Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
Vastaukset 94
- Anonyymi00001
Tulityökurssilaisen vuosisadan vitsi.
- Anonyymi00024
Siis ihan tosissaanko te spedet käytte ulisemassa tämän tyylisiin aloituksiin? Normaaliälyisen mielestä aika paljon puhuvaa
- Anonyymi00084
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siis ihan tosissaanko te spedet käytte ulisemassa tämän tyylisiin aloituksiin? Normaaliälyisen mielestä aika paljon puhuvaa
"Pasanen kuittaa". -Error122
- Anonyymi00002
Tai sulla on mt ongelma
- Anonyymi00019
Aplle sanoisin, että ehkä tajusi erehtyneen sinusta? Monesta aluksi luulee liian hyvää, kunnes tajuaa erehtyneen asiassa pahastikin ja pahimmillaan. Liika hyväuskoisuus toisesta voi olla petollista ja opettavaistakin?
Tai huonoimmillaan tulee entistä varovaisemmaksi naisten suhteen, kun kohtaa liikaa odottamatonta ja arvaamatonta käytöstä? Jota vaikea itse ymmärtää toisessa. Uhriutuminen voi olla puhdasta pahuuttakin, tapa toimia naisella. - Anonyymi00025
Eiköhän sulla vastaväittäjällä esim jo ihan debatin aiheeseen nähden ole joku ongelma joo. T naiselta sivusta pärjäilemisiä
- Anonyymi00034
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aplle sanoisin, että ehkä tajusi erehtyneen sinusta? Monesta aluksi luulee liian hyvää, kunnes tajuaa erehtyneen asiassa pahastikin ja pahimmillaan. Liika hyväuskoisuus toisesta voi olla petollista ja opettavaistakin?
Tai huonoimmillaan tulee entistä varovaisemmaksi naisten suhteen, kun kohtaa liikaa odottamatonta ja arvaamatonta käytöstä? Jota vaikea itse ymmärtää toisessa. Uhriutuminen voi olla puhdasta pahuuttakin, tapa toimia naisella.Mitä helvettiä
- Anonyymi00063
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä helvettiä
Ääripäitä kohdanneena monelle tällainen hyvinkin totta.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ääripäitä kohdanneena monelle tällainen hyvinkin totta.
Asioissa monesti ei ole vain yhtä totuutta, Riita vaatii aina kaksi osapuolta, joista molemmilla voi olla hyvät perustelutkin tilanteen kärjistymiselle. Etäisyydenotto monesti vasta paljastaa tarinalle sen oleellisen eli totuuden.
Monesti molemmissa on omat vikansa/ mokansa ja näkemyseroilla voi olla suuri merkitys kokemaansa. Uhriutuja ei ole se todellinen kärsijä monestikaan vaan enempi se ilmapiirin myrkyttäjä.
Paha saa lopulta palkkansa, jossain muodossa. Siitä on turha muita syyttää. Ymmärrän, että halua on aina, kun ei itsessä mitään vikaa löydä, koska syyt ovat aina muiden aiheuttamia heille. - Anonyymi00065
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä helvettiä
Palstaäijän mielipuolista pakinaa. Ollut eilen uskottavaa asiaa mm iPhonesta. Sivusta hitureille
- Anonyymi00068
Anonyymi00065 kirjoitti:
Palstaäijän mielipuolista pakinaa. Ollut eilen uskottavaa asiaa mm iPhonesta. Sivusta hitureille
Ei osunut nyt oletuksesi oikeaan "tälläkään kertaa".
- Anonyymi00075
Anonyymi00064 kirjoitti:
Asioissa monesti ei ole vain yhtä totuutta, Riita vaatii aina kaksi osapuolta, joista molemmilla voi olla hyvät perustelutkin tilanteen kärjistymiselle. Etäisyydenotto monesti vasta paljastaa tarinalle sen oleellisen eli totuuden.
Monesti molemmissa on omat vikansa/ mokansa ja näkemyseroilla voi olla suuri merkitys kokemaansa. Uhriutuja ei ole se todellinen kärsijä monestikaan vaan enempi se ilmapiirin myrkyttäjä.
Paha saa lopulta palkkansa, jossain muodossa. Siitä on turha muita syyttää. Ymmärrän, että halua on aina, kun ei itsessä mitään vikaa löydä, koska syyt ovat aina muiden aiheuttamia heille.Dinge dinge mistä ihmeestä puhut???... aiheena oli kännykän vakoilu. Se on rikos.
- Anonyymi00094
Anonyymi00075 kirjoitti:
Dinge dinge mistä ihmeestä puhut???... aiheena oli kännykän vakoilu. Se on rikos.
Itse en siitä puhu vaan muusta yleisesti, mikä sivuaa samaa tuntemusta. Ymmärtäminen voi olla joskus haastavampaa, kun omat kokemat kohtaa samoja tuntemuksia jonkun eri jutun kautta (ikäviä muistoja vain) jne.
- Anonyymi00004
Kerro miten sait luurisi puhtaaksi, niin minänkin voisin yrittää.
- Anonyymi00006
Soittamalla Elisa gurulle. Ne saa kännykkään etäyhteyden ja pääsevät tarkistamaan sitä. Tätä säikähtävät luultavasti ainakin stalkkerit joilla ei ole mitään hirveän kallista vakoiluohjelmaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Soittamalla Elisa gurulle. Ne saa kännykkään etäyhteyden ja pääsevät tarkistamaan sitä. Tätä säikähtävät luultavasti ainakin stalkkerit joilla ei ole mitään hirveän kallista vakoiluohjelmaa.
Kannattiko. Tiedätkö minkä verran maksaa esim gurun 20 minuutin apu? Se on reilun 100e lisä laskuusi
Jos joku haluaa jatkaa stalkkeja se saastuttaa uudestaan puhelimen helposti - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kannattiko. Tiedätkö minkä verran maksaa esim gurun 20 minuutin apu? Se on reilun 100e lisä laskuusi
Jos joku haluaa jatkaa stalkkeja se saastuttaa uudestaan puhelimen helpostiMulla on halvempi soppari
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on halvempi soppari
Osaan nyt sen gurun avustuksella tarkkailla omaa puhelintani.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuulostaa ainakin ettet ole tekniikkataituri ainakaan. Itse olen oman puhelimeni ja tietokoneet pitänyt kunnossa aina. Poistanut pahimmatkin haitat ilman minkään maksullisten gurujen apuja
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos joku haluaa jatkaa stalkkeja se saastuttaa uudestaan puhelimen helpostiTuo on kuulemma harhaluuloisuutta. Aika on rahaa ja minulla ei ole aikaa opiskella mitään hakkeriasioita loputtomasti. Ihmiset maksavat jo viruksen torjunnastakin paljon enemmän kuin minä tästä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Elisa-Guru Aarnio tässä hei, siirrän kaikki tietosi toisille operaatioille etiäppäin...". -sivu
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Elisa-Guru Aarnio tässä hei, siirrän kaikki tietosi toisille operaatioille etiäppäin...". -sivu
Mitä väliä kun en tunne. Enkä ole millekään poliisiviranomaisille kyllä millään tavalla kiinnostava henkilö.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on halvempi soppari
Ei se sopparista ole kiinni. Elisan kultajäsen olen ja mulla on nsniin edullinen liittymä lun ollavoi. . Ja guru maksaa kaikille yhtä paljon. Ps. Kyllä he muistaa sinua 100elisällä,älä huoli
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuo on kuulemma harhaluuloisuutta. Aika on rahaa ja minulla ei ole aikaa opiskella mitään hakkeriasioita loputtomasti. Ihmiset maksavat jo viruksen torjunnastakin paljon enemmän kuin minä tästä.
Viruksentorjunta, maksaa 2,99e kuukaudessa minulle.
Gurun palvelu on aina kallista, joten jos pölisit hänen kanssaan vaikka 20-30min, saat yli 100e laskun - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei se sopparista ole kiinni. Elisan kultajäsen olen ja mulla on nsniin edullinen liittymä lun ollavoi. . Ja guru maksaa kaikille yhtä paljon. Ps. Kyllä he muistaa sinua 100elisällä,älä huoli
No ei pidä paikkaansa 😄 Oot vaan kuutamolla. Ehkä niitä soppareita ei tarjota muille kuin tositarpeessa oleville. Minullekin on tullut uudenlaisia tarjouksia ja ehdotuksia kun olen vähän enemmän kertonut heille tilanteestani ja puhunut painavammin ja heidän on pitänyt alkaa pelätä vaihdanko operaattoria jos eivät tee jotain.
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
No on sulla kerran elämässä toisten laitteille päässyt penska fantasia taas päällä. Sivusta
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo mutta missä se SIM korttis ny on- lukittuna käytöstä poistetussa trevoc-kapulassa vai
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä väliä kun en tunne. Enkä ole millekään poliisiviranomaisille kyllä millään tavalla kiinnostava henkilö.
No sanotaanko nyt näin, että tuon tyylisessä tapauksessa kiinnostuksen pitäisi olla enemmän kuin hyvin perusteltu
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
No sanotaanko nyt näin, että tuon tyylisessä tapauksessa kiinnostuksen pitäisi olla enemmän kuin hyvin perusteltu
Tukareilla on vissiin kuvitelma, että ilman muuta voivat ryysiä jos niistä vaa siltä tuntuu
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa 😄 Oot vaan kuutamolla. Ehkä niitä soppareita ei tarjota muille kuin tositarpeessa oleville. Minullekin on tullut uudenlaisia tarjouksia ja ehdotuksia kun olen vähän enemmän kertonut heille tilanteestani ja puhunut painavammin ja heidän on pitänyt alkaa pelätä vaihdanko operaattoria jos eivät tee jotain.
Älä selitä. Et vaan halua että muutkin stalkkauksen uhrit kuulevat että paljon halvemmalla saa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Älä selitä. Et vaan halua että muutkin stalkkauksen uhrit kuulevat että paljon halvemmalla saa.
Tässä meni nyt lainaus ihan väärin eli vastaus oli tuolla joka väittää että kaikki puhelut Elisa gurulle ovat yhtä kalliita ei todellakaan ole.
- Anonyymi00041
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siis kyllä omagurun palvelut maksaa sen 100e ja yli, ihan sama mikä liittymäsi on
- Anonyymi00050
Anonyymi00041 kirjoitti:
Siis kyllä omagurun palvelut maksaa sen 100e ja yli, ihan sama mikä liittymäsi on
Ne antaa numeron johon voi soittaa kahdesti kuukaudessa huomattavasti halvemmalla ja puhua niin pitkään kuin tarvii. Ei ne ilmoittele näistä että voisivat riistää jos suinkin mahdollista.
- Anonyymi00052
Kyllä ne sen muistaa. Laskulappu tulee 2 viikon sisällä.
Elisan omagurun jeesi 25 min oli mulle yli 100e - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Elisan omagurun jeesi 25 min oli mulle yli 100eMukaanlukien puhlaskun kanssa oli noin 170e lasku
- Anonyymi00058
Anonyymi00052 kirjoitti:
Elisan omagurun jeesi 25 min oli mulle yli 100eNo joopajoo ei ole noin mennyt. Kerran veloittivat yli kun en soittanut siihen oikeaan annettuun numeroon mutta se hyvitettiin minulle myöhemmin.
- Anonyymi00059
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mukaanlukien puhlaskun kanssa oli noin 170e lasku
Täällä nyt joku yrittää eikä aio mennä koko yönä nukkumaan
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Taitaa olla just kyseinen stalkkeri
- Anonyymi00066
Anonyymi00060 kirjoitti:
Taitaa olla just kyseinen stalkkeri
Voi kuulkaa nyt täytyy sanoa majakka tai perävaunu, että teillä fiiraa flikat. Sivusta TT
- Anonyymi00071
Anonyymi00066 kirjoitti:
Voi kuulkaa nyt täytyy sanoa majakka tai perävaunu, että teillä fiiraa flikat. Sivusta TT
No mitä muuta motivaatiota voi olla selittää tuollaista p:tä asiasta josta ei itselle selvästi ole tietoa??..
- Anonyymi00076
Anonyymi00059 kirjoitti:
Osingonjaot väärille tileille tehää vaa öisin. Kuulemma.
- Anonyymi00082
Anonyymi00058 kirjoitti:
No joopajoo ei ole noin mennyt. Kerran veloittivat yli kun en soittanut siihen oikeaan annettuun numeroon mutta se hyvitettiin minulle myöhemmin.
