lähdin koko helvetin suhteesta.

Muita vaihtoehtoja ei ole.

Jommankumman on poistuttava takavasemmalle tai tulee järkkyä jälkeä.

Nämä asiat jäävät sisimpään mustaksi möykyksi ja palaavat muistuttamaan menneisyydestä.

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloituksesi selittää käytöstäsi. Eihän luonteenpiirteistään eroon pääse vaikka ikää kertyy. Itse en ole väkivaltainen, enkä ole elänyt väkivallan pelossa. Mieheni ovat olleet isäni kaltaisia. Isäni oli ihana boheemi.

      Lopeta sinakin netissä uhkailusi niin tarve joutua vanhoilla päivillään käräjille poistuu.

      • Anonyymi

        Sinulla korppis ei ole nyt kaikki asiat kunnossa. Ihmettelen tuota jankkaamista ja panettelua leskeä kohtaan. Voisi syyttää vainoamiseksi ja mustamaalaamiseksi. Olet piru ihmiseksi ja sen vuoksi ihmissuhteesi eivät kestä.


      • Anonyymi

        Ihanan boheemia asua ja elää toisten siivellä , läträtä kuraa ja sanoa sitä taiteeksi.


      • Anonyymi

        Väsätä savidildoja kuvitteellisen orgasmin kourissa (houre) ei ole taidetta.


    • Anonyymi

      kysyisi oletko entinen anjaniina, kun kuulostat monessa asiassa häntä
      nrjj

      • Anonyymi

        häntä ja hännält, piti sanoa, et teil tiätty ja anjaniinal o paljon yhteist
        nrjj


      • Kalsarinikki
        Olen kirjoitellut 60 plus palstalla noin viitisen vuotta.

        Parikertaa olen vieraillut seitsemänkymppisissä, parin kuovin takia.

        Rekatuilla nikeillä olen yksilesken, 1lesken, kaksilesken, 2lesken ja lesken.

        En kirjoita huuhaa-nikeillä koskaan mitään näille palstoille.


      • 2lesken kirjoitti:

        Kalsarinikki
        Olen kirjoitellut 60 plus palstalla noin viitisen vuotta.

        Parikertaa olen vieraillut seitsemänkymppisissä, parin kuovin takia.

        Rekatuilla nikeillä olen yksilesken, 1lesken, kaksilesken, 2lesken ja lesken.

        En kirjoita huuhaa-nikeillä koskaan mitään näille palstoille.

        Mistä kolosta kamusi ilmestyvät kun kuoveja jahtaat?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Kalsarinikki
        Olen kirjoitellut 60 plus palstalla noin viitisen vuotta.

        Parikertaa olen vieraillut seitsemänkymppisissä, parin kuovin takia.

        Rekatuilla nikeillä olen yksilesken, 1lesken, kaksilesken, 2lesken ja lesken.

        En kirjoita huuhaa-nikeillä koskaan mitään näille palstoille.

        jaahas jaahas, kuvittelin sitten, kun teillä on sama musiikki maku, ja
        samantapaiset harrastukset
        https://youtu.be/jOsW6BHzrD8
        nrjjj


      • 2lesken kirjoitti:

        Kalsarinikki
        Olen kirjoitellut 60 plus palstalla noin viitisen vuotta.

        Parikertaa olen vieraillut seitsemänkymppisissä, parin kuovin takia.

        Rekatuilla nikeillä olen yksilesken, 1lesken, kaksilesken, 2lesken ja lesken.

        En kirjoita huuhaa-nikeillä koskaan mitään näille palstoille.

        Unohdit Friidun.

        H.


      • 2lesken kirjoitti:

        Kalsarinikki
        Olen kirjoitellut 60 plus palstalla noin viitisen vuotta.

        Parikertaa olen vieraillut seitsemänkymppisissä, parin kuovin takia.

        Rekatuilla nikeillä olen yksilesken, 1lesken, kaksilesken, 2lesken ja lesken.

        En kirjoita huuhaa-nikeillä koskaan mitään näille palstoille.

        Nimittely on myös väkivaltaa! Mieti sitä.


      • minttupuu kirjoitti:

        Nimittely on myös väkivaltaa! Mieti sitä.

        mintt
        Mikä nimittely?


      • hunksz kirjoitti:

        Unohdit Friidun.

        H.

        hunk
        Kuka hän on?


      • 2lesken kirjoitti:

        hunk
        Kuka hän on?

