Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sisareni

Zanches

Tulin aikaisiin koulusta kotiin koska viimeiset tunnit oli peruttu. Vanhempani olivat etelänmatkalla joten kotona olisi vaan 18-vuotias pikkusiskoni Hanna, joka on minua 2 vuotta nuorempi.
Astuessani sisään asuntoomme oli aivan hiljaista, oletin että Hanna olisi lähtenyt käymään kaupassa tai jossain. Menin olohouneeseen, istuin sohvalle ja olin juuri laittamassa televisiota päälle kun kuulin vaimeaa, epämääräistä ääntä Hannan huoneen suunnalta.
Ajattelin aluksi että Hanna oli unohtanut ikkunan auki ja ääni kuului ulkoa mutta kun lähestyin Hannan huonetta tunnistin äänen kuuluvan Hannalle.
"Umm.. aahhh.. mmm.." kuului hiukan raollaan olevasta ovesta.
Hiivin aivan oven viereen ja kurkistin sisään. Hanna makasi täysin alasti selällään sängyllä päiväpeiton päällä, ja tyydytti itseään dildolla tai jollain sen tapaisella. Hanna piti silmiään kiinni ja toisella kädellä liikutteli dildoa hitaasti sisällään ja toisella kädellä hieroi toisen rinnan nänniä.
Näky oli uskomaton ja aloin kiihottumaan heti vaikka Hanna olikin siskoni. Olin monesti tyydyttäessäni itseäni kuvitellut olevani Hannan kanssa enkä pitänyt mahdottomana että Hannalla olisi samankaltaisia ajatuksia, sillä olimme aina olleet hyvin läheiset ja vietimme paljon aikaa yhdessä.
"Aaaah! MMmmm.. Ahh!" Hanna oli juuri lähestymässä huippuaan kun lattialauta jalkojeni alla narahti, ja Hanna huomasi minut heti ovenraosta. "Mika!" hän huudahti ja veti päiväpeiton päälleen. Olin niin hämmentynyt etten keksinyt muuta sanottavaa kuin "oho, sori".
Hanna oli punastunut korviaan myöten ja änkyttäen kysyi miten olin jo kotona.
Kerroin perutuista tunneista ja yritin samalla peitellä kohoumaa housuissani mutta Hanna selvästi huomasi sen.
Yritin keventää tunnelmaa kehumalla Hannan vartaloa ja olin jo lähdössä, kun Hanna sanoi:
"Oonko mä susta ihan oikeesti hyvännäköinen?"
Hanna oli vähän pyöreä ja akneakin oli vähän eikä Hannalla ollut poikaystävää käsittääkseni koskaan ollut.
Yhtään ajattelematta astuin huoneeseen sisään ja sanoin: "Musta sä olet tosi hyvännäkönen, äskeinen oli tosi kiihottavan näköstä ja kuulosta".
"Sanot vaan kun oot mun veli", Hanna sanoi ujosti.
"Ei kun ihan totta, sanoin", ja istuin sängyn laidalle.
Katsoin Hannaa silmiin ja kosketin Hannan poskea kevyesti kädellä. "Älä...", Hanna sanoi hiljaa.
Minua kadutti ja rupesin jo nousemaan kun Hanna sanoi "Mika, oota..".
Hanna nousi istumaan päiväpeitto käärittynä ympärilleen ja kietoi kätensä hitaasti ympärilleni ja alkoi suutelemaan minua suoraan suulle.
Vastasin suudelmaan, imin Hannan ylähuulta ja lopuksi kielemme koskettelivat toisiaan.
"Hanna, mä haluan sua, oon halunnu jo pitkään..".
Hanna pudotti päiväpeiton ympäriltään ja sanoi
"Niin mäkin sua".
Laitoin käteni pienen rinnan ympärille ja puristelin jo kovettunutta nänniä. Riisuuin kaikki vaattteet päältäni ja olimme molemmat täysin alasti.
"Mä en oo ennen ollu.." Hanna aloitti, mutta sanoin vaan "Shh.. ei se mitään".
Kaadoin kannan hellästi selälleen sängylle, ja aloin suutelemaan Hannan reisiä. Hieroin samalla hellästi Hannan rintoja ja Hanna alkoi vaikeroimaan hiljaa käsittelyssäni. "Mmm.. nuole sieltä.."
Asetin pääni täysin Hannan haarojen väliin ja nenääni tulvahti melkoinen tuoksu mutten antanut sen haitata. Aloitin nuolemisen hitaasti mutta varmasti ja pian Hanna huokaili jo paljon kovempaa. "AAhhh, ahh.. MMmmm".
Yhtäkkiä nostin pääni Hannan haaroista ja katsoin Hannaa silmiin. Olin todella himoisani ja katsoin Hannaa kysyvästi. Hanna nyökkäsi hieman pelokkaasti tajutessaan mitä halusin.
Otin tyynyn Hannan pään alta ja asetin sen Hannan takamuksen alle. Hanna levitti haaransa täysin auki ja aloin hiljaa asettamaan kaluani Hannan jo todella märkään vaginaan.
Työnnyin aluksi pari senttiä, ja Hanna puri hammastaan. Hidastin vähän mutta lopulta kaluni upposi koloon helpon oloisesti.
"Aiiih!" Hanna inahti allani, ja suutelin hannaa otsaan jolla oli rauhoittava vaikutus.
Makasin nyt täysin sisareni päällä ja aloin tekemään pientä edestakaista liikettä.
Hannakin alkoi yhtyä liikkeeseen ja liikutteli lantiotaan kevyesti työntöjeni tahtiin.
"Ahh... Ummmm.. aaaa....." alko kuulumaan sisareni suusta ja aloin koventamaan tahtia ja Hanna alkoi lähestyä huippuaan.
"Hanna mä rakastan sua" kuiskasin Hannan korvaan kiimoissani.
"Niin mäkin sua" sai Hanna ähkäistyä juuri ennen kuin hänen vartalonsa alkoi värisemään ja taivutti päätään hieman taaksepäin.
En voinut pidätellä yhtään kauempaa ja työnsin kaluni niin syvälle kuin sain.
"Aahh." ähkäisin ja tunsin kuinka spermaa alkoi valumaan Hannan sisuksiin. Kouristelin Hannan päällä hetken kunnes havahduin.
Hanna katsoi minua allani silmiin ja suuteli suulle. Suutelimme pitkään ennen kuin vedin kaluni Hannasta ja kävimme vierekkäin päiväpeiton alle nukkumaan.