Kyllä siitä sulle 100e lasku tulee, mikäli se juttutuokiosi gurulle kesti yli 20 min
- Anonyymi00088
Anonyymi00082 kirjoitti:
Kyllä siitä sulle 100e lasku tulee, mikäli se juttutuokiosi gurulle kesti yli 20 min
Ei ole mennyt ennenkään noin.
- Anonyymi00005
"Pasanen kuittaa". -sivu
- Anonyymi00027
Ta pahan jo ittes vttuun täältä vinkumasta. Sivusta
- Anonyymi00077
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ta pahan jo ittes vttuun täältä vinkumasta. Sivusta
Köh Vakka väärästä Kannestako nii kehottaa? -OllinOpPilasVuoto
- Anonyymi00010
iPhonen ohjelmia katsoo poliisi, PV, muiden maiden viranomaiset.
Et sinä pääse prepaid liittymän ja iPhonen avulla karkuun- Anonyymi00012
Ei tuollaisilla ole mitään merkitystä
- Anonyymi00016
Sitten mennään suoraan poliisilaitokselle kertomaan kaikesta siitä mitä on tapahtunut!
- Anonyymi00028
Miksi ne hyvä keke seurailisi juuri toisten iPhoneja, tarpeeksi helppo kohde esim toistaitoiselle it- taiturille?
- Anonyymi00070
En luovuta pimeästä kaupasta omalla rahalla ostettua rynkkyä1
- Anonyymi00014
Jos kyseessä on tavallinen duunari stalker-mies olet luultavasti saanut hänet puhelimesta irti.
Jos hän ei pääse fyysisesti käsiksi iPhone puhelimeen ja pääse jailbreak murtamaan ja asentamaan vakoilusovellusta. Olet turvassa.
Sekä käytät eri numeroa eikä hän löydä sitä tai tiedä.- Anonyymi00015
Siis väitätkö sinä että minä pääsen salakuuntelemaan kenen tahansa puhelinta jonka puhelinnumeron tiedän?
- Anonyymi00086
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siis väitätkö sinä että minä pääsen salakuuntelemaan kenen tahansa puhelinta jonka puhelinnumeron tiedän?
Pääset varmaankin jos olet viranomainen ja sinulla on pegasus-ohjelmisto tai muu iPhoneen käsiksi pääsevä ohjelma?
Mutta jos et pääse aseman, kontaktien ja rahan puutteen vuoksi kyseisiin ohjelmiin on numeroiden kuuntelu varmaankin vaikeampaa? - Anonyymi00087
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos kumppanisi iPhoneen pääset käsiksi ja saat sitä käyttää. Voi siihen asentaa vakoiluohjelman.
Tai annat kumppanille valmiiksi vakoiluohjelmalla varustetun puhelimen?
Näihin ne kehoittavat ne ohjelmistojen tekijät ja myyjät. Tai muut semmoiset.
- Anonyymi00035
Se meni näin että puhelimeni mobiilitukiasema näyttää mihin kaikkiin laitteisiin kännykkäni nettiyhteyttä jaetaan. Itse jaan vain omaan telkkariini. Huomasin että joku toinenkin on pidempään koko ajan ollut kiinni nettiyhteydessäni. Siitä oli joku mac-osoite näkyvissä. Sitten halusin sen toisen pois niin laitoin sillä tavalla että mobiilitukiasemani ei näy verkossa. Ja käytin sen nettiyhteyden pois päältä siis. No kävi sitten vain niin että en pystynyt enää yhdistämään telkkariani kännykkäni nettiyhteyteen. Eli telkkarini mac-osoite poistui kännykkäninäytöltä. Mutta edelleen se toinen oli kiinni nettiyhteydessäni, mikä oli erittäin kummallista kun se nettiyhteyteni ei enää edes ollut näkyvissä muille eikä siis itsellenikään. Otin kuvakaappauksen tästä mac-osoitteesta talteen. Seuraavana päivänä soitin Elisa gurulle kysyäkseni että mitä hittoa tämä on. Se toinen mac-osoite hävisi sen jälkeen kännykältäni nopeasti eikä ole tullut takaisin. Katsotaan jatkosta laadittiin kyllä vähän toimintasuunnitelmaa tämän gurun kanssa.