        Milloin kukakin.
        On täällä ehtinyt olla yksi ja toinenkin Friiduna.

        Samanlainen päähänpinttymä hänellä Friidusta kuin sinulla Korppiksesta.


      • 2lesken kirjoitti:

        mintt
        Mikä nimittely?

        Sun mielestä on ok sanoa ihmisiä kuoviksi?


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Mistä kolosta kamusi ilmestyvät kun kuoveja jahtaat?

        Menepä Korpikirjailija leikkimään nukkekodillasi tai tekemään jotain muuta noloa. Jätä nämä pohtimiset normaaleille ihmisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jaahas jaahas, kuvittelin sitten, kun teillä on sama musiikki maku, ja
        samantapaiset harrastukset
        https://youtu.be/jOsW6BHzrD8
        nrjjj

        Chisun Sabotagea on klikattu miljoonakertaa.
        Moni kuuntelee häntä.

        Mitkä samat harrastukset?


      • minttupuu kirjoitti:

        Sun mielestä on ok sanoa ihmisiä kuoviksi?

        minttu
        Kun kaksi yli 70 vuotiasta ei tajua siirtyä ikäisiinsä, niin täytyy käyttää raflaavaa kieltä.

        Kuovihan on kaunis lintu ja pirun hyvä visertämään?

        Olisi kannattanut käyttää kauniinpaa kieltä ja nimittää kaksikko lokeiksi.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        minttu
        Kun kaksi yli 70 vuotiasta ei tajua siirtyä ikäisiinsä, niin täytyy käyttää raflaavaa kieltä.

        Kuovihan on kaunis lintu ja pirun hyvä visertämään?

        Olisi kannattanut käyttää kauniinpaa kieltä ja nimittää kaksikko lokeiksi.

        Sinähän et sitä määrää, kuka mihinkin kirjoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän et sitä määrää, kuka mihinkin kirjoittaa.

        Kalsarinikki
        Luulisi jokaisen tietävän ja tunnustavan ikänsä.

        Palstat eivät ikinä uudistu, jos samat tyypit kirjoittavat samaa tarinaa.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Milloin kukakin.
        On täällä ehtinyt olla yksi ja toinenkin Friiduna.

        Samanlainen päähänpinttymä hänellä Friidusta kuin sinulla Korppiksesta.

        No mutta friiduhan on hunksin naikkonen.


    • Anonyymi

      Miten voi asiallisesta ja vakavasta aloituksesta kehkeytyä näin pöyröö ketju. Jos oisitte olleet aina anonyymejä, ette tietäisi toisen historiaa ja keskittyisitte asiaan. Eikö teillä ole ketään, kelle kiukutella, Kannattais hommata.

      • Anonyymi

        Terveisiä pohjanmaalle, kesällä olen taas taas tulossa Törnävälle nauttimaan sulosointuisesta murteestanne :)


    • Väkivallan uhri lyö ja tekee toisesta väkivallan uhrin, joka taas lyö koska on väkivallan uhri ja tekee taas jostain seuraavasta väkivallan uhrin, joka lyö ... Ja niin se jatkuu, ellei joku väkivallan uhreista tiedosta tilaansa ja lopeta kostamasta toisille sitä, että itse on väkivallan uhri.

      Ei väkivaltaan ole koskaan pätevä syy se, että itse on väkivallan uhri.

      • Tell
        Väkivallan uhri on huonon itsetunnon omaava, ns kiltti tyttö.

        Hän uskoo väkivallan tekijää, joka lupaa muuttaa tapansa.

        Hän on rakastunut miehen ulkomuotoon ja sulkee silmänsä ja korvansa tämän järkystä lu
        Mutta se selviää paljon myöhemmin

        Ensimmäinen lyönti ei ole koskaan viimeinen.

        Itsekin aloin sen tajuta elämän raadollisuuden, mutta sitkeästi halusin uskoa hyvää agressiivisesta avomiehestäni.

        En halunnut myöntää itselleni enkä kenellekään, että olin totaalisesti epäonnistunut miesvalinnassa.

        Lopulta työkaveri ja lääkäri saivat minut vakuuttuneeksi, että lähde hyvän sään aikana.
        Jätä se mies.
        Niinhän sitten tein.


      • 2lesken kirjoitti:

        Tell
        Väkivallan uhri on huonon itsetunnon omaava, ns kiltti tyttö.

        Hän uskoo väkivallan tekijää, joka lupaa muuttaa tapansa.