Tässä oli eka tarinani, saa kommentoida :)

8

16459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

      ei kyllä kinky-palstalle sopivaa ollenkaan, aika lepposa tarina. ja ehkäsy unohtu! mälsä kertomus mun mielestä

      • jussi

        Mikä ihme siinä on että kaikkea täytyy aina ensimmäiseksi haukkua. Tarinahan oli ihan kelvollinen (oikeastaan hyvä)ensikertalaiselle ja kirjoittamalla oppii lisää. Kinkykin se oli kun siskon kanssa touhuttiin. Laita vaan lisää tarinaa tulemaan. Ne kirjoittaa jotka osaa, ja ne jotka ei, opettaa muita.


      • sitten
        jussi kirjoitti:

        Mikä ihme siinä on että kaikkea täytyy aina ensimmäiseksi haukkua. Tarinahan oli ihan kelvollinen (oikeastaan hyvä)ensikertalaiselle ja kirjoittamalla oppii lisää. Kinkykin se oli kun siskon kanssa touhuttiin. Laita vaan lisää tarinaa tulemaan. Ne kirjoittaa jotka osaa, ja ne jotka ei, opettaa muita.

        siskoasi, se on kyllä jo liian kinkyä...


      • lisää
        sitten kirjoitti:

        siskoasi, se on kyllä jo liian kinkyä...

        Kirjoita ihmeessä lisää. Isä mukaan :)


    • Jotain?

      aivan sama vaikka nait naapurin mummoa mutta joskus olisi järkevää käyttää näissä tarinoissa kumia.

      • miksi?

        Ei se unohtunut, tarkoituksella jätin ehkäisyn pois, tekee siitä vielä kinkympää :)


      • Kokenut
        miksi? kirjoitti:

        Ei se unohtunut, tarkoituksella jätin ehkäisyn pois, tekee siitä vielä kinkympää :)

        Ihme juttua taas. Eihän sukulaisten kesken tarvitse käyttää ehkäisyä. Ei silloin voi mikään tarttua.


    • fantasiaseksiä

      Tulin siskon pilluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe