Tyttärieni sukelluskurssi.

Olin juuri houkutellut (pakottanut) heidät hyppäämään benji- hypyn. Myönteisiin hyppypäätöksiin vaikutti molemmille lupaamani 100 €. Hienosti nuo alas roiskaisivat ja hymyt suorituksien jälkeen olivat herkässä.
Kotimaassa olivat jo tandem- hypytkin 4:stä kilometristä tehneet.

Lomalla on aikaa, ja ehdotin tytöille sukelluskurssia. Kovin innostuivat ja heille jo ylihuomiseksi opiskelupaikat järjestyivätkin Jompparilla sijaitsevasta suomalaisesta sukelluskoulusta.
Ensimmäisenä päivänä oli teoriaa ja toisena laiteharjoittelua paikallisen hotellin uima- altaalla.

Itse vietin tämän luppo- ajan rannalla makoillen ja kävellen.
Bahtit olivat lopussa ja tepsuttelin vaihtamaan 500- eurostani paikalliseen valuuttaan.
Olin ottanut vain näitä isoja seteleitä mukaani koska ne mahtuivat näppärästi rahavyöhöni.

Kopissa istui herttainen likka joka hieman silmiään pyöritteli kun vaihtorahoja laski.
Sanoi sitten että häneltä loppuu juuri työvuoro että kaipaanko seuraa?

Tytöt tulivat oppitunnilta aurinkotuoleille. Vanhempi mulkaisi seuralaistani ja tokaisi:
- No mistäs sä nyt ton löysit?

12

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljon tietää novellinazi2010 vaan ei tiedä kuka suomalainen rantaleluja Jompparin rannalla aikoinaan vuokraili.

• Kiitos kommentista.
      Olen asunut melkein koko ikäni Suomessa enkä vieläkään tunne kaikkia täällä toimivia yrittäjä.

• Anonyymi

Vaan oudoksuttaa tuollainen Pattayan tuntemus kun rannalla löhöillen ja vuosikymmeniä, niin ei tiedosta pienen rannanpätkän suomalaisia yrittäjiä.
        Eikä kukaan muukaan........ajatteleva.........Pattayan tuntija.

• Kiitän oudoksumisestasi.
      Stadin kundina en ylitä Kehä III:sta kuin traktorilla vetämällä.

Samalla tavalla suhtaudun Jomppariin. Pidän sitä landena minne kaupunkilaisen ei tarvitse ilman syytä mennä.
      Asuinsijani Pattiksellakin olen aina valinnut tepsuttelukadulta tai sen välittömästä läheisyydestä.

• Anonyymi

Jomppari paratiisi on lande, sinne ei pidä ilman syytä mennä.

Eipä tuota Pattayallekaan tarvitse ilman syytä mennä.

• Anonyymi

Laiffihan asuu kehän ulkopuolella.

• Anonyymi

Onko Lahti kehän ulkopuolella....juntteja.

• Tarkoitukseni ei ole mollata Kehä III:n ulkopuolella asuvia ihmisiä, se nyt on vain stadilaisten äidinmaidosta saatu ominaisuus.
        En myöskään kutsu heitä junteiksi mutta joskus olen vienyt lapsiani maalle heinähattuja katselemaan. Sanonta riemastutti heitä kovin.

• Anonyymi

Tunnetusti suomi24 viihtyvät kaikki oudoimmat tyypit, pattaya palsta ei tee poikkeusta asiaan.

• Anonyymi

Nazilla on parhaat jutut, näähän on oikein pienoisnovelleja!

• Anonyymi

Tuli tuosta löytämisestä mieleen kun kaverin kanssa tultiin Pattayalle. Tein nopeusennätyksen. Noustiin taksista rantakadulla matkalaukkujen kanssa niin rannalta kuului tuttu heleä ääni.
      Daami oli kainalossa 10 sekuntia myöhemmin. Tuota ei tapahdu Ylöjärvellä. Siitä hotellille ja viisi minuuttia Pattayalle saapumisen jälkeen olin jo selässä. Kaveri sanoi että olen sairaan nopee. Totta.

• Anonyymi

Nopee sairas ylöjärveltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      36
      3795
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1724
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1379
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1211
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      175
      1096
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      955
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      846
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      791
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      770
    Aihe