        Hän on rakastunut miehen ulkomuotoon ja sulkee silmänsä ja korvansa tämän järkystä lu
        Mutta se selviää paljon myöhemmin

        Ensimmäinen lyönti ei ole koskaan viimeinen.

        Itsekin aloin sen tajuta elämän raadollisuuden, mutta sitkeästi halusin uskoa hyvää agressiivisesta avomiehestäni.

        En halunnut myöntää itselleni enkä kenellekään, että olin totaalisesti epäonnistunut miesvalinnassa.

        Lopulta työkaveri ja lääkäri saivat minut vakuuttuneeksi, että lähde hyvän sään aikana.
        Jätä se mies.
        Niinhän sitten tein.

        Tiedän kyllä kuviot.
        Minun itkupatjallani on käynyt nukkumassa useampi pahoinpidelty kuin uskoisitkaan. Mikään järkipuhe ei ole meinannut auttaa. "Mutta kun mä tunnen, että me kuulutaan yhteen". "Mutta kun se on muuten niin kiltti" ... Ja aina menevät helppoon ja uskovat miehen läyryämisiin ja katumuksenosoituksiin. Kohta sama valssi uudestaan ...

        Jos jotain varoittaa miehestä, joka on pahoinpidellyt exäänsä, niin se menee kuuroille korville ja sitä pidetään pahansuopuutena tai peräti mustasukkaisuutena, kunnes on silmä mustana. Sitten; "En mä ois siitä uskonu..."
        Joka pahoinpitelee yhtä kumppaniaan, niin hän ennenpitkää pahoinpitelee seuraavaakin kumppaniaan.


    • Anonyymi

      Mites se oli…
      "Isä lyö äitiä, äiti lyö lasta, lapsi potkii koiran ja koira puree ensimmäistä joka vastaan tulee"
      (Siteerattu vapaasti kirjasta "Kuin kaksi marjaa" Perusarvomme. Ala-asteen oppikirjasta.)
      Noin yksinkertaista se on.
      Väkivallan ketjun voi katkaista vain kävelemällä siitä ulos.
      Mutta se vaatii rohkeutta.

      näin ajattelee Paloma-se, jota on aina pidetty kuin kukkaa kämmenellä

      • Noin ajattelee Paloma-se, jonka muisti on alkanut vanhemmiten heittämään.

        Ai niin, joo, eihän Paloma-se olekaan sama kuin Paloma.se.co.


      • Anonyymi

        Vai on kukkaa kämmenellä pidetty ? kertomisistasi saa ihan eri kuvan. No voihan kukan kämmenellä antaa nuutua ja heittää kompostiin. Ei tainnut olla se kolumbiankaan aika kovin ruusuinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai on kukkaa kämmenellä pidetty ? kertomisistasi saa ihan eri kuvan. No voihan kukan kämmenellä antaa nuutua ja heittää kompostiin. Ei tainnut olla se kolumbiankaan aika kovin ruusuinen.

        Niin, tai iskeä kämmenet yhteen, kun kukka on kämmenellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai on kukkaa kämmenellä pidetty ? kertomisistasi saa ihan eri kuvan. No voihan kukan kämmenellä antaa nuutua ja heittää kompostiin. Ei tainnut olla se kolumbiankaan aika kovin ruusuinen.

        Parasta aikaa elämässäni, tämän nykyisen jälkeen.
        Miksi menisin keksimään jotain joka ei pidä paikkansa? En ole koskaan ollut väkivaltaisessa suhteessa, mutta jos minua olisi alettu kolhimaan niin olisin kadonnut maisemista tosi nopeasti. Olen luonteeltani sopuisa ja lempeä. (Muidenkin kuin vain omasta mielestäni)
        Paloma.se


    • Anonyymi

      Sanallinen väkivalta on lisääntynyt somettamisen myötä hurjasti. Myös tositv-ohjelmat ovat syynä siihen. Häikäilemättömyys, toisen ihmisen nolaaminen, nimittelyt jne. Sanallisesta väkivallasta ei jää näkyvää jälkeä, ei ruhjeita, ei mustelmia. Joskus ne vammat näkyvät mielenterveyden järkkymisellä.

      On niin coolia, mukamas, olla nokkela, sivaltava, minä ite vahvin.

      • Jos vähääkään alkaa tuntea mielenterveytensä järkkyvän toisten nettikirjoitteluista, niin eikö silloin olisi viisainta pysyä kaukana somesta oman itsensä takia.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jos vähääkään alkaa tuntea mielenterveytensä järkkyvän toisten nettikirjoitteluista, niin eikö silloin olisi viisainta pysyä kaukana somesta oman itsensä takia.

        Noinhan sitä tulisi tehdä. Luulen, että esim. nykyisin, kun tuo koulukiusaaminen on kuvineen ja whatsappeineen siirtynyt someen, niin lapset eivät ole niin vahvoja, että nakkaisivat somekanavat kiinni.

        Yhä enenevästi saa lukea noista nettikiusaamisista nuorista, jotka hankkivat elantonsa tubettamisella, Instakuvilla. Lyö siinä sitten rahahanat kiinni.


      • Tellukka kirjoitti:

        Jos vähääkään alkaa tuntea mielenterveytensä järkkyvän toisten nettikirjoitteluista, niin eikö silloin olisi viisainta pysyä kaukana somesta oman itsensä takia.

        Olet oikeassa jos mieli järkkyy, on parempi poistua. Aloituksessa Leski kirjoittaa uhrin on poistuttava. Koulukiusaamistapauksissa kiusaaminen loppuu kun kiusattu vaihtaa koulua.

        Aikaisemmassa Hunkin päätelmässä Leski on Friidu lie vinhaa perää. Jos Leski olisi kirjoittanut tänne vain neljä vuotta ei hänellä olisi vanhoja vuosikymmenten tietoja kirjoittajista. Käsittääkseni Friidu on leskeytynyt, joku vuosi sitten. Sitä en tosin tiedä oliko Friidulla alkoholiongelmia, mutta yksi poika hänellä on.

        Vahvin pointti olettaa Leskeä Friiduksi on viha minua kohtaan. Friidu uhkaili ja valehteli kuten leskikin.

        Kirjoitin runon kun taistelu välillämme kiihtyi. Teimme yhteistyötä silloisen sefun kanssa. Runon nimi on tyttö ja lelurasia.

        Toinen oletus on myös hunkilta lainattu ja se on siili/leski. Molemmat tuntevat vihaa minua kohtaan. Molemmat valehtelevat ja väittävät kirjoittavansa vain omilla nikeillään. No, puskakirjoitukset taas kertovat omaa kieltään. Niin rumaa kieltä kuin puskista minulle kirjoitetaan en ole live elämässä ikään kohdannut.

        No, tässäpä olikin tämän aamun mietteeni.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olet oikeassa jos mieli järkkyy, on parempi poistua. Aloituksessa Leski kirjoittaa uhrin on poistuttava. Koulukiusaamistapauksissa kiusaaminen loppuu kun kiusattu vaihtaa koulua.

        Aikaisemmassa Hunkin päätelmässä Leski on Friidu lie vinhaa perää. Jos Leski olisi kirjoittanut tänne vain neljä vuotta ei hänellä olisi vanhoja vuosikymmenten tietoja kirjoittajista. Käsittääkseni Friidu on leskeytynyt, joku vuosi sitten. Sitä en tosin tiedä oliko Friidulla alkoholiongelmia, mutta yksi poika hänellä on.

        Vahvin pointti olettaa Leskeä Friiduksi on viha minua kohtaan. Friidu uhkaili ja valehteli kuten leskikin.

        Kirjoitin runon kun taistelu välillämme kiihtyi. Teimme yhteistyötä silloisen sefun kanssa. Runon nimi on tyttö ja lelurasia.

        Toinen oletus on myös hunkilta lainattu ja se on siili/leski. Molemmat tuntevat vihaa minua kohtaan. Molemmat valehtelevat ja väittävät kirjoittavansa vain omilla nikeillään. No, puskakirjoitukset taas kertovat omaa kieltään. Niin rumaa kieltä kuin puskista minulle kirjoitetaan en ole live elämässä ikään kohdannut.

        No, tässäpä olikin tämän aamun mietteeni.

        Melkein kaikki kirjoittajat tuntuvat vihaavan sinua, siis sinun omasta mielestäsi. Miksi et voi vain katsoa peiliin ja miettiä mistä johtuu, kun sinusta ei pidetä täällä eikä myöskään 70 palstalla. Ei kukaan jaksa lukea noita paashajaarituksia mitä milloinkin olet tehnyt.

        Olen nähnyt sinun haukkuvan vuorotellen kaikki palstan suosituimmat kirjoittajat. Viduttaako sinua ihan oikeasti, kun muut saavat täällä keskustelua aikaan etkä sinä aiheuta muuta kuin myötähäpeää.