- Anonyymi00040
Tuohan om yleistä. Moni tekee siksi, että pääsevät toisem yhteyden kautta, esim netflixiin ja muualle ilman että itse tarvii maksaa
Älkää btw ihmiset käyttäkö reitittimiä, se on kuin kutsuhuuto hakkereille. Reititin on iisi biisi kaapata kokemattomammankin - Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tuohan om yleistä. Moni tekee siksi, että pääsevät toisem yhteyden kautta, esim netflixiin ja muualle ilman että itse tarvii maksaa
Älkää btw ihmiset käyttäkö reitittimiä, se on kuin kutsuhuuto hakkereille. Reititin on iisi biisi kaapata kokemattomammankinNo kai se nyt jotain murtautumista jo vaatii jos pääsee käsiksi sellaisen nettiyhteyteen joka ei ole esillä verkossa, eli ei tule edes itselleni näkyviin. Siis telkkariini. Siellä on sellainen asetus kännykässä että piilota tämä wi-fi-yhteys.
- Anonyymi00036
Tämmöinen mac-osoite mistä saan tietää kenen tämä on? 3e:95:5e:df:f1a0
- Anonyymi00037
Ei varmaankaan ole omalla numerollaan. Jotenkin noita mac-osoitteitakin pystyi muuttamaan, joku kirjoitti siitä tänne joskus.
Olen tuttusi, voidaan jutella lisää myöhemmin tästä. - Anonyymi00078
Kullanvientikauppiaas Keiju-Tätin vaihdekepillä varmaan osaa vastata Munkkiensakin puolesta. -sivu
- Anonyymi00038
😂 "Olen tuttusi"
- Anonyymi00042
Mikä naurattaa? Tarkista viestisi, jos olet ap.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mikä naurattaa? Tarkista viestisi, jos olet ap.
Mitkä viestit? Mulle ei eläessäni ole kukaan suomi24:sta lähettänyt viestin viestiä vaikka siitä puhutaan niin paljon että siinä olisi tekstiä kirjaksi asti.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mitkä viestit? Mulle ei eläessäni ole kukaan suomi24:sta lähettänyt viestin viestiä vaikka siitä puhutaan niin paljon että siinä olisi tekstiä kirjaksi asti.
Ihan henkilökohtaista viestiä tarkoitan, en tältä saitilta lähetettävää. Selvästikään et nyt ole ap, joten ohi meni, ei sulle.
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ihan henkilökohtaista viestiä tarkoitan, en tältä saitilta lähetettävää. Selvästikään et nyt ole ap, joten ohi meni, ei sulle.
Trolli vauhdissa :D
- Anonyymi00051
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tekstiviesti, wa-viesti, mese vai säpo?
Niin joo, ei pitäisi olla kyllä nykyistä numeroa kellään "tutuilla" hallussaan. -jokumuu
- Anonyymi00047
Okei eli laitan nyt mobiilitukiasemaani salasanan, ja jos siihen edelleen joku muu pääsee kirjautumaan sisälle kuin minä niin se on todiste siitä että minulla on hakkeri? Siis viimeistään se. Kyllähän tuo edellinenkin jo oli mutta mitä enemmän todisteita niin sen parempi.
- Anonyymi00049
Älä käytä mitään reitittimiä, kuten jo yllä kirjoitan. Niihin pääse helposti tumpelompikin.
- Anonyymi00054
Onko reititin sama kuin modeemi? En käytä ymmärtääkseni kumpaakaan jaan vain kännykkäni nettiyhteyden telkkuuni.
- Anonyymi00055
Jos sulla kulkee semmosen pikku boksin (jossa vilkkuu valoja) kautta puhelin tai puhelimet, tietokone/tietokoneet, tv yms, se on reititin joo
- Anonyymi00056
Tosin semmonen, että jos joku pääsee reitittimeesi, niin ei se silti pääse laitteittesi sisälle eli vaikka tietokoneen ja puhelien tiedostoihinsiihen tarvitaanjo vaikeampaa osaamista
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tosin semmonen, että jos joku pääsee reitittimeesi, niin ei se silti pääse laitteittesi sisälle eli vaikka tietokoneen ja puhelien tiedostoihinsiihen tarvitaanjo vaikeampaa osaamista
Juuri noin se on!
- Anonyymi00061
"Kuittia ei saa Tavilla. Vain piip-pelillä Puutarhatontun Tyylinurkan kautta". -sivu
- Anonyymi00067
Sulla on jäänyt tämän maalittajapirkon avaus pieneen päähäsi kumisemaan jostain syystä. T
- Anonyymi00079
Anonyymi00067 kirjoitti:
Sulla on jäänyt tämän maalittajapirkon avaus pieneen päähäsi kumisemaan jostain syystä. T
Flamingon Tuulikaapin huutajasta ei sillä Nikollaka ollu epäselvyyttä.
- Anonyymi00085
Anonyymi00079 kirjoitti:
Flamingon Tuulikaapin huutajasta ei sillä Nikollaka ollu epäselvyyttä.
Kuka on Niko? Kuka Niko?
- Anonyymi00072
Kyseinen stalkkeri poistelee täällä oleellisia viestejä ketjusta.
- Anonyymi00073
Yrittää tuntea ihmisille suut silmät täyteen tuota paskaa että Elisa guru maksaa maltaita, ei näköjään tykkää elisaguruista.
- Anonyymi00080
kuka vttu se edes on 🤣🤣🤣🪓
- Anonyymi00081
Maksaahan se. Jos juttelet sille vaikka 30min se on vähintään 100e
- Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Maksaahan se. Jos juttelet sille vaikka 30min se on vähintään 100e
Ei ihan noin paljon, mutta lähes
Tekoäly kertoo:
"Elisa Omaguru (tai Yritysguru) maksaa aikaveloituksena 3,04 euroa per puhelu lisäksi 3,04 euroa alkavalta minuutilta, plus paikallisverkkomaksu (pvm) tai matkapuhelinmaksu (mpm).Hinnan tiedotAloitusmaksu: 3,04 € / puheluMinuuttihinta: 3,04 € / alkava minuuttiTarkemmat ohjeet ja ajanvaraus löytyvät viralliselta Elisa Omaguru -sivustolta.Haluatko tietää, miten voit varata ajan tai miten palvelu toimii tilanteessasi?Elisa"
Eli tästä helpohko laskea jos gurulle soittaa 30 minsaa, lasku 90e - Anonyymi00092
Siis joku murtautuja.
- Anonyymi00074
Näin tusina poltettua teollisuus rakennusta myöhemmin
- Anonyymi00089
Elisa-gurun kanssa saa muuten chatata täysin ilmaiseksi.
- Anonyymi00090
Sen Elisa-gurun kanssa saa myös ilmaiseksi chattailla. Älkää Uskoko näitä juttuja täällä että maksaa aivan helvetisti. Normaalitapauksessa joo mutta kyllä ne ottaa vakavasti jos kännykällä ne on murtauduttu. Just joku murtautui ja täällä haluaa väittää että se maksaa niin hirveästi.
- Anonyymi00093
Siis joku murtautuja väittää. On näköjään oikeasti hyvä apu kun sitä pitää niin paljon vastustaa.
- Anonyymi00095
Elisa etu -asiakkaalle se on minkä mittainen tahansa puhelu 7€. Rahaahan se sekin on mutta kyllähän rikoksen uhrit joutuvat ties mitä asianajajiakin palkkaamaan, että sen rinnalla tuo on vähän.
- Anonyymi00096
Jos se on muuttanut joitain laitetietojaan niin se kyllä tarkoittaa että ei ole puhtaat jauhot pussissa.
- Anonyymi00097
Vielä se on luurissa.
- Anonyymi00099
Jos se stalkkeri aina ennen näkyi minun hotspotissa mutta näiden gurupuheluiden jälkeen enää ei näy niin tarkoittaako se, että hän ei enää pystyisi talkkaamaan minua? Harmittaa etten huomannut tarkkailla datan käyttöä ja ottaa kuvakaappauksia siitä 🫤
- Anonyymi00100
Siis kun laitoin nyt vihdoin sen salasanan ja lisäksi tuntuu että hän ei enää uskalla tulla näkyviin kun tietää että isompikin porukka seuraa hänen tekemisiään
- Anonyymi00101
Kuvakaappauksia on kyllä tuosta minun nettiyhteyteni käytöstä.
- Anonyymi00102
Onko täällä joitakuita jotka osaavat neuvoa näissä asioissa? Vaikka stalkkereita itsejään. Vaikka juuri sinä minua stalkkaava henkilö. Voit käyttää osaamistasi myös johonkin hyvään.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487