        Lopeta tuo muiden nälviminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaikki kirjoittajat tuntuvat vihaavan sinua, siis sinun omasta mielestäsi. Miksi et voi vain katsoa peiliin ja miettiä mistä johtuu, kun sinusta ei pidetä täällä eikä myöskään 70 palstalla. Ei kukaan jaksa lukea noita paashajaarituksia mitä milloinkin olet tehnyt.

        Olen nähnyt sinun haukkuvan vuorotellen kaikki palstan suosituimmat kirjoittajat. Viduttaako sinua ihan oikeasti, kun muut saavat täällä keskustelua aikaan etkä sinä aiheuta muuta kuin myötähäpeää.

        Lopeta tuo muiden nälviminen.

        Hyvin kommentoitu ja ihan samoilla linjoilla olen minäkin. Korppis aiheuttaa eripuraa muutaman harvan perässäjuoksijansa kanssa. Hän on ehdottomasti suurin riidankylväjä ja mielipahan aiheuttaja palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaikki kirjoittajat tuntuvat vihaavan sinua, siis sinun omasta mielestäsi. Miksi et voi vain katsoa peiliin ja miettiä mistä johtuu, kun sinusta ei pidetä täällä eikä myöskään 70 palstalla. Ei kukaan jaksa lukea noita paashajaarituksia mitä milloinkin olet tehnyt.

        Olen nähnyt sinun haukkuvan vuorotellen kaikki palstan suosituimmat kirjoittajat. Viduttaako sinua ihan oikeasti, kun muut saavat täällä keskustelua aikaan etkä sinä aiheuta muuta kuin myötähäpeää.

        Lopeta tuo muiden nälviminen.

        Ne 70kymppiset osaa asettua tuon korppiksen leuhkinnan yläpuolelle. Alkuun sitä otti se kaaliin kun kukaan ei kiinnostunut iänikuisesta savimotin väännöstä ja vielä vähemmän vanhasta hollannikkaasta. Ei kahveepirtissä saa riitaa aikaan , jokainen omia juttujaan puhuu ja skillani tekee yhteenvedon. Joillakin on hampaankolossa korppista kohtaan , ihan aiheesta varmasti. Niitä on useampia, ei vain tuo lesken. Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaikki kirjoittajat tuntuvat vihaavan sinua, siis sinun omasta mielestäsi. Miksi et voi vain katsoa peiliin ja miettiä mistä johtuu, kun sinusta ei pidetä täällä eikä myöskään 70 palstalla. Ei kukaan jaksa lukea noita paashajaarituksia mitä milloinkin olet tehnyt.

        Olen nähnyt sinun haukkuvan vuorotellen kaikki palstan suosituimmat kirjoittajat. Viduttaako sinua ihan oikeasti, kun muut saavat täällä keskustelua aikaan etkä sinä aiheuta muuta kuin myötähäpeää.

        Lopeta tuo muiden nälviminen.

        Omilla sanoillasi:
        "Lopeta tuo muiden nälviminen."


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olet oikeassa jos mieli järkkyy, on parempi poistua. Aloituksessa Leski kirjoittaa uhrin on poistuttava. Koulukiusaamistapauksissa kiusaaminen loppuu kun kiusattu vaihtaa koulua.

        Aikaisemmassa Hunkin päätelmässä Leski on Friidu lie vinhaa perää. Jos Leski olisi kirjoittanut tänne vain neljä vuotta ei hänellä olisi vanhoja vuosikymmenten tietoja kirjoittajista. Käsittääkseni Friidu on leskeytynyt, joku vuosi sitten. Sitä en tosin tiedä oliko Friidulla alkoholiongelmia, mutta yksi poika hänellä on.

        Vahvin pointti olettaa Leskeä Friiduksi on viha minua kohtaan. Friidu uhkaili ja valehteli kuten leskikin.

        Kirjoitin runon kun taistelu välillämme kiihtyi. Teimme yhteistyötä silloisen sefun kanssa. Runon nimi on tyttö ja lelurasia.

        Toinen oletus on myös hunkilta lainattu ja se on siili/leski. Molemmat tuntevat vihaa minua kohtaan. Molemmat valehtelevat ja väittävät kirjoittavansa vain omilla nikeillään. No, puskakirjoitukset taas kertovat omaa kieltään. Niin rumaa kieltä kuin puskista minulle kirjoitetaan en ole live elämässä ikään kohdannut.

        No, tässäpä olikin tämän aamun mietteeni.

        Aika monesta koulukiusatusta on tullut itsestään koulukiusaaja. Viimeksi taisin lukea juttua Mikael Gabrielista. Hän kertoi, että ainoa mahdollisuus päästä pois kiusatun roolista oli alkaa itse kiusaajaksi. Siinä mielessä lesken on oikeassa, että väkivalta siirtyy uhriin. Ei tietenkään aina jos lähtee pois, pakenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne 70kymppiset osaa asettua tuon korppiksen leuhkinnan yläpuolelle. Alkuun sitä otti se kaaliin kun kukaan ei kiinnostunut iänikuisesta savimotin väännöstä ja vielä vähemmän vanhasta hollannikkaasta. Ei kahveepirtissä saa riitaa aikaan , jokainen omia juttujaan puhuu ja skillani tekee yhteenvedon. Joillakin on hampaankolossa korppista kohtaan , ihan aiheesta varmasti. Niitä on useampia, ei vain tuo lesken. Sitä saa mitä tilaa.

        Antakaa muorin retostella ihan rauhassa!
        Hän elää omassa, pienessä savensekaisessa minimaailmassaan ja uskottelee olevansa joku Duracel-pupu, joka painaa täysillä menemään aamusta yömyöhään.
        Kyllähän kaikki sen ymmärtävät, että tuon ikäisen ihmisen "timpuroinnit" ovat jo pelkkää tumpurointia.

        Pelkkää pätemisen tarvetta ja huomionhakua.
        Ei jatkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne 70kymppiset osaa asettua tuon korppiksen leuhkinnan yläpuolelle. Alkuun sitä otti se kaaliin kun kukaan ei kiinnostunut iänikuisesta savimotin väännöstä ja vielä vähemmän vanhasta hollannikkaasta. Ei kahveepirtissä saa riitaa aikaan , jokainen omia juttujaan puhuu ja skillani tekee yhteenvedon. Joillakin on hampaankolossa korppista kohtaan , ihan aiheesta varmasti. Niitä on useampia, ei vain tuo lesken. Sitä saa mitä tilaa.

        Kyllä näin se menee. Eikä korppikselle puolustajia löydy kuin jostain Tellukasta, joka on riidanhaastamisessa lähes korppikotkan veroinen jankuttaja ja pilkunviilaaja. Näiden kahden puusilmän siirtyminen 70 palstalle oli helpotus kuuskymppisille kunnes huomattiin etteihän heitä edes huolita sinnekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin se menee. Eikä korppikselle puolustajia löydy kuin jostain Tellukasta, joka on riidanhaastamisessa lähes korppikotkan veroinen jankuttaja ja pilkunviilaaja. Näiden kahden puusilmän siirtyminen 70 palstalle oli helpotus kuuskymppisille kunnes huomattiin etteihän heitä edes huolita sinnekään.

        No älä nyt ylpisty vaikka oletkin koko Suomi24:n suosituin nikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa muorin retostella ihan rauhassa!
        Hän elää omassa, pienessä savensekaisessa minimaailmassaan ja uskottelee olevansa joku Duracel-pupu, joka painaa täysillä menemään aamusta yömyöhään.
        Kyllähän kaikki sen ymmärtävät, että tuon ikäisen ihmisen "timpuroinnit" ovat jo pelkkää tumpurointia.

        Pelkkää pätemisen tarvetta ja huomionhakua.
        Ei jatkoon!

        Tyypillistä leskeä!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin se menee. Eikä korppikselle puolustajia löydy kuin jostain Tellukasta, joka on riidanhaastamisessa lähes korppikotkan veroinen jankuttaja ja pilkunviilaaja. Näiden kahden puusilmän siirtyminen 70 palstalle oli helpotus kuuskymppisille kunnes huomattiin etteihän heitä edes huolita sinnekään.

        Ehtoota@ Enhän minä ole ikään puolestapuhujia tarvinnut. Sellaisia tarvitsee ihmiset, joille ajautuminen
        väkivaltaisiin ihmissuhteisiin on ominaista.

        Mistä leski nyt tuon keksi, että ei 70-palstalle huolita sinähän sait äkkilähdön sieltä aloituksesi seurauksesta.

        Koeta jo ymmärtää, että olet itse puusilmä kun uskottelet itseäsi viisaimmille, että täällä on joukko vihakirjoittajia. Omalta koneeltasi syötät kimppakivaa ihan itesseis.

        Upea päivä korvessa, istuin koko iltapäivän laiturilla kaislikon elämää bongaten.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Ehtoota@ Enhän minä ole ikään puolestapuhujia tarvinnut. Sellaisia tarvitsee ihmiset, joille ajautuminen
        väkivaltaisiin ihmissuhteisiin on ominaista.

        Mistä leski nyt tuon keksi, että ei 70-palstalle huolita sinähän sait äkkilähdön sieltä aloituksesi seurauksesta.

        Koeta jo ymmärtää, että olet itse puusilmä kun uskottelet itseäsi viisaimmille, että täällä on joukko vihakirjoittajia. Omalta koneeltasi syötät kimppakivaa ihan itesseis.

        Upea päivä korvessa, istuin koko iltapäivän laiturilla kaislikon elämää bongaten.

        Kyllä puolestapuhujia ja kriittisiä mielipiteitä tarvitaan kaikissa aloituksissa.

        Yleistäminen on pahasta.
        Myös luulottelu ja arvailu nimimerkeistä, jotka ovat aloituksiin osallistuneet anonyymeina, on ikävä ilmiö ja kertoo mielestäni paljon "arvuuttelijasta".

        Sinä korpikirjailija lupasit lopettaa arvuuttelun, mutta toisin kävi.

        Kuka täällä on puusilmä ja ketkä häntä viisaampia?
        Sitä voimme miettiä.

        Jos koet, että täällä jotkut sinua vihaavat, niin voit jättää minut ajatuksesi ulkopuolelle.
        Minulle kukaan ei aiheuta niin voimakasta tunnetilaa edes livessä, saati sitten somessa.

        Nautitaan keväisistä päivistä, kun aistimme vielä pelaavat.
        Ei anneta tärkeilylle tilaa.

        Tämän 60 palstan olemassaolo ei ole riippuvainen minusta tai sinusta.

        kylmätotuus


      • Anonyymi

        Joku kirjoitti:
        """Koulukiusaamistapauksissa kiusaaminen loppuu kun kiusattu vaihtaa koulua.""

        No, kiusaajat jäävät vanhaan kouluun, mutta uudessa koulussa ei uutta katsota välttämättä hyvällä, ja voi joutua jatkokiusatuksi uusien taholta. Useinkin noin.


    • Anonyymi

      Poliisi- ja rosvopiireissä uusi tulokas tullaan tuntemaan lyhyesti ja ytimekkäästi nimellä Teppo

    • Anonyymi

      Kertomasi tapauksen ymmärrän niin, että kyseessä on ollut harkittu väkivaltainen teko.

      Olen kasvanut perheessä, jossa ei käytetty fyysistä tai henkistä väkivaltaa.
      Isäni opetti meille lapsilleen, että väkivalta on merkki heikosta itsetunnosta. Erityisesti hän painotti sitä, että kun kynnys ensimmäiseen lyöntiin on ylitetty, niin se käytös tulee jatkumaan, vaikka tekijä "silmä kourassa" vannoisi muuta.

      Johtunee kasvatuksestani, että minun on vaikea ymmärtää, miksi sekä naiset että miehet suostuvat elämään parisuhteessa, jossa väkivalta tai sen uhka on arkipäivää.
      Usein miehiä syytetään väkivaltaisuudesta, mutta kyllä naisetkin siihen hyvin usein syyllistyvät.

      Aikoinaan naisten oli siedettävä väkivaltaista miestä taloudellisista syistä, mutta nykyään tilanne on toinen.
      Yhteiskuntamme takaa nykyään "kohtuullisen" toimeentulon" henkilöille ja myös heidän lapsilleen, jotka lähtevät pois
      väkivaltaisesta parisuhteesta, vaikka he olisivatkin olleet taloudellisesti riippuvaisia väkivaltaisesta kumppanistaan.

      Jos minua olisi joku läimäyttänyt, niin se olisi varmasti ollut ensimmäinen ja viimeinen kerta.

      Yleisellä tasolla puhuttaessa väkivaltaisen suhteen vaikutuksesta ihmiseen, niin eiköhän ole nykyään mahdollisuus päästä terapiaan purkamaan kokemuksiaan, jottei niitä mustia möykkyjä jää elämää kaivertamaan, vaikka tapahtumista olisikin kulunut jo pitkä aika.

      kylmätotuus

      • Kun ensimmäinen lyönti tulee täysin yllättäen puolen vuoden seurustelun ja yhteenmuuton jälkeen, se on shokki.

        Viina kuvassa mukana ja myöhemmin selittyy mustasukkaisuudella.

        Olet juuri hommanut Helsingistä asunnon, tehnyt remppaa, ostanut huonekaluja jne.

        Työpaikat on molemmilla ja elämä hymyilee.

        Mutta sitten tulee lyönti ja kaikki muuttuu.

        Nyt alkaa varuillaan olo, miellyttäminen, usko siihen että se oli humalainen huitaisu.

        Lapsistakin puhutaan ja mies kovasti haluaa " pojan" kanssa matseja katsomaan.
        Menee hyvin taas.

        Sitten uusi humala ja jälleen pahoinpitely.
        Astetta pahempi.

        Alkaa kova asunnon metsästys.
        Ei ihan helppo juttu stadissa.
        Olet edelleen.typerys, joka haluaa uskoa hyvää.
        Ei tule mitään.
        Sain sitten vihfoin yksiön ja rauhan.

        Kävin terapiassa viisikymmpisenä, kun todellakin olisi pitänyt mennä kaksikymppisenä.

        Ei 70-luvulla lääkärit tai kukaan muukaan puhuneet terapeuteista.

        Sanottiin vain niinkuin kaikki sanoo.
        Oma vika kun mies lyö.
        Katso peiliin ja lähde menee.

        Hakkaaja jatkaa hyvin alkanutta uraansa.

        Kohde vaihtuu ja syy on aina vastapuolen.


      • Anonyymi

        Valitettavasti noin taitaa olla vielä tänäkin päivänä, että uhri syyllistetään.
        Eihän väkivaltaisuus lähisuhteessa ole ainoastaan alempien sosiaaliluokkien ongelma. Kirjailija Sofi Oksanen on vahvasti ottanut kantaa väkivaltaisuudesta parisuhteissa.
        Muistelen vuosikymmeniä sitten, kun eräs naispuolinen kansanedustaja avioeronsa yhteydessä toi julkisuuteen kokemaansa väkivaltaa.
        Toivottavasti uhrit voimaantuvat ja sen ensimmäisen lyönnin jälkeen saavat rohkeutta poistua paikalta ja nostaa syytteet pahoinpitelystä. Nyt, kun siitä vähän enemmän ollut puhetta julkisuudessa.

        Hyviä aloituksia teet lesken.


      • Anonyymi

        Johannes Virolaisella oli erittäin aggressiivinen ja väkivaltainen akka. Onneksi Johannes läksi (löysi sen jonkun uuden) ja ex akka kuoli katkeruuteen.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Kun ensimmäinen lyönti tulee täysin yllättäen puolen vuoden seurustelun ja yhteenmuuton jälkeen, se on shokki.

        Viina kuvassa mukana ja myöhemmin selittyy mustasukkaisuudella.

        Olet juuri hommanut Helsingistä asunnon, tehnyt remppaa, ostanut huonekaluja jne.

        Työpaikat on molemmilla ja elämä hymyilee.

        Mutta sitten tulee lyönti ja kaikki muuttuu.

        Nyt alkaa varuillaan olo, miellyttäminen, usko siihen että se oli humalainen huitaisu.

        Lapsistakin puhutaan ja mies kovasti haluaa " pojan" kanssa matseja katsomaan.
        Menee hyvin taas.

        Sitten uusi humala ja jälleen pahoinpitely.
        Astetta pahempi.

        Alkaa kova asunnon metsästys.
        Ei ihan helppo juttu stadissa.
        Olet edelleen.typerys, joka haluaa uskoa hyvää.
        Ei tule mitään.
        Sain sitten vihfoin yksiön ja rauhan.

        Kävin terapiassa viisikymmpisenä, kun todellakin olisi pitänyt mennä kaksikymppisenä.

        Ei 70-luvulla lääkärit tai kukaan muukaan puhuneet terapeuteista.

        Sanottiin vain niinkuin kaikki sanoo.
        Oma vika kun mies lyö.
        Katso peiliin ja lähde menee.

        Hakkaaja jatkaa hyvin alkanutta uraansa.

        Kohde vaihtuu ja syy on aina vastapuolen.

        Kävit terapiassa viiskymppisenä, miksi?
        Olit naimisissa ja kirjoituksiesi mukaan onnellinen.
        Solmit avioliiton ennen viittäkymmentä, järjestely, joka takasi sinulle leskeneläkkeen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe